AnonymBruker Skrevet 24. mai #41 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg burde visst bedre enn å oppsøke KG for råd, dette forumet er jo overfylt med sneversynte mennesker med manglende evne til å se en sak fra flere sider. 1: Samboeren min har åpnet for at jeg kan date kvinner, han har ikke åpnet for at jeg kan date andre menn, jeg har ikke åpnet for at han kan være med andre kvinner. Ja, dette er veldig enveiskjørt. 2: Jeg har i alle år sagt at jeg ikke ønsker eller trenger å date kvinner. 3: Han mener at jeg trenger å gjøre dette for å frigjøre meg fra mye skam som holder meg tilbake på andre områder i livet. 4: Jeg er selvsagt åpen med de jeg dater, matcher f.eks. ikke med kvinner som søker noe seriøst, og deler informasjonen raskt etter match. Til dere få som faktisk tok dere bryet med å gi konstruktive tilbakemeldinger på det jeg faktisk lurte på, takk! Anonymkode: d12b7...3ac Men hvorfor går du på dater hvis du ikke har noe ønske om eller behov for det? Enten lyver du for deg selv her, bevisst eller ubevisst, eller så har forholdet ditt adskillig større problemer enn hva han forteller vennene sine... Anonymkode: 1205e...6f9 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #42 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har jeg sagt, flere ganger. Han har oppfordret meg til dette i 4 år nå, jeg har vært den som har holdt igjen. Anonymkode: d12b7...3ac Jeg er mann og bi. Har ikke hatt behov for å forske på det egentlig. Selv om jeg ikke hadde erfaring med det. Kona var mer opptatt av det enn meg. Etter hvert så har vi testet det ut sammen. Men har ikke stolt 100% på at det ikke kommer i retur senere. Jeg er nå i en situasjon der jeg er veldig glad for at jeg har litt kommunikasjon om det på meldinger. For din del så synes jeg at det er et tillitsbrudd og fryktelig unødvendig av han å dele sånt. Jeg synes også at en del av den kritikken du får her er trangsynt i beste fall. Det er en større del av befolkningen enn man tror som lever litt utenfor A4. Innimellom så tror jeg at en del som kaster dritt er misunnelige eller utrygg på egen legning. Anonymkode: c2543...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #43 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes også at en del av den kritikken du får her er trangsynt i beste fall. Det er en større del av befolkningen enn man tror som lever litt utenfor A4. Innimellom så tror jeg at en del som kaster dritt er misunnelige eller utrygg på egen legning. Anonymkode: c2543...4ab Skal man leve utenfor Aa4 kreves det bedre kommunikasjon enn snittet, ikke motsatt. Anonymkode: ffe34...159 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #44 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er mann og bi. Har ikke hatt behov for å forske på det egentlig. Selv om jeg ikke hadde erfaring med det. Kona var mer opptatt av det enn meg. Etter hvert så har vi testet det ut sammen. Men har ikke stolt 100% på at det ikke kommer i retur senere. Jeg er nå i en situasjon der jeg er veldig glad for at jeg har litt kommunikasjon om det på meldinger. For din del så synes jeg at det er et tillitsbrudd og fryktelig unødvendig av han å dele sånt. Jeg synes også at en del av den kritikken du får her er trangsynt i beste fall. Det er en større del av befolkningen enn man tror som lever litt utenfor A4. Innimellom så tror jeg at en del som kaster dritt er misunnelige eller utrygg på egen legning. Anonymkode: c2543...4ab Det er ikke trangsynt å syns at mannen til ts er ekkel, når han har presset henne til å utforske sex med kvinner i 4 år. Anonymkode: b6237...f01 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #45 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg er mann og bi. Har ikke hatt behov for å forske på det egentlig. Selv om jeg ikke hadde erfaring med det. Kona var mer opptatt av det enn meg. Etter hvert så har vi testet det ut sammen. Men har ikke stolt 100% på at det ikke kommer i retur senere. Jeg er nå i en situasjon der jeg er veldig glad for at jeg har litt kommunikasjon om det på meldinger. For din del så synes jeg at det er et tillitsbrudd og fryktelig unødvendig av han å dele sånt. Jeg synes også at en del av den kritikken du får her er trangsynt i beste fall. Det er en større del av befolkningen enn man tror som lever litt utenfor A4. Innimellom så tror jeg at en del som kaster dritt er misunnelige eller utrygg på egen legning. Anonymkode: c2543...4ab Jeg er kjempe misunnelig på de som ikke klarer å bestemme seg for hvilket kjønn de vil knulle🙄 Anonymkode: 3c47a...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #46 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er i en fase hvor jeg utforsker min seksualitet, jeg er bifil, men jeg har enda ikke vært med en kvinne. Samboeren min er åpen for at jeg kan være med en kvinne, uten noen forventninger om trekant eller involvering. Problemet mitt er at jeg har veldig spesifikt sagt at jeg IKKE vil at han skal dele noe om min legning, til andre. Noe han nå har gjort, kun FÅ dager etter vi hadde samtalen. Jeg har vært på en date med en kvinne (ingen sex involvert) og nå har han delt nyheten for sine venner, fordi han «er så glad på mine vegne». Jeg blir selvsagt ekstremt irritert og skuffet, og forteller hvilket tillitsbrudd det er for meg, noe han ikke klarer å forstå. I hans hodet og i hans verden har han nemlig sin fulle rett til å dele sine tanker og følelser, fordi dette tydeligvis også er hans liv. Hvordan skal jeg få han til å forstå hvor alvorlig dette er for meg? Jeg kommer fra en religiøs bakgrunn og har generelt mye skamfølelse rundt sex, spesielt da min egen legning. Jeg er ikke klar for å «komme ut» og har så vidt begynt å akseptere meg selv. Han ser ikke problemet fordi hans venner er så åpne og aksepterende, men det er jo ikke det som er problemet her?! Jeg vil jo ikke dele noe som helst med han, når han beviser for meg at han ikke er til å stole på. Anonymkode: d12b7...3ac Er litt enig med han, egentlig…. For dette påvirker jo han i høyeste grad. Hvis det er så mye skam og følelser hos deg, kan der være et tegn på at du ikke er helt klar likevel? Anonymkode: b3239...a99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå