Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Hei Vennen! :klem:

Endelig får jeg tid til litt dagboksurfing. Det har vært litt mye annet her om dagen. Har egentlig en liste som er langt som et vondt år for denne dagen også, men jeg må jo rundt å sjekke hos dere alle før jeg drar.

:hoppe: masse for deg denne PP, og :frustrert::frustrert::frustrert: skremme tanta langt av gårde!

Krysser fingre og tær for deg! Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig tid til en liten dagbokrunde (eller egentlig ikke, men jeg gjør det likevel, hehe). Jeg er så veldig spent på hvem på lista di som er gravide :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Eeyore: Må komme inn å klemme litt på deg også nå. Du drar vell snart du :grine::grine::grine:

Angelou: Ja, det er spennende dette :hoppe: Bare hyggeli å ha deg her vettdu ;)

Ja klarte jeg å holde meg fra testingen..... :sjenert: ....... nei..

Testa i morges 3 dager før IKM, testen var negativ. Som forventet.

Helsa er mye bedre. Var hos kiropraktor i går, og det var jo bare helt fantastisk. Det var mye å ta fatt i sa han. Knakk opp alt i ryggen, nakken til og med begge armene med håndledd og albuer, skuldre... :overrasket: ja, ja.. anyways, jeg er bedre, og skal dit igjen på fredag etter stengetid. Han måtte ta en runde til på ryggen før helga sa han.

Og.. Jeg har faktisk helg :hoppe::ler:

Når jeg kom på jobb i går, ble jeg spurt om å ta ett langt kveldsskift på mandag. Hvis jeg tok det, kunne jeg enten få overtid selvsagt, eller så kunne di gi meg fri di 2 siste vaktene denne uka. Gjett hva jeg valgte da... F R I selvsagt :hoppe: Kunne ikke passet bedre nei.

Nå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde, så skal jeg oppdatere lista mi litt. Må ha med flere :)

stor stor tirsdags- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listeoppdatering :)

Vannmelon- IKM 15 september??

Bippe - IKM 23 september- på lørdag som var

Toblerone - IKM 25 september - Mensen

Liljen - IKM 29 september - freddan (selv om jeg tror det er 28 det skal stå)

Eeyore - IKM 30 september- lørdag

Yamaha - IKM? - måtte ha deg her, vennen i tilfelle det kan bringe deg lykke

Angelou- IKM 2 oktober - neste mandag

Capricorn - 15 oktober

Petra Prøvedokke - 16 oktober

Trollungen - 25 oktober

Sånn, nå er det bare å følge med :)

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :kyss:

Takk for at du satte meg opp på lista, kanskje det bringer lykke?

Det er jo ikke over enda denne pp selv om du testet negativt. Er jo enda noen dager til IKM :)

Ha en strålende dag :klem:

Og jeg er egenltig ikke her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Yamaha ;)

Jeg håper det bringer lykke for deg å stå på lista. Det hadde virkeli vært gøy :Nikke:

Tar ikke testingen tungt lenger. Har kommet i et "likegyldighetsstadie" om en kan si det sånn. Blir ikke skuffet når mensen kommer på fredag. Blir heller ingen mer testing før da heller. Ingen vits egentli. En ser jo om tanta blir borte eller ei. :)

Nå hører jeg bilen til mor. Skal ut å gå tur nå.

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei liljemor!

Tror du kan fjerne meg fra lista di, for vi hopper over denne måneden vi. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake på prøvefronten fra neste måned!

"Blir ikke skuffet når mensen kommer på fredag", skriver du. Det synes jeg var en veldig pessimistisk setning. Ikke gi opp nå! Stryk "når" og legg inn "hvis". Ok?

God idé at vi kan ha en intern skrittkonkurranse forresten! Begynne å rapportere i hverandres dagbøker eller noe annet? Jeg har vært dritsløv på skrittfronten de siste dagene, men skal ta meg opp igjen nå!

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Kjære Kylling;

Setningen "når mensen kommer på fredag" er ikke pessimistisk ment altså. ;)

Endrer det her og nå jeg: hvis mensen kommer på fredag, blir jeg ikke skuffet.

Skal vi begynne med skrittellerkonkurranse fra i morgen da?? :) Har og vært kjempesløv i det siste... :sjenert:

:klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Kjære Kylling;

Setningen "når mensen kommer på fredag" er ikke pessimistisk ment altså.  ;)

Endrer det her og nå jeg: hvis mensen kommer på fredag, blir jeg ikke skuffet.

Skal vi begynne med skrittellerkonkurranse fra i morgen da??  :)  Har og vært kjempesløv i det siste...  :sjenert:

:klem:  så lenge

Ja, hurra!

Men er det greit at vi kan gjøre om sykling til skritt? Og eventuelt andre aktiviteter? Det var en tabell på LHL`s sider hvor det stod ramsa opp hvordan man regner ut andre aktiviteter i skritt. Jeg er nemlig mer glad i å sykle enn å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo det er klart vi kan gjøre om sykling til skritt. (og eventuellt andre aktiviteter) Har og lest den artikkelen :) Blir morsomt dette, kylling :hoppe:

Trenger ikke ha dårlig samvittighet, bippe :ler: Jeg er ganske "dau" jeg og for tiden :ler:

Og så en advarsel for ekle detaljer.

Jeg har begynt å spotte litt i dag. Brunt utflod :klø: Har aldri spotta før mensen noen gang, så nå forstår jeg ingenting. Åsså i dag, tirsdag, venter tanta først fredag.. Nei dette er ikke til å bli klok på. :overrasket: Men er ikke skuffa heller egentli. Er så sikker på at tante fy kommer denne gangen.

Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Ja, jeg vet. Tidli oppe, men skal legge meg igjen. :Gjesp:

Har fått TR på besøk og. 2 dager før tiden, så denne syklus var på ca 26 dager :klø:

Så begynner vi på pp7, og jeg begynner å miste motet. Sikkert helt normalt.

Hjalp ikke å la være å telle iallefall. Skal ikke telle så mye neste måned heller, og prøver å være like flink. Har ett par EL strimler som jeg bruker, det er alt.

Det nye neste måned er at jeg ikke kommer til å ta noen form for medisiner. Kutter ut den jeg går for på magen for en måned, ingen alkohol, trening og sunt kosthold. Så får vi se.

Nei, legger meg igjen jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...