Impala Skrevet 2. oktober 2006 #1241 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Du får kose deg på jobben da vennen Også håper jeg dere får sove i natt, og blir uthvilte til helgen Endret 2. oktober 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. oktober 2006 #1242 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1243 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei hei (og god morgen.. ) Vi har nemlig sovet til nå, eller dvs mannen sover enda. Hostesafta gjorde sin virkning, og han har sovet hele natta uten hosting Endelig!! Bippe: Ja, mannen hørte på meg, og det er han glad for sier han. Huff, hørtes ut som jeg er den kona som pisker mannen sin rundt forbi, men det stemmer ikke altså Yamaha: Å du verden vi har sovet i natt skal jeg si deg (mannen sover enda ) Nå er vi klar til helgen ja Vannmelon: Denne måneden blir det EL testing. Med strimler fra billigeteste. Tror nemlig EL kom litt sent sist måned, og mensen litt for raskt. Under 10 dager mellom, og det må sjekkes opp. Best å ha kontrollen. Kjenner jeg tar ikke helt av, og talte dager først i dag. Kom frem til at fredag (dag 11) må bli den første testdagen. Siden vi har jobbehelg begge her i huset, har vi "planlagt" dette, og søndag kveld som er mest sansynlig den dagen el kommer, blir det stearinlysmiddag her i huset. Siden vi ser hverandre lite denne uka, kan det være greit å bare være oss 2 også en kveld Ellers står kjøkkenbygginga helt stille Vi er klar altså, men "beina" kjøkkenet skal stå på har ikke kommet. Vi fikk "bein" men di gikk i stykker under transport. Har ventet 4 uker på nye nå. Mannen skal ringe å ta di skikkeli i dag. Dette går bare ikke ann faktisk. Nå skal jeg ut på trappa å "synde" litt (det er dagens første og..) Jeg er meget flink syns jeg, og har kutta enormt ned på røyken. Mannen og. Han hadde nesten ingen i går, og går fullt inn på dette med å røyke mye mindre. ( og selvsagt slutte) Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. oktober 2006 #1244 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Kjempebra at dere har redusert røykinga! Om en stund er dere helt røykfrie! Kan være lurt å holde litt kontroll over EL. Høres ut som dere kan få en riktig så fin søndag... Får håpe kjøkkenet snart får bein å stå på! Edit: Skrivefeil (hva er et kjøækken liksom?) Endret 3. oktober 2006 av Kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. oktober 2006 #1245 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hallo snuppa SÅ bra at dere har sovet godt begge to. Det var deilig tenker jeg Menn pleier da å høre på gode råd fra sine koner, gjør de ikke? Dumt at dere ikke får ferdig kjøkkenet. Det er bare å mase, så ordner det seg nok. Her i huset er det også mannen som tar sånne telefoner. Han er mye flinker enn meg til å bli sint, og få det som han vil. Så flinke dere er angående røykinga da Snart er dere røykfrie begge to Blir borte noen dager igjen jeg nå. Skal på jobbreise. Men jeg sender sikkert en sms eller to, så holder vi jo kontakten uansett. Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1246 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei hei Ja, nå har jeg hatt meg en aldri så liten dagbokrunde jeg. Måtte oppdatere meg litt, så nå er samvittigheten meget bedre Kylling: Søndag blir bra dag altså Yamaha: Joda, menn hører på gode råd fra sine koner (iallefall flesteparten av mennene) Det er best å la mannen ta slike telefoner ja, ellers blir det bare rot når jeg ringer.. f.eks.. "å ja sier du det.. jammen det går bra.. jada vente 3 uker til.. ingen problem" Hvis han ringer".. akkuratt, men jeg trenger di nå og har ventet i mangen uker på dette.. ja, men hvis det ikke kommer i løpet av uken krever jeg prisreduksjon... flott da kommer di torsdag " Forstod du den?? Bare meld du, er så koseli atte Skal jobbe i natt, så nattmeldinger går og fint altså Jeps, nå skal jeg ut å sykle tenker jeg. Venter på at mp3 spilleren skal bli fulladet. Må jo ha den. Mannen fikk snakket med kjøkkenlevrandørenen han, og di har lovet fortgang i dette. Meningen er at vi skal ha beinene til torsdag Det håper jeg virkeli, for jeg er dritlei av å ikke ha kjøkken nå.. Har jo en 2 platers nede i kjelleren (hybel der) men kan ikke bruke mer enn 1 plate om gangen. Sikringen går da.. Og fjordlandsmiddager og supper var vi leie i juli. Ha en strålende dag, alle. stor Endret 4. oktober 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 4. oktober 2006 #1247 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ha en fin dag, Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 4. oktober 2006 #1248 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper du får en fin sykkeltur i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kylling og Iselin22: Får ikke ut sykkelen min fra kjelleren Den står stuet bak en haug med nye dører.. Jeg klarer ikke løfte den over, så da må jeg vente til mannen kommer hjem, så får jeg sykle da. Hvis ikke jeg tar en spasertur da Nå har jeg vært superflink. Har ryddet og vasket litt her. Det er ikke så mye å vaske på, men det som er skinner nå. Resten er jo stuet med kjøkken og dører her. Nå skal jeg en tur til mamsen for hun ville massere ryggen min litt. Snille mamma I går var jeg på besøk hos en god kamerat. (ingen fare, han liker ikke damer ) Vi laget ringetoner på data. Kjempekult. Holder på å lage en remixsang med spikke, lime, sage banke sangen. Legger inn sang på keyboard og mixer inn på data. dødskult altså. Og som vi ler Skal fortsette i morgen. Nei, må få noe ut av dagen før jeg går på jobb i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. oktober 2006 #1250 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så kjedelig at du ikke får ut sykkelen da. Og håper alt går som smurt med disse kjøkken-greiene nå da..kjedelig at alt skal gå så tregt.. Og det er jo begrenset hvor avansert mat man kan få til med én plate da, så skjønner dere er lei fjordland-middagene (eller FjorLine som de fleste spør etter..den båten vet du ..) Ha en fortsatt fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1251 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ferjen ja. Fin den, capricorn. Vi har kjøpt så mangen av dem nå at vet etter hvert at di heter Fjordland Ja, det er begrenset hva man får til på ett dritkaldt hybelkjøkken med en plate.. Ååå som jeg gleder meg til stekeovn. *drømme* tenk lasagne, fløtepoteter, steik.. mmmm.. kalkun med fløtesaus Nå er det jo snart jul, så det er snart lov å lage det igjen Nei, må komme meg av gårde. Er så treeeeg av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. oktober 2006 #1252 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og fjordlandsmiddager og supper var vi leie i juli. ← jeg føler med deg, liljen! da vi pusset opp kjøkkenet levde vi også på Fjordland. -og jeg har ikke rørt det siden! -jeg husker siste fjordland-måltidet mitt - jeg kastet nesten opp i tallerkenen... lykke til med EL og til helgen, da!! stor fra prøvedokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 4. oktober 2006 Næmmen Petra Prøvedokke Så gøy å "se" deg Fjordland smaker æsj nå Er sååå lei di middagene. Lever heller på havregrøt resten av tiden.. Nå må jeg innom å se hvordan det er med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2006 #1254 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har faktisk aldri smakt Fjordlandmiddagene, men nå frister det sannelig ikke heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ingen fare Bippe, di er 500 første smaker fantastisk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2006 #1256 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) 500??? Ja, da har jeg jo litt å gå på!! Endret 4. oktober 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #1257 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jepps Vi har hatt det ganske ofte her i huset, men hva gjør man uten kjøkken og nesten ingen kokemuligheter.. Håper iallefall jeg får kjøkken til jul da... Nå skal jeg Jobb i natt.. Urk. Det har jeg lite lyst til.. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. oktober 2006 #1258 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skjønner det blir sånn uten kjøkken. Jeg tror jeg hadde blitt sprø uten kokemuligheter. Men forhåpentligvis er det ikke lenge til du kan kokkelere i nytt kjøkken! Jeg har også lyst på nytt og større kjøkken. Det ser helt greit ut det vi har altså, men det føles litt lite. Men så er ikke jeg noen superkokk heller, så jeg skjønner i grunnen ikke helt hva jeg skal med et større et.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. oktober 2006 #1259 Del Skrevet 4. oktober 2006 Innom og oppdaterer meg... Kjedelig at det står stille med kjøkkenet... Du får gi dem juling :blaaveis: om ikke beina snart dukker opp... Lykke til med EL og Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 4. oktober 2006 #1260 Del Skrevet 4. oktober 2006 Litt tidlig ute, men god helg! Håper den gir resultater... Hvis du trenger en variant av havregrøten (er kanskje litt lei av den også nå?), så er dette godt synes jeg: 1,5 dl havregryn og 2 dl skummet melk kokes. Bland så i 2 ss cottage cheese og strø over 0,5 ts sukker og så mye kanel du vil. Evt også et smørøye. Smaker omtrent som risengrynsgrøt, faktisk. Godt; hvis du liker grøt, da Et annet forslag, hvis du orker å stå på den kalde hybelen og lage det til: svinekjøttstrimler, ca 300 g til to personer. Stek det i panna med en purre i biter. Legg det til side på en tallerken, og ha 0,7 dl kaffefløte, 0,3 dl appelsinsaft, 1 dl vann, 0,5 ss hvetemel og en kvart buljongterning i panna. Rør rundt til det tykner litt, og ha kjøttet og purren tilbake i panna. Strø over litt pepper og hvitløk og la putre i ca 20 min. Mot slutten av koketida, ha i en kvart til en halv appelsin i båter. Serveres med salat og en brødskive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå