Gå til innhold

MaryKay


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Noen som har noen erfaringer med dagkremen og rensemelka til MaryKay, og vet om disse er bra eller ikke? de er jo ikke akkurat billige fant jeg ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg får fine små nupper i ansiktet av MK. Vet om et par andre også som har fått det. Konsulenten sa at det kom av at all dritten skulle ut før det ble bedre. Siden jeg ikke tok det for god fisk gikk jeg tilbake til Lancome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hudkremen til Mary Kay (den med solfaktor) og er veldig fornøyd. Har vel brukt den i over 1 år nå. Den er veldig drøy da, har begynt på min andre tube nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg synes det er synd at det er så dyrt jeg. Synes MK har lagt seg i en prisklasse for høyt. Hadde det vært LITT billigere, kunne jeg godt tenke meg å prøve både hudpleie og sminke, men til den prisen bør det være jævlig bra liksom. Kan ikke forstå at de får solgt så mye når det er såpass dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fine små nupper i ansiktet av MK. Vet om et par andre også som har fått det. Konsulenten sa at det kom av at all dritten skulle ut før det ble bedre. Siden jeg ikke tok det for god fisk gikk jeg tilbake til Lancome.

:ler: Så naive dere er!!

Når man starter med et nytt produkt er det vanlig å få en reaksjon. Dette er fordi huden trenger tid på å venne seg alle de nye ingrediensene. Man kan bli litt sensitiv en liten periode, og man kan få nupper eller utbrudd...

Om man har litt tålmodighet vil man se at dette forsvinner og man vil få det resultatet som produktet sier det skal ha, selv om jeg er tvilende til at det gjelder Mary kay produktene....

Om reaksjonen ikke forsvinner skal man ta en tur innom en hudpleier og spørre hva de syns. Da kan det være snakk om en allergisk reaksjon, at man har kjøpt en for aktiv krem i forhold til alder og hudtype, og sånne ting.

Jeg vil ikek anbefale Mary Kay i alle fall, men skal ikke uttale meg for mye siden jeg ikke har nok kjennskap til produktene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...