Impala Skrevet 6. august 2006 #441 Del Skrevet 6. august 2006 Hørtes ut som en kjempefin kveld Ha en kjempefin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. august 2006 #442 Del Skrevet 6. august 2006 Usj... så utrolig kjipern med tantebesøk! Men da setter jeg alle midler på at det klaffer i denn kommende perioden! Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 6. august 2006 Yamaha og Cr@sh: Kjipern med tantebesøk ja... Helt bånn faktisk... Håper også det skal klaffe denne måneden. Trenger all babystøvdryssing og kryssing osv jeg kan få... Skal kjøpe digitale EL tester denne gangen. Kutter helt på kaffien, ingen alkohol, så i går var siste gangen på lenge, mannen tar sink og selen osv.. Nå gir vi fullt denne gangen. Men jeg har ikke gitt opp vår lille klubb enda jeg Hva stemmer vi for med navn tenker jeg?? Og hva skal øvre høydegrense være?? Selv er jeg 159,5 cm faktisk på nyoppknekket rygg fra kiropraktor og en meget god dag. Dette blir bra Iselin22 hadde noen veldig bra forslag syns jeg, men vi må åpne muligheten for gravide og til å bli med *160limit, hungriger nestendverger er 2 av forslagene Noen flere?? Heng på !! stor stor stor stor søndags fra en meget opplagd lilje: Må bare notere ned mine sykluser: pp1: EL? mens: 26 dager pp2: EL? (tror dag 15) mens 28 dager pp3: EL dag 14, mens 28 dager (- 2 timer) pp4: EL? (men tror dag 14) mens 28 dager (hadde regnet 1 dag feil på lista) pp5: EL kommer på 20 august (bryllupsdag ) mens: 2 september (men håper den holder sei borte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2006 #444 Del Skrevet 6. august 2006 Så perfekt med EL på bryllupsdagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. august 2006 #445 Del Skrevet 6. august 2006 Det hørtes ut som en veldig koselig kveld du og Liljemannen hadde i går Det er godt å ha noen sånne stunder sammen Syntes forslaget " hungrige nestendverger" var veldig bra For vi ønsker jo alle å ikke være evige prøvere... Og Anerikke er jo allerede gravid! EL på bryllupsdagen *plystrer* Da skal du se det skjer noe Håper ellers du har en bedre søndag enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. august 2006 #446 Del Skrevet 7. august 2006 I selvironiens navn kom jeg på noen flere forslag i går: *Lavmålsklubben *Dverghøns Håper du har en fin mandag Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. august 2006 #447 Del Skrevet 7. august 2006 *Lavmålsklubben *Dverghøns ← :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Utrolig bra forslag! Jeg stemmer for Dverghøns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #448 Del Skrevet 7. august 2006 :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Utrolig bra forslag! Jeg stemmer for Dverghøns. ← Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 7. august 2006 #449 Del Skrevet 7. august 2006 Tjolahopp!!!!!! Er sååå godt å være tilbake, og HERREGUD som du har holdt meg på pinebenken gjennom de 4 siste sidene som har gått etter jeg var her sist! Satt helt klistra inni skjermen og bet negler, jeg tuller ikke! Og da jeg leste om tantebesøket, utbrøt jeg høyt "Å NEI!".. Heldigvis sitter jeg alene her Godt at du har fatta nytt mot, og ser fremover, og den koselige kvelden du og din kjære hadde ute her forleden ; det er stunder å se tilbake på når du ENDELIG er gravid og ikke kan unne deg verken alkohol eller røyk..(du FÅR IKKE LOV å røyke når du blir gravid.. ) .. Tror det er veldig veldig viktig å nyte det man gjør innimellom all prøvingen også, være tilstede i nuet som det så fortreffelig heter! (prøver faktisk å si noe seriøst her!) Jeg er 1.63, er jeg for høy for dverghønsa da?? *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. august 2006 #450 Del Skrevet 7. august 2006 Halla schnuppa! Bare innom for å legge igjen litt babystøv,',',,'',','',',','',',',','',',',',',' ... og for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2006 Forfatter #451 Del Skrevet 7. august 2006 Kjære: Yamaha x2, Eeyore x2, Iselin 22 og Beckybloom Tror nok det er sjans for du kan være med i klubben, Beckybloom 1,63 er på kanten til dverg det og Syns forslaget med dverghøns var fantastisk forslag Skal vi stemme på det da?? Jeg stemmer for Hva skal øvre høyde være?? I dag har vært litt av en dag... puh... forsov meg til jobben, jobbet i 10 timer, og når jeg kom hjem måtte jeg hente en hund. Den hunden jeg eide for 4 år siden. Omplasserte den for jeg har ikke overhodet tid til hund med skiftarbeid. så har jeg ikke plass til den heller.. Han som hadde den kunne ikke ha den mere, for han mener den er syk. Han har problemer med å gå på do. Jeg så jo også det, men jeg syns bikkja er verdt ett dyrlegebesøk for å sjekke hva som er galt. Så nå har vi den, jeg tar den til dyrlegen og forsøker å få den frisk, så skal jeg finne en supergod hjem til den hos en fantastisk familie. men huff for ett stress.. Det er ikke noe liten mops dette her.. Lover lover å ta en dagbokrunde i morgen til alle dere søte jenter. Da har jeg fri. Er så sliten nå.. Må ta meg en tur i sengen nå.. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 7. august 2006 Cr@sh: du hadde vært her mens jeg skrev innlegg Koselig, vennen. Stor stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. august 2006 #453 Del Skrevet 7. august 2006 Dverghøns var kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 7. august 2006 #454 Del Skrevet 7. august 2006 Hva slags hund har/hadde du? Tror d må bli Dverghøns jeg. Skulle laget vår egen skravlebok da,...hihi... Man er jo så lav som man føler seg, men er man under 1.65 så er man vel relativt lav i forhold til norsk gjennomsnitt, tror dere ikke det? Litt slemt å ekskludere høye mennesker, men de får jo på den annen side sett mye mer av verden enn oss dverghønsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2006 Forfatter #455 Del Skrevet 8. august 2006 Dverghøns: 3 stemmer. noen flere?? Det er en siberian husky, iselin22, som krever maaaassse morsjon.. Men hva skal en gjøre når di vil ta livet på den uten engang å undersøke hva det er?? Jeg blir sinna på sånn jeg.. Har fått time hos dyrlege i dag i steden. Han får ikke gå på do, og piner sei hver gang han må og ikke får det til... Så jeg får høre hva di sier... Gruer meg veldig.. Tusen takk for babystøv, cr@sh Håper virkelig det hjelper. Nå har jeg begynt å ta rosenrot også. Har lest det skal hjelpe mot flere ting, så det skader jo ikke å prøve. Ha en strålende tirsdag. Kommer innom hit når jeg har vært hos dyrlegen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. august 2006 #456 Del Skrevet 8. august 2006 Stemmer for jeg også (litt sjenert siden det var mitt forslag... ) Et enig limit på 1.65, da kan både Yamaha og Beckybloom få være med også. Går det an å lage en egen skravetråd? Moro! Håper det går bra med hunden din Liljen. Absolutt det værste jeg vet er dyr som lider, for de kan ikke si hvor de har vondt, og det er helt forferdelig å se de lide Godt at han har det som stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. august 2006 #457 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg når ikke opp til postkassen vår en gang, så jeg er ei skikkelig dverghøns! Heldigvis er mannen ikke så langt unna to meter, og veldig flink til å komme til unnsetning Vi må definitivt ha vår egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, vi må ha vår egen tråd Hvor starter vi den?? Min mann er og høy, anerikke 190 sååå, jeg må alltid be fint hvis jeg vil ha en klem eller noe Nå har jeg vært på dyreklinikken. Gikk superfint. Han er veldig frisk og rask, men han hadde en kollosal forstoppelse. han har spist langt gress Så innen i morgen er gutten helt ny. Har nok funnet en kjempegod hjem til han allerede, ikke langt unna meg, så da har jeg kontrollen og ( litt bekymret for hunden jeg, så da blir jeg kontrollfrik.. ) Nå må jeg lage middag.. Svigers kommer visst.. så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. august 2006 #459 Del Skrevet 8. august 2006 Kjenner til det med postkassen Anerikke Jeg fomler rundt med hånda, fordi jeg ikke får kikket oppi. Det går bedre om vinteren med snøfonn forran da Og jeg lurer på hvorfor vi dverghøns alltid klarer å finne de høyeste mennene? Min sambo er 192 cm, og det er ofte jeg må nøye meg med å klemme brystet, ja... Jeg pleier alltid å sitere moren min (det er der høyden kommer fra) at "alt som er lite er søtt, utenom lite mat og lite penger..." Så fint at hunden din blir frisk igjen og får et godt nytt hjem Og når den bor så nære kan du jo kanskje kan låne han innimellom? Kos deg med svigers vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 8. august 2006 #460 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hmm...min mann er 1.91... Begynner å bli nesten litt skremmende dette her...hehe... Vi kan ha en tråd på Snikk-snakk forumet for eksempel. Eller jeg kom på at ei generell dagbok kanskje er bedre faktisk... Endret 8. august 2006 av iselin22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå