AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:20 #21 Skrevet onsdag kl. 14:20 Oi da, dette var veldig, veldig dårlig arbeid. Du må gå tilbake å klage! Hvor mye betalte du for dette?? Anonymkode: e3bcf...e7e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:20 #22 Skrevet onsdag kl. 14:20 Ok, da går jeg til en annen. Noen som har tips til noen som gjør skikkelig arbeid? Oslo/Lillestrøm/Jessheim? Anonymkode: 06f99...68a 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:21 #23 Skrevet onsdag kl. 14:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi da, dette var veldig, veldig dårlig arbeid. Du må gå tilbake å klage! Hvor mye betalte du for dette?? Anonymkode: e3bcf...e7e 700 kr Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:26 #24 Skrevet onsdag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 06f99...68a Det er det verste jeg har vært sett, klag og be om å få utført ordentlig arbeid eller pengene tilbake. Vis denne tråden om nødvendig. Anonymkode: a4bd1...f14 1
Amra_ Skrevet onsdag kl. 14:26 #25 Skrevet onsdag kl. 14:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 06f99...68a Her er absolutt alt feil. Det må fjernes helt. 1
mamanodrama Skrevet onsdag kl. 14:28 #26 Skrevet onsdag kl. 14:28 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 700 kr Anonymkode: 06f99...68a Ah.. Du får det du betaler for. Her jeg bor er det ingen gode salonger som legger fullt sett for mindre enn 1400. Er noen sånne billigere sentersalonger, de gjør sånt elendig arbeid som du fikk. Endret onsdag kl. 14:29 av mamanodrama 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:29 #27 Skrevet onsdag kl. 14:29 mamanodrama skrev (Akkurat nå): Ah.. Du får det du betaler for. Her jeg bor er det ingen salonger som legger fullt sett for mindre enn 1400. Ok, jeg vet ingenting om sånt. Tok bare det som var her jeg bor. Men dere som vet, må dette bort asap? Eller vente 3 uker til jeg må ha nytt uansett? Anonymkode: 06f99...68a
mamanodrama Skrevet onsdag kl. 14:33 #28 Skrevet onsdag kl. 14:33 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, jeg vet ingenting om sånt. Tok bare det som var her jeg bor. Men dere som vet, må dette bort asap? Eller vente 3 uker til jeg må ha nytt uansett? Anonymkode: 06f99...68a Du kommer til å bli sår og få vondt i fingrene sånn som de er lagt og det vil da være svært smertefullt å fjerne dem. Og det er infeksjonsfare. De kan ha skadet din egen negl og negleseng under, det kan være luftbobler som gir høy infeksjonsfare.. Nei, jeg hadde absolutt ikke ventet. Endret onsdag kl. 14:34 av mamanodrama 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:43 #29 Skrevet onsdag kl. 14:43 Her må du klage. Anonymkode: f4686...d19
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:47 #30 Skrevet onsdag kl. 14:47 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her må du klage. Anonymkode: f4686...d19 Det er så ubehagelig... Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:49 #31 Skrevet onsdag kl. 14:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så ubehagelig... Anonymkode: 06f99...68a Kødder du? Anonymkode: e3bcf...e7e
mamanodrama Skrevet onsdag kl. 14:57 #32 Skrevet onsdag kl. 14:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er så ubehagelig... Anonymkode: 06f99...68a Det er garantert mer ubehagelig å miste en negl eller fire pga skade/infeksjon. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #33 Skrevet onsdag kl. 14:58 Helt enig at du må klage der du har vært. Skal du bytte salong anbefaler jeg https://www.elsabeauty.no/. Kjapp, rimelig og legger fine negler. Supersentralt i Oslo sentrum. Anonymkode: 5cd24...873 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:04 #34 Skrevet onsdag kl. 15:04 Booket fjerning et annet sted på fredag. Orker ikke dra tilbake. Sendte melding til salongen jeg var hos om neglene burde files under. Hun svarte at jeg kunne gjøre det om jeg ville, men jeg trengte ikke. Altså jeg skulle gjøre det selv... Anonymkode: 06f99...68a
enhjørningfis Skrevet torsdag kl. 05:24 #35 Skrevet torsdag kl. 05:24 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Booket fjerning et annet sted på fredag. Orker ikke dra tilbake. Sendte melding til salongen jeg var hos om neglene burde files under. Hun svarte at jeg kunne gjøre det om jeg ville, men jeg trengte ikke. Altså jeg skulle gjøre det selv... Anonymkode: 06f99...68a Du burde sende melding å si at dette var ræva arbeid, ikke at de burde files under, for her er absolutt alt feil. Sjablonger, enklest forklart så har hun ikke limt på tipper, men brukt en form som hun har satt på rundt neglen din for å forme neglene selv, uten tipper! (Tipper=falske negler de legger helt ytterst på neglen for å forlenge neglen) 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #36 Skrevet 11 timer siden Jeg sendte melding til henne om hun kunne file de under før helgen. Ingen svar. Jeg fikk fjernet alt i dag på en salong i Oslo. Veldig fornøyd og de var helt enige med dere. Det var også kommet luftbobler... vurderer å legge inn dårlig review for å varsle andre. Men hun har bare positive, så blir vel ikke så bra. Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #37 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sendte melding til henne om hun kunne file de under før helgen. Ingen svar. Jeg fikk fjernet alt i dag på en salong i Oslo. Veldig fornøyd og de var helt enige med dere. Det var også kommet luftbobler... vurderer å legge inn dårlig review for å varsle andre. Men hun har bare positive, så blir vel ikke så bra. Anonymkode: 06f99...68a Selvfølgelig skal du legge ut review. Ikke bare gjorde hun dårlig jobb, men hun gadd ikke rette eller i det hele tatt svare. Anonymkode: dff1b...f87 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Skrevet 9 timer siden Det hun har gjort er ikke bare utrolig dårlig arbeid, men også farlig. Kan få konsekvenser en overhode ikke ønsker seg. Anonymkode: 1058e...ea5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå