Strigiformes Skrevet 23. mai #21 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og flere har rukket å både skille seg, finne ny og er nå forlovet eller gifter seg i sommer. Overraskende mange møtes, forlover seg fort, innen det har gått 1-2 år, flytter sammen, med barn i ulike kommuner, bygger om hus, hiver seg rundt. Men sånn er det ikke her. Her er det stoisk ro og fornuft som rår. Er sammen med en herlig fyr, men han er en introvert tenker som ikke gjør noe overilt, og ting må skje i riktig rekkefølge i forhold til hodet hans. Problemet er bare at første steget, å flytte sammen, kan han ikke gjøre ut av frykt for at barna vil ha mindre samvær, eller at eksen blir vanskeligere å forholde seg til. Så da sitter jeg her. 40+, er kjærester med en fyr, ugift, ikke en gang skilt... Og det tikker inn på snap jevnt og trutt med alle som har fremgang i forholdene sine. Burde selvfølgelig kun ha fokus på at han er en flott pappa som setter hensynet til barna først (som nå er ungdommer) og før egne behov... men så gnager det nok litt fordi han sikkert synes det er beleilig å kunne legge det på hensynet til ungdommene... for da slipper han å ta de store avjørelsene og slipper å leve i uvisse med salg, kjøp, flytting, lengre pendlevei og all usikkerheten med samvær... Må innrømme at jeg er litt lei meg. Glad på andres vegne, men lei meg på mine egne vegne. Anonymkode: c4e24...917 Er ikke sikkert andre er mer lykkelig enn det dere er. Har du tenkt på det? Hva som skjer innenfor husets fire vegger er det ingen som vet, og det i seg selv er et stort tankekors for min egen del. Jeg er singel. Har ikke kjæreste. Synes overhodet ikke synd på meg selv. Jeg er forresten skilt 😂☀️ En dag er det min tur 🙌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå