Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Ååh hvor skal jeg hente energien fra mon tro? Orker absolutt ingenting, og ute er det nydelig gå- tur- i vær.. Kan noen sende over litt energi her?? :ler:

Skal forsøke å sope gulvet på kjøkkenet nå etter at liljemannen har borret masse og sagspon ligger å flyter over hele gulvet. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan legger man inn ticker nederst?? Jeg har klart å lage en. Bare vet ikke hvordan man får lagt den inn her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man inn ticker nederst?? Jeg har klart å lage en. Bare vet ikke hvordan man får lagt den inn her... :sjenert:

Der du lagde tickeren, får du oppgitt en link-kode (Blir det riktig å kalle det det :klø: ) Den kopierer du, går inn i ditt eget kontrollpanel her på KG, så inn i der du kan forandre/lage signatur - også er det bare å lime inn...

Håper du får det til... og at jeg har forklart det nogenlunde enkelt og riktig... :sjenert:

Håper helga har vært bra.... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blåser til energi over til Liljen*

Har vært i bursdag med kake og godter, så her er vi høy på sukker.

Søte Liljemannen som er så engaskjer, i tillegg til at han holder på på kjøkkenet. Skjønner at du blir :hjerter: .

Og nå er jeg spent på å se tickeren din :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: yes, yes, yes :hoppe::hoppe: fikk til tickeren

Cr@sh: Tuuuusen takk cr@sh. Dette ble gode greier ja :) Fikk det til ja. Prøvde dette tidligere, men det gikk nok ikke fordi jeg registrerte meg som supermedlem i dag.. :) Helga har vært stressende. Jeg ble syk etter mye jobbing og stress. Men føler meg allerede myyye bedre :)

:kyss: tilbake

Eeyore: Tuusen takk for energien. Tror jammen det hjalp, for jeg føler meg bedre nå. :) Ja, jeg har virkelig vært heldig med mannen min. Rett og slett ett kupp har jeg gjort. Han er sjelden vare syns jeg :hjerter_rundt:

Du må få deg ticker du og ;)

Nå har vi vært å kjørt en liten tur. Gjorde godt å få sei noe frisk luft i hodet ja. herlig. :) Skal snart legge oss tenker jeg. Er slitne begge 2. Ikke tror jeg det blir noe :humpe: i dag heller. :tristbla: jeg er trøtt i kroppen, og liljemannen har fått magetrøbbel.. :sur::sur: tyyypisk ass.. Meen bedre vi får dette svineriet nå og ikke i neste uke når EL er ventet. :)

Ha en strålende søndagskveld :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dusje::legrine::) :-D :rosasmil: :smilbla: :smile: :icon_smile: :icon_razz: :babygutt::babyjente::babysmokk:;) :blunke: :klem1: :kgblunk: :kyss: :kys_2:

Slå den du... ;)

Fikk ikke lov å ha flere....... :( *furte*

Endret av iselin22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liljen :klem:

Håper formen din er bedre idag. Så heldig du er som har en så snill mann :hjerter_rundt:

Yamaha: så fint nytt bilde du hadde fått  :) "kjente" deg nesten ikke igjen. Kos deg på tur, vennen.

Du har jo også fått så fin ticker da :)

Ha en kjempefin mandag :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt ticker! Jeg var inne på Lilypie i går og testet ut noen jeg kunne tenke meg når jeg blir gravid. Må jo nesten ha det da ;)

Smilies gjør tilværelsen bedre :hoppe: Ja, til så mange vi vil!

Håper du og Liljemannen blir bedre utover uken. Godbedrings :klem: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iselin22: Ja ikke sant! :ler:

Yamaha: Hadde litt lyst å prøve ticker. :) Men kan godt hende jeg tar den bort. Litt kjekkere å telle ned en graviditet da.

Eeyore: Ja det er mangen søte tickere. Klarte ikke vente til jeg blir gravid. (hvis jeg blir det) Prøver denne ei stund, så kan jeg heller ta den bort.

Ja, nå har jeg stått opp. Låsning i ryggen og full pakke forkjølelse. For sent å sykemelde sei. Bare 2 timer til vakta begynner.. Skulle ringt i morges. Liljemannen har skikkelig magasjau, så nå skal jeg på apoteket å handle diverse. Stakkaren. Da er det bedre med forkjølelse tror jeg. :ler:

Ha en strålende mandag.

tar dagbokrunden når jeg har vært på handling. Er så stiv i ryggen, vondt å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Yamaha og Fjellrypa . Jeg satser på det går bedre utover dagen.

Klarte iallefall å gå opp ryggen. Den er bedre. Er optimistisk jeg :)

Har gått til anskaffelse av digitale EL tester nå, så i morgen blir første testen. Regner ikke med positiv på den før torsdag eventuelt fredag da :sjarmor:

Da regner jeg med min kjære er bedre i magen, så.. :sjarmor:

Nå skal jeg ta meg en liten dagbokrunde jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...