Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kylling, Cr@sh og Capricorn: :klem::klem::klem:

Da var arbeidshelgen over. Det var virkelig deilig. Hard helg denne gangen, men har tross alt gått veldig greit. Faktisk.. :Nikke:

3 arbeidsøkter til ferie. Min kjære og jeg skal ha 10 dager ferie til helgen, og tenker på å ta oss en hopp på tur til varmere land. Komme oss bort litt og kose oss. Tror det hadde gjort veldig godt jeg. Har jo tross alt ikke hatt ferie siden juni.

Kommer sterkere tilbake i morgen.

Nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, heldiggrisene som skal ha ferie!!

men det er vel fortjent, liljen! blir sikker kjempefin med litt fri sammen med mannen :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Liljen :vinke:

Du har så absolutt fortjent en ferie nå ja! Høres ut som en god idè å dra bort et sted. Bare koser dere du og Liljemannen :) Ellers er jeg redd kanskje mye av ferie blir brukt på kjøkken, og ikke til deilig avslapping? Er dere snart ferdig?

Ha en fantastisk mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt vidunderlig ut med ferie ja, det har du virkelig fortjent Liljen :) Er alltids godt å ha igjen litt ferie sånn utpå høsten ja, man trenger det for høsten kan sannelig være lang ;)

Håper du får en koselig mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kort visitt. Skal på jobb igjen om en halv time. Dagen har fløyet. Hatt besøk :)

Angelou: :Nikke: herli med ferie

Yamaha: Dere kan få bli med, vett du ;)

Petra Prøvedokke: Det skal bli fantastisk å få litt fri sammen med mannen, ja :)

Eeyore: Ferien hadde blitt brukt på kjøkkenet ja.. Skal begynne å montere denne uka. Mangler beina til kjøkkenet enda, så det står å henger litt på det. :)

Shatika: Tusen takk, vennen. Skal bli spennende å prøve å reise bort på høsten. :)

Mrs N: plass til alle, vett du :)

Cr@sh: Vi syns og det er lurt å ta oss en pause nå. Lover du å knipe igjen den uka eller?? Hvis du ikke får før.. ;)

Fjellrypa: :Nikke: heeerli.

Og jeg som skulle ta dagbokrunder.. Får ikke tid til det jeg... :tristbla: Huff.. Lover å ta det i natt når jeg kommer hjem.

stoooooooooor :klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du skal ta oss med på ferie, jeg. For da får du jo ikke kost deg så mye sammen med mannen, og dere får vel ikke gjort så mye av :humpe: heller. Ikke det gøyeste med ørten KG-venninner som titter opp av kofferten, kanskje! :legrine:

Huff, nei dette ble litt teit.. Jeg er visst trøtt i dag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yamaha: Dere kan få bli med, vett du  ;)

Det hadde jo vært gøy det ;)

Og jeg som skulle ta dagbokrunder.. Får ikke tid til det jeg... :tristbla:  Huff.. Lover å ta det i natt når jeg kommer hjem.

Man må jo ikke det hver gang heller da.

stoooooooooor  :klem:  til dere alle

Stooor :klem: til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...