Gå til innhold

Tv-serier dere savner

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Rederiet

Sheriffen

Chicago Hope

Våre små hemmeligheter

Nye Seinfeld-episodar

Lov og rett i L.A.

Endret av Årolilja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friends (selvfølgelig)

Twin Peaks (one of a kind)

Rød snø (hvorfor sendes ikke denne i reprise??)

Skrevet (endret)

Glemte at Muppet Show og Fraglene i ettertid har vært gjenstand for utrolig mye latter og morro ved mimrestunder blant venner :) Skulle gjerne sett dem igjen!

Onkel Reisende Mac, Sprocket, Dozerne og Søppeldynga. Fantastisk :)

Endret av Mint
Gjest -eline-
Skrevet
Jeg savner Hollyoaks. Den gikk på formiddagstid da datteren min var liten, på TVNorge. Men så sluttet de (som vanlig...) plutselig å sende den like før en utrolig spennende avsløring. :ler:  Da ble jeg sur!

Hollyoaks er en britisk såpe som finnes fremdeles, vises mandag-fredag på Channel 4 i UK. ...ser på den hver dag omtrent når spiser middag ;)

Skrevet

Savner dypt:

"The little house on the prairie"

"Anne fra Bjørkely"

"Dallas"

Skulle ønske disse gikk an å få kjøpt på dvd som med andre serier.

Skrevet

Rød snø (hvorfor sendes ikke denne i reprise??)

Fås nå på DVD.

Forøvrig har MANGE av de nevnte seriene her nylig gått i reprise (dvs de siste årene), herunder, Chicago Hope, Ein vakkar dag, Rød snø, Friends, Fraglene og Livet med Larkins.

Skrevet

en del av disse seriene kan forresten kjøpes på dvd på www.amazon.com

Men er jo noe annet enn å se det på tv da synes jeg.

Skrevet
Hollyoaks er en britisk såpe som finnes fremdeles, vises mandag-fredag på Channel 4 i UK. ...ser på den hver dag omtrent når spiser middag ;)

Hmf... Men vel, synes ikke jeg kan flytte til England bare på grunn av en såpeopera... :ler:

Skrevet

Jeg har et svakt minne fra jeg var yngre om at det gikk en spansk (de snakket i hvert fall spansk tror jeg) serie på tv3 som handlet om en kvinne med skjegg (!) og som måtte skjule skjegget med slør. Den gikk på formiddagen (muligens rett etter skoletid ..eller kanskje før skoletid?)

Ikke at jeg savner den serien, men er det noen andre enn meg som husker det der? :overrasket:

Ellers så kunne jeg ønske jeg kunne se den barne-tv-introen som var da jeg var liten. Den "originale" med en.. gyngehest? Og noe greier..

Og Love Boat da. Haha, den gikk til perfekt etter-skoletid-tid. Det var rett hjem for å se på det hver dag. Søt og harry serie.

Skrevet
Jeg har et svakt minne fra jeg var yngre om at det gikk en spansk (de snakket i hvert fall spansk tror jeg) serie på tv3 som handlet om en kvinne med skjegg (!) og som måtte skjule skjegget med slør. Den gikk på formiddagen (muligens rett etter skoletid ..eller kanskje før skoletid?)

Ikke at jeg savner den serien, men er det noen andre enn meg som husker det der? :overrasket:

Jeg husker den serien veldig godt...he he...jeg pleide faktisk å følge litt med på den. Husker ikke hva den heter da.

Skrevet (endret)
Jeg savner den svenske serien som jeg ikke husker hva heter... Gikk på tv2 for 4 år siden kanskje. Minnet litt om hotell cæcar..hehe

Tre kronor eller noe sånt?

Jeg savner

TropiCaliente - den brazilianske serien som gikk på tv2 for et par år siden. Het Forbudt Kjærlighet på norsk..

Living Single

Cosby Show

Endret av Latee
Gjest -eline-
Skrevet
Hmf... Men vel, synes ikke jeg kan flytte til England bare på grunn av en såpeopera... :ler:

Kanskje litt vel drastisk gitt ;) ...kan kanskje være mulig å få Channel 4 eller E4 på parabol elns!! :ler:

Gjest gjesten
Skrevet

Star Trek! Død og pine. Hvorfor sender de ikke mer av det. Verdens beste tv-serie.

Twin Peaks (vet den gikk om natten på TV3 for ikke lenge siden). Verdens beste kort-tv-serie.

Charmed

Angel

Buffy

Livet med Larkins (deilig med gjensyn på nrk for ikke lenge siden)

Skrevet

Friends!!! Kommer til å savne dem resten av livet, selv om vi har alle episodene på video :ler:

Ellers var jo Falcon Crest utrolig stas. En studie i plattheter og dårlig skuespill, men du verden hvor engasjerende!

Skrevet

Silke

Melroce Place

Bervely Hills

Friends

Huset paa praerien

Skrevet

Growing Pains ( gikk på dansk tv for noen år siden )

Family Ties

Beverly Hills 90210 ( de 4 første sesongen. Resten var dårlige )

Charmed ( de 3 første sesongene )

Skrevet

ALIAS! Ååå, jeg håperhåperhåper at de dumme norske kanalene vil sendte 5. sesong!!! Elsker den serien!!

Er det noen som husker "Jenta fra fremtiden"? Hun som hadde den rare hårbøyletingen hun kunne løfte ting med og et rosa intelligent dataarmbånd som het PJ? Jeg og en venninne var helt maniske og lagde sånne ting og latet som vi var derfra! Tegnet tre prikker i tinningen og sånn. Det hadde vært veldig moro å se den igjen! :ler:

Og så husker jeg en annen serie fra jeg var enda mindre, som også var en jente fra fremtiden i oransje kjole, som kunne gå på veggene og i taket! Men ingen jeg har snakket med husker den!!! :sur:

Ellers likte jeg veldig godt Anne fra Bjørkeli

og... hmmm.... Charmed :sjenert:

:rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...