shatika Skrevet 10. oktober 2006 #1281 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du er savnet her Liljen Håper du er på nett igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #1282 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan hende det ordner seg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. oktober 2006 #1283 Del Skrevet 11. oktober 2006 Innom med en til deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. oktober 2006 #1284 Del Skrevet 11. oktober 2006 du er dypt savnet, liljen... du er jo hele KG's solstråle :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #1285 Del Skrevet 11. oktober 2006 :hoppe: I`m back :hoppe: ENDELIG!!!! Det var 6 laaaange dager uten internett og jeg har savnet dere alle utrooooolig mye!!! Yamahax3 Petra Prøvedokkex3 Kyllingx3 Shatikax3 Bippex2 Cr@shx2 Trollmorx2 Cymbidium Mrs N 83` Angelou Clementine Eeyore Anerikke Og tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg var ufrivillig borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 11. oktober 2006 Får begynne med å fortelle hva som skjedde. Sist torsdag kl 16.10 var jeg hjemme alene (mannen var på jobb). Helt uten forvarsel så smalt det noe så utrolig at jeg har aldri hørt så høyt smell før. Det vibrerte i vinduene og klirret i glassene her. Det lynte også samtidig. Jeg som haaater tordnevær, ble jo selvsagt livredd og kasta meg på telefonen til mannen. Så hysterisk at jeg kunne glidd rett inn i serien frustrerte fruer Han sa at siden det var så nærme kunne det være at det har slått ned i pipa. som den pysa jeg er, tok jeg meg i nakken og krøp motvillig opp på loftet (er aldri på loftet.. ekkelt.. kryploft. ) Kunne meddele mannen at pipa var like hel, men i kassen der modemene til internett er, var det helt svart I dag kom det nytt i posten og jeg er sååå glad!! Kan også fortelle at resten av torsdagen, dro jeg ut alle stikkontakter og evakuerte meg selv ut av huset. Var hos en kamerat helt til mannen kom hjem. ( han liker ikke damer han altså ) Hva har skjedd?? :klø: EL ja!! Som den testomanen jeg er, hadde jeg 7 strimmeltester fra billigeteste. Ingen av dem ble positive, og den siste tok jeg mandag. Den siste var nesten positiv. Da jeg våkna i går morges, kunne jeg tydelig kjenne at her skjer det noe altså. EL slim har jeg og. (som jeg aldri kan se at jeg har hatt før.. ) For å si det sånn, så sa jeg til mannen at når jeg kommer hjem fra jobben i kveld, da er du min sove får du gjøre før jeg kommer hjem Som sagt, så gjort, i går ble det Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde til alle dere søte, snille jenter som alltid stiller opp for meg. Dere er fantastiske alle sammen. stooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 11. oktober 2006 #1287 Del Skrevet 11. oktober 2006 Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. oktober 2006 #1288 Del Skrevet 11. oktober 2006 Velkommen tilbake, Liljen! Du har, som du har sett, vært savnet! Hørtes noe dramatisk ut med lynnedslag , men godt det kun var modemene som gikk fløyten. Hørs fint ut å ha en god homsevenn som man kan løpe til når mannen er borte! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 11. oktober 2006 #1289 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei Så koselig å se deg her Godt du overlevde lynet. Kjedelig med lynnedslag. Har heldigvis ikke opplevd det. At du dro til han kameraten din minnet meg om at jeg savner min kamerat (som også liker menn litt bedre enn damer...). Han er i utlandet i en del måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. oktober 2006 #1290 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er skummelt med sånn lyn og sånn da...noen venner av oss fikk lynnedslag i huset. Og alt elektrisk ble ødelagt. Veldig kjedelig når sånt skjer da. Håpe dere har truffet EL denne gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. oktober 2006 #1291 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Så deilig å ha deg tilbake Og, nei, jeg har ikke vært i S........, men den var helt lik da Så bra at dere har timet EL og greier. Bra med EL-slim, det håper jeg jeg får idag. Denne gangen skal det klaffe for oss, det har jeg bestemt! Ha en strålende torsdag vennen Endret 12. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. oktober 2006 #1292 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så skummelt med lynnedslag. Enda godt det bare var modemene det gikk ut over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. oktober 2006 #1293 Del Skrevet 12. oktober 2006 det er godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. oktober 2006 #1294 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vet du noe lignende skjedde her hos oss i fjor sommer. Jeg satt på stua og trykte på laptopen når det plutselig ble beksvart ute og jeg hørte et kjempesmell. Nøyaktig samtidig forsvant det trådløse nettverket! Senere fant vi ut at lynet hadde klart å påvirke det trådløse modemet (fordi det sender signaler gjennom lufta) og lynet klarte også å ta med seg et nettverkskort (heldigvis ikke det i laptopen for det er sinnsykt dyrt å bytte!). Anbefaler deg å kjøpe deg et overspenningsvern for modemet og PC-en. De aller fleste stikkontakter i Storbritannia har en egen sikring som beskytter mot slike ting, men det fungerer ikke på modem siden lynet kan slå ned i telefonledningen, så vi kjøpte oss et overspenningsvern i fjor og det funker helt knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. oktober 2006 #1295 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei på deg Lilje-vennen! Krysser fingrene for at svømmerne til mannen din fant veien til paradiset. Har ikke vært online jeg heller de siste dagene, som du kanskje har lest om i dagboka mi. Håper du har det bra, og at det ikke blir mer lyn og torden i nærmeste fremtid! Redd for d jeg også, men jeg har fått et litt annet perspektiv på d å være livredd i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. oktober 2006 #1296 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ha en strålende fredag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. oktober 2006 #1297 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ikke noe gøy med sånn tordenvær nei. Særlig ikke når det ødelegger for tilgangen til KG! Håper virkelig også at svømmerne har funnet egget og slått seg sammen i en stor festivitas Ha en strålende helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. oktober 2006 #1298 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ha en fin helg, vennen! Håper du har det fint, og at vi sees her i løpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. oktober 2006 #1299 Del Skrevet 14. oktober 2006 Innom med en og håper du får en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 14. oktober 2006 #1300 Del Skrevet 14. oktober 2006 Au, skummelt lynnedslag Det er ikke noe å si på timingen, da, i forhold til EL! Håper det blir klaff God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå