AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:56 #1 Skrevet onsdag kl. 12:56 Jeg fikk lagt på gelenegler i salong i går. Men skal de ha mye gele under neglene? Den ene fingen ligger den kunstige neglen langt over min egen negl. Og det er et synlig lag med gele under. Ser ikke mln ekte negl under noen av neglene... Anonymkode: 06f99...68a
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 13:07 #2 Skrevet onsdag kl. 13:07 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg fikk lagt på gelenegler i salong i går. Men skal de ha mye gele under neglene? Den ene fingen ligger den kunstige neglen langt over min egen negl. Og det er et synlig lag med gele under. Ser ikke mln ekte negl under noen av neglene... Anonymkode: 06f99...68a Legg ved bilde..
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 13:08 #3 Skrevet onsdag kl. 13:08 Man skal absolutt IKKE få gele på huden og herde det, det er snarveien til kraftig allergi bl.a! Å man skal bare ha gele oppå neglene, ikke under.. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:12 #6 Skrevet onsdag kl. 13:12 Sorry, emn for en vanvittig stygg og dårlig jobb. Var det en som er selvlært og prøver seg frem hjemme på pikerommet? Uansett dette må du gå tilbake og klage på. Anonymkode: dff1b...f87 8
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 13:12 #7 Skrevet onsdag kl. 13:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 06f99...68a Dette var enormt dårlig arbeid 🤯 er personen du har lagt de hos utdannet/kurset? Det skal absolutt ikke se slik ut! 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:12 #8 Skrevet onsdag kl. 13:12 Det var en salong. Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:12 #9 Skrevet onsdag kl. 13:12 Æsj nei! Sånn skal det ikke være! Anonymkode: a27c7...241 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:15 #10 Skrevet onsdag kl. 13:15 Kan det bli infeksjon? Hva må jeg få rettet på? Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:18 #11 Skrevet onsdag kl. 13:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det bli infeksjon? Hva må jeg få rettet på? Anonymkode: 06f99...68a Alt. Her er det bare å fjerne alt og få en som kan dette til å gjøre jobben. Anonymkode: dff1b...f87 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:18 #12 Skrevet onsdag kl. 13:18 Det er min første gang, så litt usikker hvordan de skal se ut under.... Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:18 #13 Skrevet onsdag kl. 13:18 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er min første gang, så litt usikker hvordan de skal se ut under.... Anonymkode: 06f99...68a Forslag til noen ok i Oslo? Anonymkode: 06f99...68a
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 13:53 #16 Skrevet onsdag kl. 13:53 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det var en salong. Anonymkode: 06f99...68a De må fjerne alt å du må få pengene tilbake(helt eller delvis!) Og du må klage! Dette er kjempe "farlig", du kan få allergiske reaksjoner, infeksjoner, sår, neglene dine kan bli ødelagt, slik at du ikke kan ha produkter på de i det hele tatt i flere mnd, får du allergi kan du aldri igjen ta gelenegler, eller gellakk. 2 1
enhjørningfis Skrevet onsdag kl. 13:55 #17 Skrevet onsdag kl. 13:55 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Anonymkode: 06f99...68a Ser nesten ut som om hun har brukt sjablonger å lagt de helt feil.. denne neglteknikkeren burde IKKE fortsette i jobben sin før han/hun har tatt skikkelig kurs/skole! 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:06 #18 Skrevet onsdag kl. 14:06 Hva er sjablonger? Så kjipt altså, jeg hadde gledet meg til dette😔 Anonymkode: 06f99...68a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:14 #19 Skrevet onsdag kl. 14:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sorry, emn for en vanvittig stygg og dårlig jobb. Var det en som er selvlært og prøver seg frem hjemme på pikerommet? Uansett dette må du gå tilbake og klage på. Anonymkode: dff1b...f87 Dette var ikke pent nei 😮💨 Og det ser heller ikke pent rundt neglen. Ts, gå tilbake å klag og krev pengene tilbake, så går du til en ordentlig salong. Anonymkode: 2a6f7...423 1
mamanodrama Skrevet onsdag kl. 14:18 #20 Skrevet onsdag kl. 14:18 Har hatt gelenegler i mange år. Dette er veldig dårlig arbeid. De har ujevn profil, ulik lengde og ulik form. I tillegg til at gelen er lagt på hud og under negl. Her hadde jeg krevd full refusjon + dekking av fjerning. Jeg hadde ikke turt å få de fjernet hos samme salong engang, men overlatt det til profesjonelle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå