Gå til innhold

Liljens dagbok

Liljen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tittei :vinke:

Eeyore: Ja, brystet til liljemannen har fått mangen klemmer ja :ler: Det er fra min mor min høyde også kommer fra. Vi er like høye. Ja, hunden kommer til å bo i gåavstand herfra, så nå kan jeg besøke den så mye jeg vil. Men jeg skal ikke levere den før den er frisk. :)

Iselin22: :klappe::klappe::klappe: du er megasuperflink, altså. Dette blir utrolig gøy altså. Jeg gleder meg allerede til klubben, jeg :hoppe:

Nå skal snart mannen og jeg ut og bade med hunden. Blir koseli :) Svigers er ennå her, så dette blir ulovlig kort. sorry.. :ler:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke har så høy mann da, min er bare 178 cm.

Men jeg kjenner til det med postkassa ja. Men heldigvis ligger det en betongkloss der som man kan stå på, men det er ikke alltid den er der, så da må jeg stå på tå og strekke meg :ler:

Nå må jeg løpe inn i den nye dagboken vår, og ikke ta opp mer plass om høyder og sånn her i Liljen sin.

Håper du får en knallfin dag Liljen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Åååå så godt at det ordna seg med hunden, er jo dyreelsker de lux!! Syns godt de som hadde den kunne tatt den med til dyrlegen, det er jo det man gjør når alt ikke er som det skal! Men men, godt at den kom tilbake til deg og at du kan finne noen som virkelig vil elske den, det fortjener den!

Min kjære var så høflig å henge opp postkassa i høyde slik at jeg når den, så nå er den 10-15 cm lavere på postkassestativet enn de andre postkassene! :legrine::legrine:

Må ta meg en tur inn i den nye dagboka, kjempemorro!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Yamaha : 178 er ganske høyt da :):klem:

Beckybloom: Ja, det var godt jeg fikk vite det iallefall. Det er jeg jo glad for, og nå ligger hunden å slapper godt av nedenfor her. Spiser godt og er like frisk som den var for 4 år siden. :)

Så var tanta borte for denne gangen.. Nå er det bare å vente på EL, som er leeenge til.. Har kommet over på det stadiet nå at jeg ikke helt tror det kommer til å klaffe for oss.. Får bare ta det som det kommer.

Ha en strålende dag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var tanta borte for denne gangen.. Nå er det bare å vente på EL, som er leeenge til.. Har kommet over på det stadiet nå at jeg ikke helt tror det kommer til å klaffe for oss.. Får bare ta det som det kommer.

Må ikke tenke sånn nei :fy_fy:

Nå må du tenke positiv, og ikke stresse med det (lett å si jeg vet), også klaffer det før du aner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper du har rett., Yamaha :) Stresser ikke like mye med det nå som i begynnelsen merker jeg. Da hadde jeg alt klart lenge før EL, nå er det liksom goood tid til å skaffe tester.. Prøver en måned til med tester, og hvis det er det samme da, er det ikke nødvendig å teste mer, for det har kommet regelmessig alle månedene da.. :) Ja, ja..

Nå skal jeg ut å gå tur med hunden. Laaang tur i regnværet. Heeerli.

stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Det klaffer snart skal du se, virker som det er like rundt hjørnet spør du meg! :Nikke: Og både mai,juni,juli og august er fine måneder å komme til verden på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt sjokkert over at omplasseringseieren hadde tenkt å avlive hunden uten å ha den til veterinæren først og finne ut hva som var feil :overrasket:. Godt det var så uskyldig og fint du fant et nytt hjem til den :).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckybloom: Ja, det er fine måneder det.. :sjenert: Kunne det bare klaffe..

Pi@: Ja, ikke sant!! Jeg ble så forbanna når jeg fikk vite det at jeg kan ikke beskrive så sinna jeg var en gang.. Nå skal hunden være her hos oss til vi ser den helt frisk, så tror jeg den flytter til andre kanten av byen. :)

Cr@sh: Håper den sitter i løpet av året iallefall.. :sjenert: Nei jeg skal ikke gi opp... lover.. :)

Nå har meg og hunden gått en god lang tur. Han er selvsagt ikke helt fornøyd siden han bruker å kjøre saccovogn flere mil hver dag. Har ikke sjans å holde det tempoet, men lange spaserturer får den. Flere ganger til dagen. :)

Han har ikke vært på do enda, og virker mye mye bedre enn han var i går. Heldigvis. :)

Må jeg være supermedlem for å få sånn ticker nede på siden?? Fikk plutselig så lyst til det. :)

:klem::klem::klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg være supermedlem for å få sånn ticker nede på siden?? Fikk plutselig så lyst til det.  :)

Ja det må du. Men det koster jo ikke så mye det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må du. Men det koster jo ikke så mye det da :)

På lillypie (eller ettlanna sånt) koster det ingenting for å lage seg en ticker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lillypie (eller ettlanna sånt) koster det ingenting for å lage seg en ticker!  ;)

Nei. Men du må være supermedlem på KG for å få det, og det koster noen kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men du må være supermedlem på KG for å få det, og det koster noen kroner :)

Tusen takk :) Da skal jeg bli supermedlem i morgen jeg. Snart jobb :tristbla: Huff huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-tei :vinke:

Å vente på EL er kjedelig... Jeg skal ta min første test i morgen, men regner absolutt ikke med noe resultat.

Kos deg i kveld, og klø hunden litt bak øret fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble nesten litt misunnelig på den dverghøns-klubben deres jeg... :sjenert:

Tror nok ikke jeg kvalifiserer til opptak i klubben med mine 170 cm... :grine:

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Eeyore: Titter innom deg etterpå for å se hvordan det gikk med testen din :) Har klødd hunden bak øret for deg, han satte pris på det ja ;)

Cr@sh: :grine::grine: å neeiii. 170... Men det er da lov å skrive hilsen tror jeg :)

Nå skal jeg til kiropraktoren.. Får skrive noen innlegg i dagbøkene når jeg kommer hjem.

stor :klem: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke teste før i kveld da... EL-tester skal helst ikke tas på morgenurin, står det i alle fall i bruksanvisningen...

God tur til kiropraktoren. Da skal du se livet blir lysere når du kommer hjem :)

Torsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Er det di stripsene fra billige teste du skal ta?? Da lærte jeg noe nytt iallefall. Har alltid testet på morgenen jeg, men fra nå av blir det kvelden. Tusen takk :klem:

Da blir det en liten dagbokrunde på meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...