AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:27 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:27 Amerikanske myndigheter slapp nylig en haug observasjoner som de ikke har kunnet forklare. Det er filmer og observasjoner. Selv astronauter som var på Månen har meldt inn observasjoner de ikke klarte å forklare. Mange ser dette som bevis på utenomjordisk aktivitet her på Jorden. https://www.war.gov/ufo/ Min mening er at ut fra det vi vet om verdensrommet så er det ingenting som skulle tilsi at vi blir besøkt av andre intelligenser. Men observasjonene er spennende og jeg aner ikke hva det er. Hva tror dere? Anonymkode: e5f33...699 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:23 #3 Skrevet tirsdag kl. 12:23 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Anonymkode: 9a97d...15b Det kan være, men om observasjonene er ekte så er det utrolig mye mer interessant og ikke minst viktig enn Epstein-filene. Anonymkode: e5f33...699 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:06 #4 Skrevet tirsdag kl. 13:06 Er Epstein ein ufo? Anonymkode: 1ec04...8c3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:28 #5 Skrevet tirsdag kl. 13:28 Jeg holder en knapp på disclosure prosjektet til dr. Steven Greer. Samtidig synes jeg det er interessante likheter mellom måten informasjonen om epstein filene og uap/ufo informasjon slippet blir gjort: Det er informasjons teppebombing. Sannsynligvis en strategi for å både distrahere og mette massene. Anonymkode: 5abb7...387
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:40 #6 Skrevet tirsdag kl. 13:40 Jeg tenker det er fullstendig hull i hodet å tro at vi er de eneste i universet. Vi kan og vet en brøkdel om hva som finnes «der ute», og ufo observasjoner er blitt gjort i alle år- selv om de fleste aldri får høre om det. De som har satt seg inn i temaet vet at dette hverken er nytt eller rart Anonymkode: 5aedc...308
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:42 #7 Skrevet tirsdag kl. 14:42 Det at noen forsøker å distrahere deg, betyr ikke at distraksjonen ikke er sann. Ufo/ uap fenomenet er noe av det mest ekte i denne verden. Anonymkode: b6a6d...935
Katten.2.0 Skrevet tirsdag kl. 15:00 #8 Skrevet tirsdag kl. 15:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker det er fullstendig hull i hodet å tro at vi er de eneste i universet. Vi kan og vet en brøkdel om hva som finnes «der ute», og ufo observasjoner er blitt gjort i alle år- selv om de fleste aldri får høre om det. De som har satt seg inn i temaet vet at dette hverken er nytt eller rart Anonymkode: 5aedc...308 Samtidig er vi relativt tidlig i universets forventet levetid. Det kan fort være at vi er den første sivilisasjonen som har nådd dette punktet, eller at andre ikke har kommet lengre enn oss. Men det er jo bare tankeeksperiment relatert til Fermis paradoks og the great filter-tankegangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå