Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tingen med digre patter er et dama blir et vandrende fleskeberg med dårlig rygg. 

Anonymkode: d4152...ba7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 0.00):

Heller små og "perky" enn store som henger. Har aldri vært glad i utringing heller. 

Anonymkode: fee45...7b6

Dette er det riktige svaret. Det er kun én ting som er viktig med pupper, og det er at de er faste og ikke henger. 

Anonymkode: 8cf3c...75f

AnonymBruker
Skrevet

Liker slanke trente kvinner som setter pris på en stor kølle. 

Hvorfor tenker du? Det er egen realitet, eget sexliv. Om en kvinne har små bryster betyr nada så lenge hun elsker sex, kjenner sin kropp, kommer og oser av evnen til å gi nytelse. 

Anonymkode: c7717...c5c

AnonymBruker
Skrevet

Damer må ha litt tits.

dobbel D cup er perfekt

Anonymkode: f6bfd...feb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 17.58):

Tingen med digre patter er et dama blir et vandrende fleskeberg med dårlig rygg. 

Anonymkode: d4152...ba7

Hvis de er ekte tjukkpupper ja..

men jeg har silikon å alle menn elsker puppene mine

Anonymkode: f6bfd...feb

Skrevet

M57 Jeg liker kvinnekroppen. Og det betyr at flatbrystede kvinner og kvinner med store bryster kan være like seksuelt attraktive. Akkurat som at rumpe og hofter kan være attraktive i forskjellige størrelser. Jeg tror at de fleste menn liker forskjellige kvinnekropper, og ikke nødvendigvis har trang til å bare ha kvinner med store bryster, men vet også at enkelte menn kan ha en sånn preferanse. Tror ærlig talt at sånne menn går glipp av utrolig mange fine kvinner.

Oppsummert: Menn flest, slik som meg, liker kvinner med ulike kropper. Jeg liker tynne kvinner med små bryst, kvinner med kurver og store bryst. Jeg liker kvinner som har litt for mye på kroppen, men  synes ikke det er veldig attraktivt med veldig overvektige kvinner. Vanlig overvekt kan imidlertig være veldig sexy hos kvinner uansett bryststørrelse 🙂

Skrevet

Fine trumfer store, fin dame med små trumfer mindre fin dame med store 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2026 den 18.49):

Liker det som er proposjonalt med resten av kroppen - fyldigere kvinner kan gjerne ha store bryster - spebygde/slanke kvinner er svært attraktive med små pupper. Det er helhten som teller. 

Attraktiv flatbrystet: 

https://www.kk.no/underholdning/bekrefter-brudd-1/83298367

Anonymkode: a1e17...1a4

Middels ansikt, under middels puppestell

Anonymkode: c45b9...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...