AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Skal gå fra min mann, har skjedd et stort tillitsbrudd som jeg ikke kan leve med lengre, hadde tenkt å ta samtalen nå i uken, men i dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) begravelsen er ikke før om 2 uker, vet ikke om jeg klarer å vente til etter den. Det som har skjedd er et stort tillitsbrudd, uten at jeg kan gå i detaljer. Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Nei. Jeg synes ikke du kan ta hensyn til det. Dersom det i tillegg er en fetter han har lite kontakt med er det heller ingen grunn til å vente. Men regn med at han kommer til å bruke det for hva det er verd. Gi deg dårlig samvittighet for at du forlater ham når han er i «sorg». Anonymkode: 91631...56b
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Min eks gjorde det slutt med meg på en fredag. min pappa faller om på en lørdag, og dør på en søndag. Bruddet lot vente på seg nesten ett år av ulike årsaker - du greier å vente noen uker. Anonymkode: 8f45a...8c1 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Kan du ikke se hvordan det går med ham? Men jeg hadde flyttet ut eller kastet ham ut direkte dersom det han hadde gjort var skikkelig ille - drept katten min, befølt mindreårige, stjålet, spredd rykter, utroskap, fortalt mine hemmeligheter eller noe sånt. Anonymkode: b535b...252
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 3
Hensatt Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Kommer an på hvor stort tillitsbruddet er. Men egentlig har det ikke noe å si, all den tid du har tenkt å forlate han uansett. Dersom han ikke vet at du vet om tillitsbruddet ennå, kan du jo fortelle han det nå og "forberede" han på at du har tenkt å forlate han uten at du flytter ut på dagen.
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Da trenger du ikke vente. Han gjorde seg ufortjent til støtten din i det øyeblikket han begynte forholdet til den andre dama. Han kan få støtte fra henne nå. Anonymkode: 00596...e44 3 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166 Er det noen gang et godt tidspunkt da? AnonymBruker skrev (28 minutter siden): dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) Altså ikke en som står han nær. Gjør det slutt når du det passer deg. Anonymkode: 8751a...516
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Som den over sier, han kan få støtte fra denne andre dama. Han har gjort sitt for å miste støtte fra deg. Anonymkode: 8751a...516 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal gå fra min mann, har skjedd et stort tillitsbrudd som jeg ikke kan leve med lengre, hadde tenkt å ta samtalen nå i uken, men i dag døde fetteren hans, (ikke en han har mye kontakt med) begravelsen er ikke før om 2 uker, vet ikke om jeg klarer å vente til etter den. Det som har skjedd er et stort tillitsbrudd, uten at jeg kan gå i detaljer. Er jeg fæl om jeg tar dette før begravelsen? Anonymkode: c3cbc...166 Nei. Det er aldri riktig tidspunkt. Anonymkode: f12ac...9e0
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har kjærlighetsforhold til en dame på si, (har fått sett litt av meldings dialogen mellom de) vet han kommer til å bruke det mot meg og gi meg dårlig samvittighet, men han som har gjort noe gale. Fant ut av det sist uke, men ville vente til etter 17.mai for ungene sin del, vet ikke om jeg klarer to uker til. ts Anonymkode: c3cbc...166 Han kan få trøst av henne. Han valgte å etablere en intim relasjon til en annen, da er det naturlig at han også vender seg til henne for trøst, og kan bare blåse i å bruke denne «sorgen» mot deg. Anonymkode: a88b9...15a 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Nei, det er ikke dårlig timing av deg. Derimot var det VELDIG dårlig timing av han å starte et forhold med en annen mens han fortsatt var i forhold med deg. Anonymkode: 22cee...5e3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, det er ikke dårlig timing av deg. Derimot var det VELDIG dårlig timing av han å starte et forhold med en annen mens han fortsatt var i forhold med deg. Anonymkode: 22cee...5e3 👆👆👆 Når han prøver å "bruke det mot deg", her har du hva du skal svare Anonymkode: c8224...920
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå