AnonymBruker Skrevet 22. mai #21 Skrevet 22. mai Oi oi. Tenkt deg godt gjennom ja. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 53259...ebf
petterm Skrevet 23. mai #22 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 23.17): TS her. Jeg har kjent han i to år, så han er ikke en fremmed, heldigvis. Dette er noe jeg ser for meg kan vare og ønsker at skal vare, er vel derfor jeg er så usikker på om jeg bør fortelle eller ikke. Vi har barn på hver vår kant, så uavhengig av isotretinoin så hadde jeg tatt abort da dette er altfor nytt til å blande inn halv søsken. Anonymkode: dd00e...d0a Det er vel en passende anledning til å se hva han er laget av? Da vet du om han vil være der for deg når du trenger støtte senere i forholdet!
AnonymBruker Skrevet 23. mai #23 Skrevet 23. mai Aborten vil påvirke deg. Fortell det til han. Bryr han seg om deg, vil han jo ønske å stille opp som støtte for deg. Anonymkode: 7a137...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #24 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 2.38): Oi oi. Tenkt deg godt gjennom ja. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 53259...ebf Tenke over hva? Hun må jo ta aborten uansett hvor gamle de er pga medisinen hun tar gir misdannelser på fostre. Anonymkode: b01ae...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #25 Skrevet 23. mai Ts her. Jeg har fortalt han om graviditeten, og han har virkelig vist seg fra sin beste side. Han skulle gjerne ha beholdt, men er inneforstått med at det ikke er mulig grunnet medisinen jeg sto på. Han ville gjerne være med på forundersøkelsen og være tilstede mens aborten gjennomføres. Om noe fint kan tas ut av en ellers vond og kjip situasjon, så har dette åpnet for mange samtaler og virkelig vist meg hvor god og at han står støtt med meg. Anonymkode: dd00e...d0a 1 13
got2go Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 8.48): Du tar vekk den vakreste gaven i livet?? Skam deg!! Håper dubangrer dypt i ettertid Anonymkode: 7b0b7...8e2 Fuck deg 2 1
Serafin Skrevet 26. mai #27 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 23.05): Hei, Jeg har klart det store å bli gravid etter kun 2 måneders dating. Jeg skal ta abort da jeg går på isotretinoin, så det er ikke noe valg. Men jeg føler likevel på at jeg burde fortelle han om graviditeten. Hva hadde dere gjort? Og ja, jeg går på prevensjon (p-plaster) Anonymkode: dd00e...d0a Verden er rar.. noen ville ha vært takknemlig for å bli foreldre.. du velger å ta abort..
AnonymBruker Skrevet 26. mai #28 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 8.48): Du tar vekk den vakreste gaven i livet?? Skam deg!! Håper dubangrer dypt i ettertid Anonymkode: 7b0b7...8e2 Du er for å bringe et skadet og misdannet foster til liv? Er det helt mørkt hos deg? Hvor jævla egoistisk er du? Anonymkode: a94ad...eb8 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #29 Skrevet 26. mai Serafin skrev (24 minutter siden): Verden er rar.. noen ville ha vært takknemlig for å bli foreldre.. du velger å ta abort.. Isotretinoin er svært fosterskadelig. Hvis du bruker medisinen og er gravid, eller planlegger å bli det, er det avgjørende å ta umiddelbare grep for å unngå alvorlige fosterskade. Anonymkode: a94ad...eb8 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #30 Skrevet 26. mai Serafin skrev (7 timer siden): Verden er rar.. noen ville ha vært takknemlig for å bli foreldre.. du velger å ta abort.. Er du helt dust eller? Les hva ts skriver! Anonymkode: 4caba...b02 2 2
Serafin Skrevet 26. mai #31 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du helt dust eller? Les hva ts skriver! Anonymkode: 4caba...b02 Interessant at du ber andre lese innlegget nøye samtidig som du går rett til «er du helt dust».
AnonymBruker Skrevet 26. mai #32 Skrevet 26. mai Serafin skrev (5 minutter siden): Interessant at du ber andre lese innlegget nøye samtidig som du går rett til «er du helt dust». Hadde du lest så hadde du sett at hun ikke kan beholde, istedenfor å prøve og trykke ned noen som går gjennom noe vanskelig. Anonymkode: 4caba...b02 4
Kålrota Skrevet 26. mai #33 Skrevet 26. mai Så bra at du fortalte og det gikk fint. Ærlighet er det eneste riktige her, synes jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #34 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 23.05): Hei, Jeg har klart det store å bli gravid etter kun 2 måneders dating. Jeg skal ta abort da jeg går på isotretinoin, så det er ikke noe valg. Men jeg føler likevel på at jeg burde fortelle han om graviditeten. Hva hadde dere gjort? Og ja, jeg går på prevensjon (p-plaster) Anonymkode: dd00e...d0a Gjør det som er rett for deg. Personlig hadde jeg ikke sagt noe.. Anonymkode: ed1b6...543
AnonymBruker Skrevet 26. mai #35 Skrevet 26. mai Isotretonin gir så store fosterskader at siden det uansett må aborteres så ser jeg ikke grunn til at du skal informere han?? Skaff deg bedre prevensjon( kondom) i tillegg , ta ansvar. Anonymkode: 620ff...374
katties Skrevet 26. mai #36 Skrevet 26. mai Jeg hadde fortalt, for det hjelper jo både med å la han forstå hvor lett slikt kan skje, men lar dere også ha en samtale om det å måtte ta en abort. 1
Serafin Skrevet 26. mai #37 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde du lest så hadde du sett at hun ikke kan beholde, istedenfor å prøve og trykke ned noen som går gjennom noe vanskelig. Anonymkode: 4caba...b02 Jeg kommenterte et generelt fenomen. Du svarer som om jeg personlig møtte opp med abortskjema og megafon.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #38 Skrevet 26. mai Serafin skrev (58 minutter siden): Jeg kommenterte et generelt fenomen. Du svarer som om jeg personlig møtte opp med abortskjema og megafon. Du følte det var nødvendig i en tråd hvor ts ikke kan beholde barnet? Anonymkode: 4caba...b02 3 1
Serafin Skrevet 26. mai #39 Skrevet 26. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du følte det var nødvendig i en tråd hvor ts ikke kan beholde barnet? Anonymkode: 4caba...b02 Internett-debatt er imponerende. Fra ‘generell refleksjon’ til ‘personlig korstog’ på under tre innlegg.
AnonymBruker Skrevet 26. mai #40 Skrevet 26. mai Serafin skrev (5 minutter siden): Internett-debatt er imponerende. Fra ‘generell refleksjon’ til ‘personlig korstog’ på under tre innlegg. Ba ts om generelle refleksjoner rundt graviditet? Du prøvde å shame henne for at hun skal ta abort, la oss kalle en spade for en spade. Anonymkode: 4caba...b02 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå