Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Supertramp89 skrev (20 timer siden):

Fordi punkt A og B eksisterer samtidig/på samme sted og er på en måte samme destinasjon. Det gir mye mer mening enn tullete menneskelig tenking om at: Dytt noe ut bak, for å komme deg fra A-B.

Uenig. For å komme seg fremover gir det mye mer mening for mennesker å bruke rakettfremdriftsprinsippet fordi det er noe vi forstår. Å "hoppe" fra punkt til punkt i universet uten å ta hensyn til avstand og tid høres flott ut, men det er samtidig ikke noe vi forstår noe som helst av.

Anonymkode: e5f33...699

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
PKV skrev (14 timer siden):

Min kunnskap er basert på mange år med opplysninger som kommer fra det ukjente.

Ok, men er det ikke bedre å basere kunnskapen sin på verifisert og testet vitenskap? Opplysninger som kommer fra det ukjente høres mildt sagt diffust ut. Hvorfor er det mer troverdig å hente kunnskapen sin fra det ukjente enn fra det kjente?

Anonymkode: e5f33...699

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man setter seg nøye inn i alt som er sluppet, så er det en del spennende (og skremmende nyanser). 
Ordbruken har endret seg. Det heter ikke lengre UFO, den nye betegnelsen er UAP (unidentified anomalous/aerial phenomenon). 
Skapningene - eller hva det nå er - kalles ikke lengre for aliens, de kalles NHI (non human intelligence)


Det hintes til at de kommer kanskje ikke fra verdensrommet, men at de har vært på jorden lenge. Hundrevis av år minst, kanskje tusenvis eller siden tidenes morgen. 

Anonymkode: 62e0e...254

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvis man setter seg nøye inn i alt som er sluppet, så er det en del spennende (og skremmende nyanser). 
Ordbruken har endret seg. Det heter ikke lengre UFO, den nye betegnelsen er UAP (unidentified anomalous/aerial phenomenon). 
Skapningene - eller hva det nå er - kalles ikke lengre for aliens, de kalles NHI (non human intelligence)


Det hintes til at de kommer kanskje ikke fra verdensrommet, men at de har vært på jorden lenge. Hundrevis av år minst, kanskje tusenvis eller siden tidenes morgen. 

Anonymkode: 62e0e...254

Det er mye interessant ute, men det er ikke alltid så lett å skille mellom realister og "drømmere". Jeg tror det er lurt å forholde seg til de faktiske kildene som i det siste har vært det amerikanske forsvaret.  Og de sier ikke noe om aliens og hvor lenge de evt skulle ha oppholdt seg på Jorden. Det vi vet er at det har vært observert diverse ting som vi ikke kan forklare. Det betyr ikke at det ikke har en jordisk forklaring; det betyr at vi ikke vet hva det er. At det er noe som kommer fra andre intelligenser er den definitivt siste forklaringen så lenge vi ikke har et eneste bevis for at vi har blitt besøkt. Omtrent alt annet er mer sannsynlig.

Anonymkode: e5f33...699

  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uenig. For å komme seg fremover gir det mye mer mening for mennesker å bruke rakettfremdriftsprinsippet fordi det er noe vi forstår. Å "hoppe" fra punkt til punkt i universet uten å ta hensyn til avstand og tid høres flott ut, men det er samtidig ikke noe vi forstår noe som helst av.

Anonymkode: e5f33...699

Nei helt enig, for øyeblikket. Men om det finnes liv som ligger bare 1 million år foran oss, så kan de allerede ha mestret det, pluss enda litt til.

  • Liker 1
Skrevet

Bare på gøy anbefaler jeg folk som er interessert i dette tema å se på en youtubeserie som akkurat har begynt, med episode 1 for 3 mnd siden, og episode 2 kom i dag.
den heter:
ANOMALY | Original series
utrolig bra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mye interessant ute, men det er ikke alltid så lett å skille mellom realister og "drømmere". Jeg tror det er lurt å forholde seg til de faktiske kildene som i det siste har vært det amerikanske forsvaret.  Og de sier ikke noe om aliens og hvor lenge de evt skulle ha oppholdt seg på Jorden. Det vi vet er at det har vært observert diverse ting som vi ikke kan forklare. Det betyr ikke at det ikke har en jordisk forklaring; det betyr at vi ikke vet hva det er. At det er noe som kommer fra andre intelligenser er den definitivt siste forklaringen så lenge vi ikke har et eneste bevis for at vi har blitt besøkt. Omtrent alt annet er mer sannsynlig.

Anonymkode: e5f33...699

Det finnes bevis (bilder, video, radar og annet) for gjenstander som ikke er laget av oss. Gjenstandene kan bevege seg i høy hastighet mellom atmosfære og vann, og mellom atmosfære og verdensrom. Det er ikke snakk om naturlige fenomener som kulelyn, sumpgass eller andre bortforklaringer. Det er heller ikke laget av kina eller andre adversaries, som usa liker å kalle andre land. Når det ikke er vi som har laget disse gjenstandene, så må det jo være noen andre. Noen fra et annet sted, en annen tid, en annen dimensjon... Jeg foretrekker å kalle disse aliens (fremmede).

 

Anonymkode: b6a6d...935

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ok, men er det ikke bedre å basere kunnskapen sin på verifisert og testet vitenskap? Opplysninger som kommer fra det ukjente høres mildt sagt diffust ut. Hvorfor er det mer troverdig å hente kunnskapen sin fra det ukjente enn fra det kjente?

Anonymkode: e5f33...699

Jo egentlig. Men kunnskapsnivået er av en sånn art at det må være fra et utenomjordisk ståsted. Greit nok at avsender kan oppholde seg langt unna, men hvordan å treffe mottaker med sitt noenlunde avanserte kunnskapsnivå, betyr egentlig at de kan ikke være så langt unna. Steven Spielberg med sin nye film "The disclosure day" som nå er på trappene kan bety at en ufofeber kan starte å omfavne samfunnet. Spørsmål som "er de her?", "har de vært her lenge"?, "hva gjør de her egentlig"? er av det opplysende slaget som vi alle vil ha godt av å se resultatet av.  Vi som mener å vite svaret på slike spørsmål, ser jo at myndigheter både lyver og er unnvikende i slike spørsmål. Vitenskapen virker å ha egen agenda som merkelig sammenfaller med det som styresmaktene ønsker å fremstille det som. Tanken på besøk utenifra virker å være ubeleilig på alle som ønsker å ha kontroll på vårt tankemønster. Herlig at det kan bli mer utfordret i fremtiden.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes bevis (bilder, video, radar og annet) for gjenstander som ikke er laget av oss. Gjenstandene kan bevege seg i høy hastighet mellom atmosfære og vann, og mellom atmosfære og verdensrom. Det er ikke snakk om naturlige fenomener som kulelyn, sumpgass eller andre bortforklaringer. Det er heller ikke laget av kina eller andre adversaries, som usa liker å kalle andre land. Når det ikke er vi som har laget disse gjenstandene, så må det jo være noen andre. Noen fra et annet sted, en annen tid, en annen dimensjon... Jeg foretrekker å kalle disse aliens (fremmede).

 

Anonymkode: b6a6d...935

Disse observasjonene er ikke bevis for noe som helst. De er veldig interessante, men vi kan ikke hoppe på den forklaringen vi ønsker skal være sann sånn uten videre. Vi vet ikke om disse gjenstandene er laget av Kina eller noen andre. Det ville vært overraskende, for jeg ville tro man har en viss peiling på hva motparten driver med. Det er likevel veldig mye mer sannsynlig enn at fenomenene har et ikke-jordisk intelligent opphav.

At vi ikke vet hva noe er betyr ikke at det er aliens.

Anonymkode: e5f33...699

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
PKV skrev (3 minutter siden):

Jo egentlig. Men kunnskapsnivået er av en sånn art at det må være fra et utenomjordisk ståsted. Greit nok at avsender kan oppholde seg langt unna, men hvordan å treffe mottaker med sitt noenlunde avanserte kunnskapsnivå, betyr egentlig at de kan ikke være så langt unna. Steven Spielberg med sin nye film "The disclosure day" som nå er på trappene kan bety at en ufofeber kan starte å omfavne samfunnet. Spørsmål som "er de her?", "har de vært her lenge"?, "hva gjør de her egentlig"? er av det opplysende slaget som vi alle vil ha godt av å se resultatet av.  Vi som mener å vite svaret på slike spørsmål, ser jo at myndigheter både lyver og er unnvikende i slike spørsmål. Vitenskapen virker å ha egen agenda som merkelig sammenfaller med det som styresmaktene ønsker å fremstille det som. Tanken på besøk utenifra virker å være ubeleilig på alle som ønsker å ha kontroll på vårt tankemønster. Herlig at det kan bli mer utfordret i fremtiden.

Det virker som du tar for gitt at den kunnskapen du snakker om er riktig og sann. Hvis vi har tilgang på slik kunnskap så kan det jo bevises det vet å innhente informasjon som vi ennå ikke kjenner til og som vi kan ha glede av her på Jorden.

Mtp dokumentene fra det amerikanske forsvaret så kom "Disclosure Day" veldig heldig ut nå, ja. ;) Jeg skal sannsynligvis se den i kveld!

Du insinuerer at vitenskapen står i ledtog med myndighetene for å dekke over dette. Da er det rimelig å si at det faktisk var amerikanske myndigheter som slapp disse UAP-filene nylig. Og hvordan i all verden skulle myndighetene (hvilke?) kontrollere forskning og vitenskap over hele verden? Du mener feks at astrofysikere i Oslo er underlagt noen som bestemmer hva de skal offentliggjøre? Det kan jeg fullstendig avvise. Dessuten... hva skulle grunnen for hemmelighold være? Er man redd for opptøyer? Kontakt med utenomjordisk liv ville vært en fantastisk oppdagelse, men det hadde ikke ført til krise her på Jorda. Jeg tror faktisk det ville virke samlende på oss. Du skriver at myndighetene lyver og er unnvikende. Jeg tror det er ganske enkelt. De kjenner ikke til noen ting, men siden de ikke bekrefter de "troende" så blir de beskyldt for å være unnvikende og løgnaktige.

Anonymkode: e5f33...699

  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du insinuerer at vitenskapen står i ledtog med myndighetene for å dekke over dette. Da er det rimelig å si at det faktisk var amerikanske myndigheter som slapp disse UAP-filene nylig. Og hvordan i all verden skulle myndighetene (hvilke?) kontrollere forskning og vitenskap over hele verden? Du mener feks at astrofysikere i Oslo er underlagt noen som bestemmer hva de skal offentliggjøre? Det kan jeg fullstendig avvise. Dessuten... hva skulle grunnen for hemmelighold være? Er man redd for opptøyer? Kontakt med utenomjordisk liv ville vært en fantastisk oppdagelse, men det hadde ikke ført til krise her på Jorda. Jeg tror faktisk det ville virke samlende på oss. Du skriver at myndighetene lyver og er unnvikende. Jeg tror det er ganske enkelt. De kjenner ikke til noen ting, men siden de ikke bekrefter de "troende" så blir de beskyldt for å være unnvikende og løgnaktige.

Du stiller gode og konkrete spørsmål, og fortjener min oppmerksomhet. Vitenskapen skal ha kred for å gjøre mye bra for menneskeheten. Men husk en ting, de er ikke selvfinansierte. De er lønnet av det offentlige, verden over. Da blir de også nødt til å gjøre som sjefen sier, altså myndighetene. Jeg tar et lite forbehold om at visse  avdelinger godt kan være private selvfølgelig, men når det gjelder astrofysikk med disse store periskpene og slike ting, så er det finansiert av det offentlige. I tillegg må det også nevnes at det finnes vitenskapsmiljøer som er nysgjerrige på Ufofenomenet, men de blir som oftest ikke spurt.

Så det store kongs - spørsmålet i Ufosamenheng. Hva er det de fremmede representerer her på jorden som gjør at millitære avdelinger (ikke i samråd med sine folkevalgte myndigheter) bruker så mye innsats på å holde dette hemmelig?  Svaret ligger i Roswellhendelsen i Nevada 1947. Hvor et Ufocrash kom på førstesidene i mange av verdens aviser den gangen. Hvor det etter noen dager kom et dementi fra luftforsvaret at det var ikke et romskip, men rester av en værballong som var funnet.  Pussig sak. I ettertid så har denne saken vært en varm potet for Ufointeresserte som ønsker å få vite mer om saken, men møter bare taushet og useriøse svar. Ok, men fra meg skal du få vite sannheten om denne saken.

For hva er hovedårsaken til at fremmede gidder å oppholde seg konstant på denne forurensede, korrupte, religiøst overtroiske og løgnaktige verden? Jo, nettopp de vi holder på med i dag, av våpen/kjernekraft og spredning av radioaktivt meteriale. Noe som de høyere makter ikke i det heletatt ser i mellom fingrene på. Roswellepisoden var en universell skinnmanøver for å få en informant fra deres verden inn i vår verden for å kunne fortelle om hvor farlig og uakseptabelt en sånn teknologi faktisk er for en hel verden som jorden. Ingen andre steder driver man med noe slikt, en akkurat på vår klode. Budskapet fra rommet var så massivt for amerikanske millitære myndigheter at de raskt måtte handle. Og resultatet ble en sensur som har preget Ufosaken helt frem til i dag. Denne teknologien ønsker atommaktene å fortsette med, selv om det er et falskt skalkesjul. Hvis folkeoponionen visste sannheten om dette kappløpet mellom øst og vest, og det ukjente riset bak speilet fra høyere makter der ute i fra, ville det raskt ha mistet sin verdi. Det hører med til historien at også Sovjetunionen holder skjult en lignende hendelse derfra. Slik at begge sider har fakta å forholde seg til.

Forskjellige steder rundt om på vår klode, nede i jordens underjordiske verden ligger det Ufobaser. Bibelen kaller slike steder for Edens have, eller haver i flertall. Hvor de fremmede ligger med sin langt fremskredne teknologi og overvåker omtrent alt skjer her på jorden. Månen er med på denne overvåkningen, den gjør hovedjobben. I nærheten av disse underjordiske baser, har overflaten en utpreget fjelltopp hvor det litt opp i luften over den toppen ligger et fjernstyrt overvåkingsprogram langt utenfor vår fatteevne/synsevne og overvåker omtren hver kvadratcentimer av jorden luftrom. Dette vil nok mange lesere ha store problemer med å fatte, men hva gjør vel det? Alt handler om at noen må ha full kontroll over det vannvittige spillet som foregår på denne klode. De fremmede har brukt mange år på å formidle slike fakta til meg for at jeg skal fortelle videre. Bok ligger ute til salgs om temaet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2026 den 16.38):

Disse observasjonene er ikke bevis for noe som helst. De er veldig interessante, men vi kan ikke hoppe på den forklaringen vi ønsker skal være sann sånn uten videre. Vi vet ikke om disse gjenstandene er laget av Kina eller noen andre. Det ville vært overraskende, for jeg ville tro man har en viss peiling på hva motparten driver med. Det er likevel veldig mye mer sannsynlig enn at fenomenene har et ikke-jordisk intelligent opphav.

At vi ikke vet hva noe er betyr ikke at det er aliens.

Anonymkode: e5f33...699

Disse gjenstandene kan fly synkront med våre jagerfly, for så å bevege seg i ring rundt jagerflyene, for så å forflytte seg ned i vann på sekunder. Dette er ikke made in China. Hvis noe selskap i vår verden har produsert disse gjenstandene, så har de stjålet teknologien fra krasjede ufoer. Og hvem har skapt disse ufoene? Jo noen andre, en intelligens vi offisielt ikke kjenner til.
 

Anonymkode: b6a6d...935

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2026 den 17.43):

Disse gjenstandene kan fly synkront med våre jagerfly, for så å bevege seg i ring rundt jagerflyene, for så å forflytte seg ned i vann på sekunder. Dette er ikke made in China. Hvis noe selskap i vår verden har produsert disse gjenstandene, så har de stjålet teknologien fra krasjede ufoer. Og hvem har skapt disse ufoene? Jo noen andre, en intelligens vi offisielt ikke kjenner til.
 

Anonymkode: b6a6d...935

 

Uansett hvordan du angriper dette så er "aliens" den minst sannsynlige teorien all den tid vi ikke har et eneste bevis for liv utenfor Jorden. Vi kan ikke hoppe til konklusjoner fordi vi ikke vet hva noe er. Å konkludere med noe så ekstraordinært som en utenomjordisk intelligens krever også ekstraordinære bevis.

Anonymkode: e5f33...699

  • Liker 1
Skrevet

Jeg begynner å mistenke at et eller annet "zero point energy" gjennombrudd, og antigravitasjon, ble løst for mange år siden. Og dette sitter private selskaper og mørke militære organisasjoner på. Det kan ikke gis ut til allmennheten pga. da kræsjer verdensøkonomien, oljebransjen, aksjemarkedet osv. osv. Det er nok en en av de konsirasjonsteoriene jeg faktisk tror kan være sant. Jetmotoren ble funnet opp på 30 tallet, tror vi virkelig at ingenting revolusjonært har skjedd siden det? Tviler.

AnonymBruker
Skrevet
PKV skrev (På 12.6.2026 den 21.03):

Vitenskapen skal ha kred for å gjøre mye bra for menneskeheten. Men husk en ting, de er ikke selvfinansierte. De er lønnet av det offentlige, verden over. Da blir de også nødt til å gjøre som sjefen sier, altså myndighetene. Jeg tar et lite forbehold om at visse  avdelinger godt kan være private selvfølgelig, men når det gjelder astrofysikk med disse store periskpene og slike ting, så er det finansiert av det offentlige. I tillegg må det også nevnes at det finnes vitenskapsmiljøer som er nysgjerrige på Ufofenomenet, men de blir som oftest ikke spurt. Det er likevel noen unntak. Harvard-professor Avi Loeb har hatt noen spenstige uttalelser.

 

Her tar du feil, gitt. Dvs noen steder er det riktig at myndighetene til en viss grad bestemmer hva det skal forskes i. Og det er feks i Kina. I Norge legger ikke myndighetene seg oppi det i det hele tatt, og aller minst bestemmer de hva astronomer og astrofysikere skal studere. Så det er nok helt fritt. :)

Jeg vil tro at alle har en viss interesse av disse tingene, men det er vanskelig å forske på noe som er så diffust. I tillegg har nok ikke UFO-forskning noen høy stjerne i akademiske miljøer. 

PKV skrev (På 12.6.2026 den 21.03):

Roswellepisoden var en universell skinnmanøver for å få en informant fra deres verden inn i vår verden for å kunne fortelle om hvor farlig og uakseptabelt en sånn teknologi faktisk er for en hel verden som jorden. Ingen andre steder driver man med noe slikt, en akkurat på vår klode. Budskapet fra rommet var så massivt for amerikanske millitære myndigheter at de raskt måtte handle. Og resultatet ble en sensur som har preget Ufosaken helt frem til i dag.

Hvorfor i all verden skulle disse utenomjordiske krasje en UFO for å plassere ut en informant?  Det må da finnes 1000 andre mer effektive måter å plassere ut en utsending på?

PKV skrev (På 12.6.2026 den 21.03):

De fremmede har brukt mange år på å formidle slike fakta til meg for at jeg skal fortelle videre.

Her er vi ved kjernespørsmålet. Hvordan har denne kontakten foregått? Kan du bevise noe og hvorfor skal vi i tilfelle tro deg?

Anonymkode: e5f33...699

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Supertramp89 skrev (9 minutter siden):

Jeg begynner å mistenke at et eller annet "zero point energy" gjennombrudd, og antigravitasjon, ble løst for mange år siden. Og dette sitter private selskaper og mørke militære organisasjoner på. Det kan ikke gis ut til allmennheten pga. da kræsjer verdensøkonomien, oljebransjen, aksjemarkedet osv. osv. Det er nok en en av de konsirasjonsteoriene jeg faktisk tror kan være sant. Jetmotoren ble funnet opp på 30 tallet, tror vi virkelig at ingenting revolusjonært har skjedd siden det? Tviler.

Jetmotoren har utviklet seg voldsomt siden 30-tallet. Men du har rett i at det er eneste reelle fremdriftssystem for fly. Det betyr likevel ikke at skjulte topphemmelige organisasjoner er kommet så mye lenger. Det er svært krevende å holde noe hemmelig over lengre tid. Hemmeligheter av dette kaliberet ville vært umulig med tanke på hvilke ressurser det ville krevd.

Anonymkode: e5f33...699

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jetmotoren har utviklet seg voldsomt siden 30-tallet. Men du har rett i at det er eneste reelle fremdriftssystem for fly. Det betyr likevel ikke at skjulte topphemmelige organisasjoner er kommet så mye lenger. Det er svært krevende å holde noe hemmelig over lengre tid. Hemmeligheter av dette kaliberet ville vært umulig med tanke på hvilke ressurser det ville krevd.

Anonymkode: e5f33...699

Nei hvem vet. Har lest mye om townsend browns arbeid på 50 tallet osv. Og noen aviser/blader skrev jo til og med store nyheter om dette på 50-60 tallet i usa: "Nå kommer g-motorene, det vil forandre alt" Fordi det var veldig mye research på det på den tiden. og så etter noen mnd. ble det dønn stille, og aldri ble det nevnt igjen. Jeg tror kanskje at det var noe som ble funnet ut av, men forbeholdt militærbruk, for ikke å for eks. vise evt. fiender hva som har skjedd.

Fra 1956
image.thumb.png.56808439f1b657bf0956b46a05e1aa46.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 9.52):

Hvorfor i all verden skulle disse utenomjordiske krasje en UFO for å plassere ut en informant?  Det må da finnes 1000 andre mer effektive måter å plassere ut en utsending på?

Mulig det, men det er nå slik det ble gjort denne gangen. Det handler nok mest om hvem som har det avgjørende og siste ordet i den universelle forsamlingen som overvåker jorden. Disse som er her på jorden har en politikk som går litt ut på at vi skal få bestemme selv til en viss grense. Men trykke litt forsiktig til når grensene blir tøyet på en litt farlig måte.  Det er nok som nevnt den radioaktive teknologien som skaper mest bekymring i den utenomjordiske leiren. For veldig lenge siden var det andre menneskeraser som hadde jorden som sitt område, de kom og dro ettersom tilværelsen var levelig. Men måtte følge noen fastsatte regler for hvordan de skulle få lov til å bruke jorden, blandt annet miljøhensyn. Når de nå observerer hvordan menneskene på jorden behandler sin egen klode, så betyr det at de har problemer med å akseptere det. Har de fått lov, ville de brukt sin makt på både å fjerne ting vi har laget, eventuelt fjerne enkelte mennesker som hersker på feil måte og påvirket utviklingen på en helt annen måte enn hva som skjer i dag. Jeg vet ikke hva som ville ha vært best. Men de som hersker øverst i dag av de utenomjordiske har nok kontrollen, men de vet nok at den dagen de må foreta en inngripen, så er de nok veldig godt forberedt også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.6.2026 den 9.52):

Her er vi ved kjernespørsmålet. Hvordan har denne kontakten foregått? Kan du bevise noe og hvorfor skal vi i tilfelle tro deg?

Vel, lite bevis er å slå i bordet med. De utenomjordiske forventer kun forståelse for hva som er skjedd. Bevis kan misbrukes, og de som kommer med bevis for utenomjordisk aktivitet på jorden, kan lett bli eliminert bort fra jordens overflate hvis det blir et problem for jordens makthavere. Det kommer jo en del nytt hele tiden, men på en måte som gjør at menneskenes fortåelse bare gradvis øker. En brå omveltning er ingen tjent med. I universell samenheng er vi teknologisk akterutseilt, vi er egoistiske, barbariske i matveien, og utrolig overtroiske. Så det er en lang vei å gå før vi er på nivå med våre forfedre der ute. 

Som en fotnote; du kan jo lese boken min. Den er jo et resultat av komunikasjon med rommet gjennom et langt liv. Søk etter "Budskap fra Andromeda".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...