Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei

Og tusen takk for så masse koseli besøk.

:klem: til dere alle

Nå skal jeg ut å farte litt. Først skal jeg ut til min mor og far med et tv. Deres har gått i stykker, og skal få låne en av oss (vi har 3) til di får reparert sin :) Så skal jeg til søster min som fikk en liten gutt for en uke siden. Han er jo så skjønn og moster er sååå forelsket i nurket :hjerter::hjerter:

Ha en strålende dag alle.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med nytt tantebarn. Du får passe på å låne ham i EL-perioder, har hørt kjærringråd om at det skal hjelpe. :)

God helg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Gjett om :sjarmor: Jeg har og hørt det nemli!! ;)

Skal snart på besøk til min nye nevø. :hoppe: Må bare ha meg en aldri så liten frisk :dusje: først!! Føler meg ikke spesiellt fresh i dag nei. :)

I morgen er det fest :danse::perebrus::tommelsmil: Men jeg skal ikke drikke pærebrus må vite, her går det i ekte varer i helgen :sjarmor: Gleder meg enormt, men alle som måtte i stikke innom her på søndag får snakke lavt da jeg bruker å bli rimeli fyllesjuk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med nevøen din! Det er så koselig å bli tante! Jeg har selv ei niese på 9 og en nevø på snart 5. Er så koselig atte! Bare synd at vi bor såpass langt fra hverandre at vi sees litt for sjeldent..

Men kjempegøy når vi først treffer dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Ja nå er jeg våken ja. Etter å ha vært i Bippes Galehus, våkna jeg brått.. Vil ikke si mer enn det. :legrine:

Bippe :klappe: gratla med galehuset.

I dag er det fest. Ett problem; hva har man på sei på en innflyttingsfest?? Jeg har dongrey og ei litt lang skjorte med knytting bak, men tror alle di andre jentene kommer i litt finstas... :klø: What to do?? Noen forslag??

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo snuppis :vinke:

Tok det så av på lørdag, at du ennå ikke har kommet deg? Du skulle jo bare drukne sorgene ikke hele deg... :ler:

Ha en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei..

Yamaha: :rodme: Jeg burde kanskje vurdere å slutte å drikke..... :sjenert:

Iselin22: Alltid herli med frihelg :)

Anerikke: takk takk, og like så :)

Petra Prøvedokke: Jeg og mannen hadde det kjempegøy vi. Skal fortelle mer nedenfor!

Eeyore: Jeg må ha misforstått litt jeg da :ler:

Kylling: Jeg er her jeg :)

*kremt* Jo, jeg er her.. Og ja, jeg var elendig i formen i går. Som man reder så ligger man. og jeg lå strekk ut... :ler:

Men det var gøy på lørdag. Vi ankom festen rundt kl 19.. Ca kl 19.10 ramla mannen ned ei bratt lakkert tretrapp og skamslo sei. Stakkars. Så nå er han sykemeldt.. Kan knapt bevege sei nå. Håper ikke dette går ut over EL, selv om det kan se slik ut :grine:

Han kjente jo ikke på lørdag at det var så ille for han var jo i bevegelse hele tiden. Det var over 20 stk på festen. Vi var på byen en tur og, trodde vi var kjempefornuftige mannen og jeg og dro hjem kl 3... trodde vi.. mannen har nemli klokke som stiller sei selv, så klokka var egentli 4... :legrine: Men fytti, det er lenge siden vi 2 koste oss så mye.. Noe som ga noe negative resultater på søndag.. Huff..

Nå skal jeg lage litt middag, er kjempesulten jeg. :)

Ha en strålende mandagskveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud, hva skjer??

Jeg har vært så rar i magen, og mensen var over på 2,5 dag..

Har hatt stikkinger i magen og mensverk lenge etter det sluttet å blø.

Tok en test for å avkrefte dette jeg, og for å roe meg ned..

Jeg så på testen før den egentli var ferdi (kontrollstreken hadde ikke kommet fram enda da), og da var den negativ. Når jeg skulle se på den nå før jeg la meg, var den positiv...... :overrasket::overrasket: Hjelpeste, hva er riktig??

Og jeg som var på fest på lørdag og greier.. Trodde jo selvsagt det var klar bane på det området jeg... Har mest lyst til å gråte nå, for tenk om jeg er gravid og har vært å drukket... Må opp tidli å kjøpe nye tester i morgen for å tisse på di på morgenurin..

Jeg er egentli livredd nå jeg. Skjelver gjør jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Oj, så spennende da :hoppe:

Hun venninna mi som ble gravid i mai (men mista..) hadde og litt mens et par dager, så bare stoppa det helt opp, og etter det testet hun positivt... ;)

Blir spennende å høre hva testene sier i morgen da.

Og ikke tenk på at du har drukket. Gjort er gjort, det er ingenting å gjøre med nå likevel. Og hvis du er gravid, tror jeg ikke en eventuell spire vil ha det så bra om du skal gå og bekymre deg så veldig for om alkoholen skal ha gjort skade :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Capricorn

Kan ikke la være å bekymre meg for det..... :sjenert: Jeg er maks 4+5 dager i dag. Var eventuell 4+3 på lørdag.. Hvis dette er riktig da..

Testen er så tydeli at jeg kan lese den uten lys altså. Det her er ingen innbillt strek, men ett klart blått kryss. :overrasket:

Jeg drakk egentli ikke så mye heller, men det er om det har gjort skade. Det er da en indre fornuft så sier at det har det ikke på den ene gangen.. Og så testet jeg jo dagen før den påståtte mensen var, og da var testen negativ..

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet til i morgen så jeg får gått på apoteket. Testene fra billigetester har ikke kommet enda.. Ble bestillt for 10 dager siden di..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...