Gå til innhold

Tv-serier dere savner

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

En vakker dag

Seinfeld

Cold feet

Brideshead Revisited

Rederiet

Den danske... Nikolai og Julie?

Matador

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lonesome Dove som gikk på Tv2 for mange år siden. Husker jeg var ganske så betatt av hovedrolleinnehaveren...

Åja. Han som spiller Will i Will&Grace var med der. Herre jemini han var kjekk i den serien.

Skrevet (endret)

Hehe, Rederiet så jeg også på før, men mamma og pappa! ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest gjest1
Skrevet

Rederiet ja... ;) Mamma og jeg fulgte med på Tony og co :rodme:

Skrevet
Når jeg skriver Akutten tenker jeg på E.R. på tv3, amerikansk serie. Ikke så lenge siden den gikk.

:overrasket: Ja, samme her! Hva var problemet?

Skrevet

Ja glemte Mash

Skrevet

Jeg savner Hollyoaks. Den gikk på formiddagstid da datteren min var liten, på TVNorge. Men så sluttet de (som vanlig...) plutselig å sende den like før en utrolig spennende avsløring. :ler: Da ble jeg sur!

Skrevet

Kom på noen flere:

Models.Inc

Savannah

Melrose Place

Gjest LoisLane
Skrevet
I Falcon Crest?

Nei, Angela var en egen og anne type serie.

Jeg savner en amerikansk serie som gikk på formiddagen mens jeg hadde fødselspermisjon. Klarer ikke å huske hva den heter, men det var fra et lite sted under krigstida. Vi fulgte bl.a. et søskenpar, og det var selvfølgelig diverse kjærlighetsforviklinger. Likte så godt skuespillerne og tonen i den serien.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg savner den svenske serien som jeg ikke husker hva heter... Gikk på tv2 for 4 år siden kanskje. Minnet litt om hotell cæcar..hehe

Skrevet
Jeg savner den svenske serien som jeg ikke husker hva heter... Gikk på tv2 for 4 år siden kanskje. Minnet litt om hotell cæcar..hehe

Venner og fiender?

Skrevet

Noen som husker den norske serien Sommerfugl. Var så vanvittig dårlig at man nesten bare måtte følge med. Ble utrolig nok bare lagd èn sesong...

Gjest Gjest1
Skrevet
Den danske... Nikolai og Julie?

Nicolay og Julie var en fantastisk fin serie.

:overrasket: Ja, samme her! Hva var problemet?

Jeg misforsto deg nok litt. Siden du skrev den på samme linje som Landsbylegane trodde jeg at du mente den var den samme som Akutten.

Gjest Gjesta
Skrevet

Party of five, my so called life, en vakker dag, once and again :)

Skrevet (endret)

Oz! Og Hex!

Endret av Hildegard
Skrevet

Judging Amy.

Kommer til å savne Alias når den er ferdig med sesong 5... Hvorfor kuttes bra serier? Og de seriene som er bra ender opp med å bli dårlig pga de drar det ut i det lengste (lost og prison break).

Savner Friends, Kalde Føtter, Våre små hemmeligheter (var det det den het, den australske?).

Skrevet

Rederiet ja...... :)

Likte Scali også jeg, lørdagskrimmen...hehe...

Gode minner fra Helene og gutta også, men hadde nok ikke likt den like godt i dag. Enkelte ting vokser man fra. :)

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Søstre

Hverdagsliv

X-files

Seinfeld

Livet med Larkins

Ally McBeal

Nord og Sør

Twilight Zone

En vakker dag

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...