Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest:

Årh.. Dette var utrolig kjipt, Liljen. Det er da jammen ikke rart du girer deg opp hver gang, dere ønsker dere jo barn så sterkt!

:klem:  :klem:  :klem:

Men husk at så lenge ikke tanta er kommet så er det håp.

Det er akkuratt det, vi ønsker så utrolig mye og drømmer om det begge hver eneste dag.. Snart inne i pp 10 og :tristbla: Men som du skriver har ikke tanta kommet enda..

:tristbla:

Skjønner skuffelsen.

:klem:

Ja ikke sant :tristbla: Faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd tanta er på vei her. Kjenner mensmurringer igjen akkuratt som vanlig på IKM dagen.. Jeg går som ei klokke iallefall. Tenker tanta er her ca 14 - 15 i dag.. Gjenstår å se.. Hu er ikke velkommen iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, næmmen lille vennen :troest:

Jeg vet akkurat hvordan det er å håpe veldig på positiv test,så blir den liksom aldri det likevel...krysser fingrene for at tanta ikke kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det var kjedelig :troest: Håper på bedre lykke neste måned. Men hvis tanta ikke kommer i dag eller i morgen, test igjen. Jeg testet negativt et par ganger før den ble positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg har fått mensen, tror jeg. Foreløbig er det bare brun spotting, men jeg har skrevet mensen likevell.. Hvis det ikke kommer mer, eller det gir sei, får jeg heller vurdere ny test i neste uke en gang. Jeg hadde sein EL denne gangen så håpet er der, men er øøørlite..

Er kjempeskuffa og veldig trist i dag.. Har en stor klump i halsen hele tiden. Bestiller time hos legen neste uke så jeg kan kreve litt utredning nå..

Tusen takk alle snille dere for hilsener og trøst. Dere er virkeli gode å ha.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg glemte å fortelle hvorfor tempraturen sansynligvis har vært høy. Jeg har blitt syk. Fryser noe voldsomt og har hodepine fra he....e, magesjau osv..

Æsj.. God jeg har fri nå i kveld. Nå blir det tv kos og avslapping med mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ta godt vare på deg selv nå, så du blir frisk til jul. Få mannen til å varte deg opp litt. :dagens-rose: God bedring-blomst fra meg til deg.

Hvor lenge har dere prøvd nå? Kan være greit å be om en sjekk, kanskje. Håper dere kan få litt hjelp, eller en forsikring om at alt er greit, og at det bør skje om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toblerone: Tusen takk for :klem: , det er klart det hjelper. Sender en stor :klem: tilbake jeg :)

Vannmelon: Vi har prøvd i 8 mnd nå, og har begynt i pp 10 i dag.. :tristbla:

Ja, for nå har tanta kommet for fullt. Åpne sluser kan en si. Har bestemt meg for å ikke finne ut når neste IKM er for min del. Ikke telle, tempe og teste neste måned. Nå merker jo jeg når EL er, siden jeg har EL smerter, men det får så være. Prøver alt nå. Det kan jo være det ikke har klaffet siden jeg har hatt en del stress nå i høst. Mye jobbing, oppussing og masse folk her hele tiden i tillegg til påkjenningen med hunden og.. Det er mye som kan spille inn, og regner med at ting roer sei nå i det nye året :)

Det gjelder bare å ta tiden til hjelp, og en liten porsjon tålmodighet (som jeg ikke har) så sitter det nok en gang for oss og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig med mensen! :tristbla:

Jeg hadde håpet å finne gode nyheter her, etter jeg har vært litt fraværende på KG den siste tida. Men du er som alltid positivt inntstilt, og jeg tror det kan være fornuftig å forsøke å ikke henge seg opp i telling og testing en periode. Det kan føre til ekstra stress, som igjen kan påvirke kroppen.

Ellers vil jeg bare gi deg en god :klem: og ønske deg en god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI, NEI, NEI :frustrert: slemme mensen!!!!!!!!!!!

Jeg hadde virkelig håpet på at det skulle klaffe for deg nå snart! Jeg forstår din frustrasjon så utrolig godt! Og jeg støtter deg i det å bestille time til utredning. Det er ikke uvanlig at det da klaffer av seg selv fordi man slapper mer av? Og ja, det med å temåe, telle dager osv er utrolig slitsomt. Jeg har tenkt å prøve å la være å teste eggløsning selv i neste periode (hvis jeg ikke mot formodning skulle være gravid nå da, men det tviler jeg sterkt på).

Ønsker deg en god søndag, ta vare på deg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig med mensen! :tristbla:

Jeg hadde håpet å finne gode nyheter her, etter jeg har vært litt fraværende på KG den siste tida. Men du er som alltid positivt inntstilt, og jeg tror det kan være fornuftig å forsøke å ikke henge seg opp i telling og testing en periode. Det kan føre til ekstra stress, som igjen kan påvirke kroppen.

Ellers vil jeg bare gi deg en god :klem: og ønske deg en god søndag.

Ja, nå prøver jeg noe nytt her. Ser om det hjelper. :) Stess er noe herk altså, tror det ødelegger mer enn man kan tro.

NEI, NEI, NEI :frustrert:  slemme mensen!!!!!!!!!!!

Jeg hadde virkelig håpet på at det skulle klaffe for deg nå snart! Jeg forstår din frustrasjon så utrolig godt! Og jeg støtter deg i det å bestille time til utredning. Det er ikke uvanlig at det da klaffer av seg selv fordi man slapper mer av? Og ja, det med å temåe, telle dager osv er utrolig slitsomt. Jeg har tenkt å prøve å la være å teste eggløsning selv i neste periode (hvis jeg ikke mot formodning skulle være gravid nå da, men det tviler jeg sterkt på).

Ønsker deg en god søndag, ta vare på deg selv! :klem:

Jeg har hørt flere som har fått klaff når di har sluttet og telle og ikke tenkt på prøving mer jeg.. :klem:

Godt å se at humøret ditt virker bedre :)

Hvordan er formen sånn ellers? Ha en fin søndag, vennen!  :klem:

Formen er helt elendig.. Har fått bukt på den begynnende forkjølelsen tror jeg. Proppa meg full med c vitamin og paracet. Tok til og med en ibux med aller høyeste god samvittighet :Nikke: Men mensen, fy fader jeg hater mensen :frustrert:

Nå satser jeg alt på dere andre; kom igjen jenter, gi meg litt bra statistikk på lista mi :)

Må ta dagbokrunden senere jeg. Skal på jobb snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

Så dumt at du har det så vondt når du har mensen :troest:

Håper det går bedre med humøret idag, og at du klarer å se fremover. Lurt å prøve å ikke tenke på EL, temping og IKM ja, men lett er det ikke.

Syns godt du kan bestille time til lege jeg. Er jo bare å si t dere har prøvd litt lengre enn det dere har hvis de ikke vil ta deg inn. Klaffet jo for oss når vi skulle til utredning ;)

Ellers håper jeg du får en strålende søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...