FrøkenHobart Skrevet 18. april 2006 #62 Skrevet 18. april 2006 Walkabout Sopranos Sex og Singelliv....
hilli Skrevet 19. april 2006 #63 Skrevet 19. april 2006 Freeks and Geeks ← Ja, den er verdens beste! Og så savner jeg Sex and the City.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #64 Skrevet 19. april 2006 Savner en serie (ikke filmen...) som heter "Weird Science"
Malama Skrevet 19. april 2006 #67 Skrevet 19. april 2006 Hverdagsliv Og kanskje Silke ja. Og friends (helst nye epsioder da.. selv om jeg koser meg med repriser av og til altså) Judging Amy savner jeg også. Jeg husker jenta fra fremtiden, gikk med et diadem i panna i en tid da ja (men bare når jeg var alene...), hadde vært kjekt å se igjen, for mimringen.
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 #68 Skrevet 20. april 2006 The little house on the prairie Anne fra Bjørkely Avonlea Dallas Upstairs Downstairs Fem i Familien Alle serier av Astrid Lindgrens boeker Friends (gaar heldigvis paa tv her i Storbritannia) Poirot Scali Angela (My so-called life) Helene og gutta Narnia Silke Beverly Hills (saa aldri hele serien for vi hadde ikke tv3...) En australsk serie om en jente fra fremtiden (ikke Maika, men den var bra den ogsaa). Avisgjengen
afr0dite Skrevet 20. april 2006 #69 Skrevet 20. april 2006 Maika var det hun het!!! Hahah, har hele tiden trodd det var Laika Den australske er vel den jeg også tenkte på! Tror den het "Girl from Tomorrow"
Trampe Skrevet 20. april 2006 #71 Skrevet 20. april 2006 Dallas.... åååh som jeg savner Dallas... Husker den gikk etter skoletid da jeg gikk på ungdomsskolen, mamma mente det var en drittserie og nekta meg å se den. Da kobla jeg til reiseTVen på loftet og snek der. Bobby og Pam, JR og Sue Ellen... Hvorfor kan ingen sende den i reprise??? Og så savner jeg Rederiet.
Anglofil Skrevet 20. april 2006 #72 Skrevet 20. april 2006 (endret) Hehe, mamma og jeg satt og så på Dallas sammen. Jeg var vel rundt 4-5 år, kunne ikke engelsk eller lese undertekstene, men synes det var spennende for det. Mvh Yvonne Endret 20. april 2006 av yvonne
Gjest -eline- Skrevet 20. april 2006 #73 Skrevet 20. april 2006 Og så husker jeg en annen serie fra jeg var enda mindre, som også var en jente fra fremtiden i oransje kjole, som kunne gå på veggene og i taket! Men ingen jeg har snakket med husker den!!! ← Majka! Jenta fra verdensrommet! Jeg husker den! Og det gjør vel Majka også, hun har tilogmed verdensromjenta som avatar... Har navngitt datamaskina mi etter den serien jeg!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #74 Skrevet 21. april 2006 Once and Again (gikk på TV3 .. verdens beste serie for dere som liker romantikk / drama! Det ble bare lagd 3 sesonger av den. Laget av de samme som lagde Angela/My so called life, men for et voksnere publikum) Jack and Jill (gikk på TV Norge for en stund siden, finnes ikke på DVD eller noe) Judging Amy (aww..!)
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. april 2006 #75 Skrevet 21. april 2006 Jeg husker jenta fra fremtiden, gikk med et diadem i panna i en tid da ja (men bare når jeg var alene...), hadde vært kjekt å se igjen, for mimringen. ← Alana: The Girl from Tomorrow tenker du på. Savner barnekanalen TCC og alt som gikk der jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #76 Skrevet 22. april 2006 Og NY- LON eller hva den het. En serie om a long distance relationship... Så siste del av siste episode... har lyst til å se serien.. dvs det var vel en miniserie? Noen som så den? TOk den opp? Har nunnet den et sted den kan lastes ned fra eller lignende?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #77 Skrevet 22. april 2006 Dynastiet. Store skulderputer, stort hår og ikke minst power bitchen over alle: Alexis Morell Carrington Colby Dexter Rowan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå