AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Skal gå fra min mann, har skjedd et stort tillitsbrudd som jeg ikke kan leve med lengre, hadde tenkt å ta samtalen nå i uken, men i dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) begravelsen er ikke før om 2 uker, vet ikke om jeg klarer å vente til etter den. Det som har skjedd er et stort tillitsbrudd, uten at jeg kan gå i detaljer. Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Nei. Jeg synes ikke du kan ta hensyn til det. Dersom det i tillegg er en fetter han har lite kontakt med er det heller ingen grunn til å vente. Men regn med at han kommer til å bruke det for hva det er verd. Gi deg dårlig samvittighet for at du forlater ham når han er i «sorg». Anonymkode: 91631...56b 13
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Min eks gjorde det slutt med meg på en fredag. min pappa faller om på en lørdag, og dør på en søndag. Bruddet lot vente på seg nesten ett år av ulike årsaker - du greier å vente noen uker. Anonymkode: 8f45a...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Kan du ikke se hvordan det går med ham? Men jeg hadde flyttet ut eller kastet ham ut direkte dersom det han hadde gjort var skikkelig ille - drept katten min, befølt mindreårige, stjålet, spredd rykter, utroskap, fortalt mine hemmeligheter eller noe sånt. Anonymkode: b535b...252 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 1 7
Hensatt Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai Kommer an på hvor stort tillitsbruddet er. Men egentlig har det ikke noe å si, all den tid du har tenkt å forlate han uansett. Dersom han ikke vet at du vet om tillitsbruddet ennå, kan du jo fortelle han det nå og "forberede" han på at du har tenkt å forlate han uten at du flytter ut på dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Da trenger du ikke vente. Han gjorde seg ufortjent til støtten din i det øyeblikket han begynte forholdet til den andre dama. Han kan få støtte fra henne nå. Anonymkode: 00596...e44 21 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166 Er det noen gang et godt tidspunkt da? AnonymBruker skrev (28 minutter siden): dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) Altså ikke en som står han nær. Gjør det slutt når du det passer deg. Anonymkode: 8751a...516 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Som den over sier, han kan få støtte fra denne andre dama. Han har gjort sitt for å miste støtte fra deg. Anonymkode: 8751a...516 9 1 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal gå fra min mann, har skjedd et stort tillitsbrudd som jeg ikke kan leve med lengre, hadde tenkt å ta samtalen nå i uken, men i dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) begravelsen er ikke før om 2 uker, vet ikke om jeg klarer å vente til etter den. Det som har skjedd er et stort tillitsbrudd, uten at jeg kan gå i detaljer. Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166 Nei. Det er aldri riktig tidspunkt. Anonymkode: f12ac...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Han kan få trøst av henne. Han valgte å etablere en intim relasjon til en annen, da er det naturlig at han også vender seg til henne for trøst, og kan bare blåse i å bruke denne «sorgen» mot deg. Anonymkode: a88b9...15a 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai #13 Skrevet 19. mai Nei, det er ikke dårlig timing av deg. Derimot var det VELDIG dårlig timing av han å starte et forhold med en annen mens han fortsatt var i forhold med deg. Anonymkode: 22cee...5e3 22 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, det er ikke dårlig timing av deg. Derimot var det VELDIG dårlig timing av han å starte et forhold med en annen mens han fortsatt var i forhold med deg. Anonymkode: 22cee...5e3 👆👆👆 Når han prøver å "bruke det mot deg", her har du hva du skal svare Anonymkode: c8224...920 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai #15 Skrevet 20. mai Bare å gjøre det slutt, ja. Anonymkode: b535b...252 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #16 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Be ham dra til helvete allerede i dag! Så kan han sutre over både deg og fetteren i arma til elskerinna si. For en taper han er… Du er tøff som ikke kan få gått «fort nok». Altfor mange damer som blir utnytta, bedratt og mishandla og selv da holder igjen. Du er en å se opp til. Lykke til! Anonymkode: 91631...56b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #17 Skrevet 20. mai Enig med dem som sier at det ikke er noe å vente på. Du er allerede mentalt ferdig i dette forholdet, og trenger å lege sårene og komme deg videre og vekk fra situasjonen. Hvis det i tillegg forventes at du skal i begravelse og sørge med familien, vil det føles enda tyngre. Du vil føle deg helt malplassert i den settingen nå. Han fortjener ikke bedre. Du holdt ut en uke for ungene sin del. Det er fint at du fikk til det. Nå kan du gå med ren samvittighet. Ta på din egen maske først. Anonymkode: a2c37...d33 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #18 Skrevet 20. mai Hadde det vært forelder ville jeg sagt vente, men ikke fjern fetter. Bare gjør det Anonymkode: 1ca19...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #19 Skrevet 20. mai Som de fleste andre skriver her, ikke vent. Du har allerede utsatt det pga 17.mai og barna. Og det dukker alltid opp unnskyldninger for å utsette, begravelse, sommerferie osv. Dette vil gå på helsen din løs og det er bare å hoppe i det nå. Om han bruker mot deg det du har oppdaget, so be it. Det er han som har sviktet, ikke du, Anonymkode: b29fd...512 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå