AnonymBruker Skrevet 26. mai #21 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Posten har blitt mye tregere, og med BS "AI"-chat selvfølgelig. En trend i hele samfunnet. Alt har begynt å degenerere. Anonymkode: 6e564...77c Ja, «shittification» kalles det Anonymkode: f50cf...78e
AnonymBruker Skrevet 26. mai #22 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Velger kun levering til pakkeboks for å være på sikre siden. Da blir det aldri krøll. Anonymkode: f50cf...78e Jeg har hatt god erfaring med pakkeboks frem til jeg en gang skulle sende en pakke fra Postens pakkeboks. I luken jeg ble tildelt lå det allerede en pakke. Anonymkode: 0db22...869 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #23 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Velger kun levering til pakkeboks for å være på sikre siden. Da blir det aldri krøll. Anonymkode: f50cf...78e Fikk ikke åpnet luke, mannen som leverte oosten til boksen var der, kunne ikke gjøre noe. Da måtte jeg ringe PN, de måtte legge den inn på nytt, slik postperson hentet den, fraktet den til omfordelingen, så tilbake til post i butikk. Tok lang tid før jeg fikk den pakken. Tar heller post i butikk enn pakkeboks. Anonymkode: 8d23b...e2a
AnonymBruker Skrevet 26. mai #24 Skrevet 26. mai Kommer nok på hvor man bor. Bor rett utenfor Oslo og netthandler mye, og har aldri hatt problemer med Posten. Anonymkode: f4a0a...d43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå