Gå til innhold

Skin smoothing cream


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Til dere eksperter her...

Gir Dermalogica skin smoothing krem mest fett eller fuktighet? Eller begge deler?

Help!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker den men har bittesmå tørrhetslinjer i pannen og kninnene når jeg strekker i huden... Hva betyr det? at jeg mangler fett da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gjettet at huden din er dehydrert og at du trenger noe til å gjennopprette fuktighetsbalansen i huden din. Jeg er hardnakket Clarins- tilhenger, og anbefaler selvfølgelig de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skin Smoothing Cream gir både fuktighet og fett, og har super konsistens. Jeg anbefaler den på det varmeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skin Smoothing Cream gir både fuktighet og fett, og har super konsistens. Jeg anbefaler den på det varmeste. :)

Bruker den men har liksom sånne små rynker i huden når jeg trekker i den fordet.. Har brukt den noen måneder nå. Kanskje den hakket opp intensive moisturising eller hva den heter er bedre for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden blir bedre med fuktighetskremer, men husk at det er like viktig med det som tas opp innenifra. Mye vann og omega3 fettsyrer er kjempeviktig for huden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Bruker den men har liksom sånne små rynker i huden når jeg trekker i den fordet.. Har brukt den noen måneder nå. Kanskje den hakket opp intensive moisturising eller hva den heter er bedre for meg?

Kanskje du kunne prøve med en fuktighetsmaske noen ganger i uken, eventuelt bruke et serum under? Intensive Moisture Balance inneholder en god del mer fett, så muligens kan du bli blank av den. Men det lureste er å få tak i en prøve og sammenlikne. Jeg har selv begge kremene, og er usikker på hvilken jeg skal velge til sommeren.

Dessuten: det er helt normalt å få rynker i huden når du trekker i den, det er ikke meningen at du skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kunne prøve med en fuktighetsmaske noen ganger i uken, eventuelt bruke et serum under? Intensive Moisture Balance inneholder en god del mer fett, så muligens kan du bli blank av den. Men det lureste er å få tak i en prøve og sammenlikne. Jeg har selv begge kremene, og er usikker på hvilken jeg skal velge til sommeren.

Dessuten: det er helt normalt å få rynker i huden når du trekker i den, det er ikke meningen at du skal gjøre det.

Takk for hjelp. mener liksom sånne små streker i kinnene og sånn når jeg smiler.. har ikke hatt det før.. ser ut som huden er tørr liksom.

Får ta å prøve en fuktighetsmaske da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du kan også prøve å bruke litt jojobaolje under kremen om natten. Jojobaolje er en flytende voks som er lik hudens eget fett, og som derfor ikke gir kviser osv. Den trekker ganske lett inn i huden, og er flott under eller blandet i en vanlig krem. Fås kjøpt på helsekost og apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve å bruke litt jojobaolje under kremen om natten. Jojobaolje er en flytende voks som er lik hudens eget fett, og som derfor ikke gir kviser osv. Den trekker ganske lett inn i huden, og er flott under eller blandet i en vanlig krem. Fås kjøpt på helsekost og apotek.

Takk for tips, har sett det tipset her inne tidligere.. og har brukt jojobaolje om natten i en del uker nå. Det gir litt glød og huden ser frisk ut..men de tørre strekene er ikke borte fordet.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Da kan nok en fuktighetsmaske hjelpe. Slike linjer kan nok være et tegn på en dehydrert hud, og da nytter det ikke å bytte til en krem med mer fett. Har du vurdert et fuktighetsserum? Jeg sikler selv veldig på Skin Hydrating Booster; Hydramax serum fra Chanel er også supert. Synd begge er ganske så dyre, selv på nett. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har brukt Skin Smoothing Cream kombinert med Skin Hydrating Booster i hele vinter og har aldri hatt så fuktighetsmettet hud. Det fine er at Hydrating Booster også kan brukes under øynene; fine linjer har blitt færre.

Boosteren er veldig drøy og du bruker den under fuktighetskremen. Den inneholder mye hyaluronicsyre som er ekstremt fuktbindende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...