Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ba ts om generelle refleksjoner rundt graviditet? 

Du prøvde å shame henne for at hun skal ta abort, la oss kalle en spade for en spade.

Anonymkode: 4caba...b02

Å være uenig er én ting. Å late som om du kjenner motivasjonen min bedre enn jeg gjør selv - det blir bare komisk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Serafin skrev (På 26.5.2026 den 3.17):

Verden er rar.. noen ville ha vært takknemlig for å bli foreldre.. du velger å ta abort..

Serafin skrev (På 26.5.2026 den 15.14):

Jeg kommenterte et generelt fenomen.

Nei, du kommenterte ikke et generelt fenomen, din kommentar var "du velger å ta abort". Altså et stikk til TS som ikke kan beholde fosteret pga et medikament som gir store fosterskader.

Serafin skrev (På 26.5.2026 den 23.11):

Å være uenig er én ting. Å late som om du kjenner motivasjonen min bedre enn jeg gjør selv - det blir bare komisk.

Stå for det du skrev - det var veldig tydelig i det første innlegget ditt.

Anonymkode: 2b4d2...867

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2026 den 22.48):

Ts her.

Jeg har fortalt han om graviditeten, og han har virkelig vist seg fra sin beste side. 

Han skulle gjerne ha beholdt, men er inneforstått med at det ikke er mulig grunnet medisinen jeg sto på. Han ville gjerne være med på forundersøkelsen og være tilstede mens aborten gjennomføres.

Om noe fint kan tas ut av en ellers vond og kjip situasjon, så har dette åpnet for mange samtaler og virkelig vist meg hvor god og at han står støtt med meg.

Anonymkode: dd00e...d0a

Så bra at du fortalte og at han er der for deg!

Da vet du at han er noe å satse på!

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, du kommenterte ikke et generelt fenomen, din kommentar var "du velger å ta abort". Altså et stikk til TS som ikke kan beholde fosteret pga et medikament som gir store fosterskader.

Stå for det du skrev - det var veldig tydelig i det første innlegget ditt.

Anonymkode: 2b4d2...867

Interessant hvor bastante folk blir på å forklare andre hva de “egentlig mente”. Det er nesten mer skråsikkert enn kommentaren du kritiserer.

Endret av Serafin
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 23.11):

Nei. Du kan risikere at han er en kristenfundamentalist og kaller deg morder. Uansett kommer du neppe til å få emosjonell støtte nerdet har vart så kort tid.

Jeg hadde utelukkende gjort det som var best for min egen del her.

Anonymkode: d3b2f...97f

Tror du en kristenfundamentalist hadde pult ts så tidlig, og før ekteskap? Vet du egentlig hva en fundamentalist er? 

Anonymkode: c6871...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...