AnonymBruker Skrevet i går, 00:47 #1 Skrevet i går, 00:47 Begynner å bli så lei av posten. Det siste året har jeg opplevd manglende pakker, forsendelser som tar 2-3 uker, leveringer ved feil adresse og vansker med tanke på kundeservice. Noen andre som opplever dette? Har helt gitt opp posten... Anonymkode: 1d855...2e6 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:48 #2 Skrevet i går, 00:48 Dette gjelder altså posten.no Anonymkode: 1d855...2e6
Flammen12 Skrevet i går, 00:53 #3 Skrevet i går, 00:53 Aldri hatt problemer med de. De leverer alltid om jeg så bestiller til pakkeboks eller what so ever. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:02 #4 Skrevet i går, 05:02 Aldri hatt problemer hverken med posten eller post Nord jeg. Anonymkode: b6363...816 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:27 #5 Skrevet i går, 05:27 PostNord og helthjem er helt topp, det er altså posten jeg sikter til. Blir så oppgitt, og ingen hjelp å få heller. Siste gangen jeg bruker de... Anonymkode: 1d855...2e6
AnonymBruker Skrevet i går, 05:30 #6 Skrevet i går, 05:30 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): PostNord og helthjem er helt topp, det er altså posten jeg sikter til. Blir så oppgitt, og ingen hjelp å få heller. Siste gangen jeg bruker de... Anonymkode: 1d855...2e6 Jeg har motsatt erfaring. Helt hjem er krise og jeg unngår å bestille i nettbutikker som kun tilbyr helt hjem som fraktmetode. Anonymkode: 5fe9d...471
AnonymBruker Skrevet i går, 05:39 #7 Skrevet i går, 05:39 Kun problemer ved HeltHjem og pakker på vidvanke Anonymkode: 328f7...6ac
AnonymBruker Skrevet i går, 05:40 #8 Skrevet i går, 05:40 Ja - min erfaring er at posten har blitt veldig dårlig den siste tiden, men likevel opplever jeg posten som det beste av mange dårlige alternativer. Tidligere (da jeg jobbet i posten) var regelen at brevpost og småpakker skulle være fremme hos mottaker innen 24 timer etter sending hvis den ble levert før kl 14 (48 timer hvis den ble sendt etter leveringsfristen kl 14), og 80-85% av gangene ble det levert som lovet. Nå oppelver jeg, som trådstarter, at brev og småpakker, inkludert ekspress og rekommanderte sendinger, kan ta alt fra en uke til to måneder før de kommer til mottaker/hentested. Noe er selvsagt på grunn av at det ikke lenger blir levert post daglig, men det forklarer ikke forsinkelser på mer enn ett døgn, og absolutt ikke at leveringen tar 8-10 uker. Og selv med dette opplever jeg posten som det mest pålitelige alternativet - for enn så lenge har jeg ikke opplevd at brev og pakker har blitt borte, slik jeg har opplevd med PostNord og Helt hjem. Posten kommer frem, men man vet ikke lenger når. Anonymkode: ba54f...45c
Sveija Skrevet i går, 19:51 #9 Skrevet i går, 19:51 Har nå en pakke som har ligget inne i to uker, ingen flere oppdatteringer etter den ankom Lørenskog. Helt håpløst. De siste årene har Posten virkelig tapt seg. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice er det også, og de standar svarene som 'gi det et par dager til" og 'ta kontakt om to dager' blir ofte gjentatt. De rotet bort en pakke engang. Det eneste de kunne gjøre med saken var å 'opprette sak'. Hørte aldri noe mer fra de, da jeg tok kontakt fikk jeg bare beskjed om at det ikke var mere de kunne gjøre, til tross for at den hadde sporing. Fikk aldri pakken min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå