AnonymBruker Skrevet 20. mai #21 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Det er bare å gå fra ham, og så kan han støtte seg på hun han er utro med. Han har tatt valget sitt allerede, og du skal ikke få dårlig samvittighet for at du tar ditt valg nå. Anonymkode: 48a62...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai #22 Skrevet 20. mai Bare å si hva du har funnet ut av og gjør det slutt. Han bryr seg jo ikke om deg uansett. Du er ALTFOR omtenksom overfor han Anonymkode: 28370...657 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai #23 Skrevet 21. mai Det passer aldri. Før 17.mai passet ikke, nå etter 17.mai er det en begravelse, så er det midt i sommeravslutning og slutt på skole/barnehageåret, så syns du det passer rett før sommerferien? Bedre midt i sommerferien, etter sommerferien? Ved skolestart? For ham (hvis dette er uønsket for ham) vil det aldri passe. Han vil bruke dette med fetteren mot deg, men det vil være et drittidspunkt for ham uansett når det skjer. Han vil si det var dårlig gjort av deg å vente, og ha lurt ham siden før 17.,mai. Når fetter døde. Nå rett før sommeren. Du burde allikevel ha ventet mye lengre, eller sagt det mye før. Uansett. Bare riv av plasteret nå. Anonymkode: f4927...866 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai #24 Skrevet 21. mai Det finnes ikke et godt tidspunkt for et brudd med mindre det er noe begge ønsker. Jeg har mistet så mange dager og måneder bare for å vente på et tidspunkt hvor det liksom er riktig. Det er det slutt på. Det riktige tidspunktet er når DU kjenner du må gå. Måten det gjøres på derimot er viktigere enn når det gjøres. Med tydelighet og respekt Anonymkode: b41b4...8bc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #25 Skrevet 23. mai Han har selv valgt å ikke ta hensyn til deg, så han fortjener ikke at du tar hensyn til han! Lykke til med ditt nye liv! Ta vare på deg selv og ungene, det er alt som betyr noe❤️❤️ Anonymkode: 78621...07e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #27 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 20.56): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Hvordan vet du at han kommer til å bruke det mot deg? Anonymkode: fb41c...66f
AnonymBruker Skrevet 3. juni #28 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan vet du at han kommer til å bruke det mot deg? Anonymkode: fb41c...66f Man kjenner lusa på gangen. Anonymkode: 71bd2...54f
AnonymBruker Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan vet du at han kommer til å bruke det mot deg? Anonymkode: fb41c...66f Alle som har forlatt noen, gjort det slutt selv, trøstet venner som er forlatt vet at den som gikk var ekstra jævlig fordi hun/han sa det rett før jul, eller venta helt til etter jul! Gjorde det på våren, da det var eksamen bare måneder senere. Hadde tenkt på det lenge, men venta, falsk og beregnende. Venta ikke, selvom bestemor var syk og hunden nettopp død. Det er alltid slik. Anonymkode: f4927...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå