NiceOrNothing Skrevet 6 timer siden #41 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er jo helt absurd! Blir dere så fornærmet av å høre at dere bruker tid på barna deres? Burde det ikke like gjerne være et kompliment? Hadde vært mye verre om hun sa at dere brukte for lite tid sammen med ungene. Herlighet for et krenkesamfunn. Anonymkode: b885f...ad8 enig . Hadde tatt det som et kompliment at noen sa jeg brukte mye tid med barna . Det motsatte er jo mye verre . Rart det skal være negativt at noen er en oppofrende forelder .
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #42 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er jo helt absurd! Blir dere så fornærmet av å høre at dere bruker tid på barna deres? Burde det ikke like gjerne være et kompliment? Hadde vært mye verre om hun sa at dere brukte for lite tid sammen med ungene. Herlighet for et krenkesamfunn. Anonymkode: b885f...ad8 Hvorfor er det absurd? Meg du siterte først. Leste du hele? Jeg tenker TS sikkert over tid har vært litt furt/ slengt litt med leppa/ følt seg tilsidesatt og sjalu på tiden venninnen bruker med ungene sine. Og så har hun bitchet om det. Nå blir det slengt ut av kjæresten til denne venninnen i fylla, som noe negativt også. Å være tilstede for ungene sine og prioritere familien først burde være selvsagt. Men dette har ikke TS skjønt. Jeg har selv en venninne som har store selvstendige barn og nyfunnet frihet. Selv er jeg midt i tyngende omsorg. Jeg kan ikke leve på samme måte, vil aldri kunne det igjen. Det er en situasjon som ikke vil gå over. Min venninne furter fordi jeg er kjip og ikke vil feste. Jeg sier jeg kan være med på veldig mye, men barnet mitt og familien kommer først. Jeg går fortsatt ut en sjelden gang, og er god på kaffeavtaler og å invitere, komme når jeg blir invitert også i stor grad. Allikevel er det ikke nok. Hun vil ha vennskap som om vi var 15 og ikke hadde en bekymring, helst henge sammen daglig. Det funker selvfølgelig ikke og hun blir direkte sur. Anonymkode: 8b929...a11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå