Gå til innhold

Hvordan få volume bak og opp.


Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh

Jeg vil ha sekstitallssveis, og jeg har prøvd og prøvd og nesten fått det til.

Hva jeg mener med sekstitallssveis er når bak-håret er tupert med masse volum i. Gjerne med et hårbånd på hodet.

Skjønner noen hva jeg mener?

Jeg får det med andre ord ikke helt til. Håret bak faller ned. Hvordan få det til å holde?

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Tuper, og bruk deretter en finfordelt gasspray med sterkt hold. Jeg anbefaler Sebastian Shaper eller Toni&Guy. Sistnevnte fås på Vita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

rull opp på hårruller eller føn det med rundbørste, spray på undersiden og tuper på undersiden. tuper helt inne ved hodebunnen -viktig!- ikke utover hele håret, og spray på tuperingen igjen. så legger du håret ned igjen og grer _forsiktig_ over med en naturbørste (ellers grer du ut tuperingen igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får ekstra volum hvis jeg bøyer meg fremover når jeg vasker håret. så tuller en håndduk rundt etterpå, og til sist føner det, fremdeles fremoverbøyd, merker stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

joda, du får volum om du føner håret med hodet opp-ned, men du får ikke 60-talls frisyre som for eksempel pricilla presley ;)

Endret av Fruktfat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Du får også kjøpt innlegg til å bygge opp håret med, uten at jeg vet helt hvor du får tak i sånt... Gjetter på frisørsalonger eller dillebutikker som Glitter kanskje. En strømpe med litt vatt i kan også gjøre susen, men pass på at den ikke synes. (Egner seg muligens best hvis du skal sette opp håret litt mer, kan vel kanskje være vanskelig å få festet innlegget hvis håret skal være løst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Takker igjen for masse gode tips. Jeg har ganske mye volume i håret, men ikke oppå og bak. :ler:

Jeg tar med meg tipsene deres! :)

*copy & paste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...