Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1681 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Hei hei Kylling: Ja, det er dritt med negativ test, men har faktisk humøret oppe. Jeg er sikker på det klaffer for oss en dag. til deg og. Toblerone:Kjipt med tanta da Det var synd.. Men det nytter ikke være lei sei og henge med hodet. Vi får gå på med friskt mot og opplagd kropp til neste pp Så hyggelig å høre at humøret mitt smitter. Det gleder meg. Er faktisk ikke trist.. Men godt humør. Nå håper jeg tanta kommer, så vi kan starte på ny pp. Mannen melder han er klar til kjempeinnsats Krysser fingrer og tær for dere jenter som skal teste snart jeg! *krysse krysse* Ps! gjett hvem som skal drikke vin på julebord neste helg Ha en strålende søndag. stor Endret 19. november 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1682 Del Skrevet 19. november 2006 Vil ha 2 blå før jeg runder 100 sider iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1683 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg ser deg Eeyore Mornings snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #1684 Del Skrevet 19. november 2006 Kjedelig med negativ test. Men så lenge tanta ikke har kommet, så gir vi ikke opp vennen Så du skal nok ikke være for sikker på vindrikking på julebordet Kos deg på kurs da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1685 Del Skrevet 19. november 2006 Javisst er det kjedelig med negativ test.. Men tempraturen har og synket fra 37,3 i går til 36,5 i dag. Typisk tegn på at tanta er på vei.. Sånn er det, men ingen sure miner her i gården. Di tider er slutt, nå er det friskt mot og mere temping i pp9 I følge babyberden sin terminkalkulator skulle jeg vært 3+5 i dag.. :klø: har jeg regnet så feil da?? Har regnet på syklus på 27 dager.. Må ha skrevet feil dato, det er iallefall akkuratt 14 dager siden megapositiv EL test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1686 Del Skrevet 19. november 2006 Regnet feil dato ja. Måtte helt tilbake på side 71 for å finne det ut Da spørs det om jeg klarer få 2 blå før jeg runder 100 sider ja. Er sikkert ikke ferdig med pp 9 en gang da Da er det 3+6 det hadde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #1687 Del Skrevet 19. november 2006 Er ikke det bare et godt tegn? For skulle ikke du slutte å telle... Ja, det går fort i svingene her i boka di Synes ikke det er lenge siden vi hadde sjokoladepuddingfest og det er vel rundt side 30 eller noe Blir du helt borte for oss de dagene du skal på kurs? Kommer til å savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 19. november 2006 #1688 Del Skrevet 19. november 2006 Usj, så kjedelig med negativ test da Men godt å lese at du er ved godt mot En dag så kommer nok både du og jeg til å sitte med et lite knøtt i armene Inntil det skjer så får man bare nyte livet sammen med våre kjære og nyte det å bare være to.. Er ikke så verst det heller egentlig da Håper du får en koselig søndag, Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1689 Del Skrevet 19. november 2006 Eeyore: Ja jeg blir helt borte til tirsdag kveld, dessverre.. Må man så må man . Hva man gjør for å få mere lønn på jobben Slutte å telle :klø: *later som jeg ikke forstår* Ja det holdt vell nesten en pp Vi må snart ha sjokoladepuddingfest igjen. Hva sies om torsdag?? Shatika: Vet du, det er jeg og helt sikker på. Vi får bare nyte dagene og kose oss med våre kjære som du sier:) Nå reiser jeg fra dere... sorry!! Skal få Yamaha til å skrive inn når tanta har kommet jeg. Ha en strålende søndag, mandag og tirsdag. I'll be back!! stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 19. november 2006 #1690 Del Skrevet 19. november 2006 Det var synd at mensen kom, men fint du tar det så bra! For meg er det den verste perioden det å gå og vente på om mensen kommer eller ikke, syns det er utrolig lenge og vente. Så når mensen kommer, så er det bare å prøve på nytt. Da lever man ikke i uvisset mer hvertfall. Ha en strålende kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2006 #1691 Del Skrevet 20. november 2006 Skal få Yamaha til å skrive inn når tanta har kommet jeg. ← Hun fikk tanta i går ja Men du skal ha for at du tar det fint, og har så godt humør vennen Kos deg på kurset da, og kom fort tilbake til oss her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. november 2006 #1692 Del Skrevet 20. november 2006 æsj, så kjedelig at tanta dukket opp! da krysser jeg fingrene for at desember blir blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2006 #1693 Del Skrevet 20. november 2006 Det var dumt at tanta dukket opp da, men - ny Pp, nye muligheter, rett og slett Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. november 2006 #1694 Del Skrevet 20. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2006 #1695 Del Skrevet 20. november 2006 Æsj altså Men sjokoladepuddingparty på torsdag er en date Kos deg på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. november 2006 #1696 Del Skrevet 20. november 2006 Usj... kjiper'n med negativ test og tantebesøk! Men--- ingen grunn til depping... det betyr jo NY PP! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. november 2006 #1697 Del Skrevet 20. november 2006 Usj, så kjedelig med mensen! Men positiv som du jo alltid er, har du en god sjanse til at desember blir den store måneden! Håper ellers du koser deg på kurs. Det er godt å komme seg litt ut av og til, og få litt nye impulser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2006 #1698 Del Skrevet 20. november 2006 Hei vennen Skriver litt her inne jeg også, må jo holde liv i dagboka di Takk for koselige sms'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. november 2006 #1699 Del Skrevet 21. november 2006 Skulle ikke Liljen komme hjem i går kveld? Eller var det helt til neste tirsdag? Det er lenge til det... Synes du bure prioritere oss fremfor Liljemannen dersom du har kommet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. november 2006 #1700 Del Skrevet 21. november 2006 Klart hun må prioritere oss? Vi er viktigst. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå