Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da var vi tilbake :)

Tusen takk for alle lykkeønskinger, altså, det setter vi pris på begge 2!!

Med hensyn til mannen, forteller jeg i kort versjon hva som skjedde hos purvis, Hvis det er noen som lurer på noe annet, er det bare å sende en PM :)

Vi troppa opp hos Purvis i går, og di gikk igjennom prøven. Alle tester er ikke ferdig enda, det skulle gjøres i dag, men mangen viktige ting fikk vi vite. Bla, mannen har ikke dårlig sædkvalitet, for det som er der er ikke dårli. Det er bare få. Purvis kunne fortelle at han hadde sett svømmere svømme raskt og flott fremover. De andre var ikke fullt så raske, men de var flotte og ikke noe galt med. På onsdag får mannen brev i posten med resten av prøvesvarene, samt resept på medisiner for å øke disse antallene :) Det han sa var at han syns ikke det var noe rart vi ikke fikk klaff, for annen hver dag er altfor ofte for oss, da ville det ikke være noen ferdige svømmere. Jeg skulle låse han inne i garasjen en uke før EL, den første dagen EL testen var helt positiv, skulle vi sende inn supersvømmerne. Da ville vi få flere, og dermed øke sjansene våre.

Vi er særdeles godt fornøyde, og Purvis kunne og fortelle at vi var i den "gode gruppen", og han ble ikke overrasket hvis jeg en dag ringte å fortalte jeg var gravid, noe han var sikker på ville skje :)

Jeg kunne jo ikke la være å kjenne lykkefølelsen da Purvis fortalte om de flotte raske svømmerne han så. Gjett om jeg ble glad :legrine:

Ny prøve for å se om medisinene virker om 5 - 6 uker :)

Ellers:

HEEEELG :hoppe: :hoppe:

stor :klem: til dere alle

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: jeg er så glad at det ikke var noe alvorlig galt med Liljemannen :hoppe:

Kos dere i helgen :sjarmor: Men dere kan :ler:

:klem::klem::klem: til både Liljen og Liljemannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er superglade :) Utrolig heldige er vi som fikk såpass "positiv" beskjed.

Ja, i helgen skal vi bare kose oss. Jeg tror neppe det er noe klaff denne gangen. Purvis sa jo det skulle spares i en uke i forveien. Men frem til det (uti mai en gang), kan vi bare nyte livet og hverandre uten så mye som ofre en tanke på prøvingen, hvilket skal bli heeerli faktisk!!

Nå er det natta her. Vi har sovet lite. Sent hjemme i går, og på jobb kl 5 begge 2 :Gjesp:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske nyheter! Han Purvis virker jo genial!

Nå skal du se at spiren sitter snart. Ha en fantastisk helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte nyheter :hoppe:

og husk å la mannen komme ut å få litt mat og luft fra garasjen innemellom da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle :)

Og tusen takk for alle klemmene!!

Nå sitter jeg her å koser meg ute i sola. Passer søsteren min sin lille gutt, og han vil selvsagt ikke sove. :ler: Jeg gir nå opp, og setter han opp igjen :)

Ellers, fri i morgen :hoppe:

Ha en strålende søndag alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Ville bare gratulerer med kjempekoselige nyheter fraPurvis!!

Da er det bare å spare på svømmerne, så går det nok bra tenker jeg :):klem:

kos deg masse i sola med tanteungen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei! :) Ville bare gratulerer med kjempekoselige nyheter fraPurvis!!

Da er det bare å spare på svømmerne, så går det nok bra tenker jeg :)  :klem:

kos deg masse i sola med tanteungen.. :)

Tusen takk :):klem:

Kos deg med fridagen i morgen Vennen :klem:

Sjelden jeg ser deg på msn for tiden...

Jeg skal kose meg masse i dag :)

Jeg vet det blir lite msn, skal skjerpe meg. . :sjenert:

:klem:

En liten  :klem: til deg :)

Takk, takk, og en :klem: tilbake til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle :)

Da holder jeg på å printe ut inbydelser til bursdagen min. Kan nok bli gøy det :)

Sola skinner og tenkte jeg skulle få sittet litt ute i dag. Nyte vårværet skikkeli, og appåtil kanskje få litt farge :Nikke:

Ang. IKM, så tror jeg den kommer som vanli. Tror heller mer på di neste pp som kommer. Har ingen symptomer jeg kommer på bortsett fra jeg har humørsvinginger, trett. . Puppene finnes ikke ømme (det gjør de aldri da) , og stikkingene har forsvunnet.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...