Erixon Skrevet 19. mai #21 Skrevet 19. mai Man her, foretrekker små. Men pupper er ikke så viktig for meg
AnonymBruker Skrevet 20. mai #22 Skrevet 20. mai Jeg er generellt glad i pupper, men størrelsen har ikke så mye og si, og det har ihvertfall ikke betydning for valget av dame. Eneste puppene jeg ikke liker er vel di som er kjøpt, og så har de bommet litt på størrelsen og kjøpt et par tre nummer for store. Så om jeg skulle konkludere så måtte det bli, heller litt for små enn litt for store. Den myten at alle liker store pupper, har sikkert sammenheng med at det er et blikkfang som ikke går an å unngå. Men den oppmerksomheten er av den mer overfladiske typen. Anonymkode: d1017...605 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #23 Skrevet 20. mai Det er jo mange størrelser mellom flatbrystet og store pupper da Anonymkode: 596c8...c37 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #24 Skrevet 20. mai " Hun der har arvet brystkassa fra faren sin " hørte jeg en si for mange år siden. Bryr meg egentlig ikke (tror jeg) Anonymkode: 0c6b4...2a2
K.B. Skrevet 20. mai #26 Skrevet 20. mai Jeg er ikke noe "boobman" i det heletatt og størrelsen betyr veldig lite for meg, er nok mye mer interessert i personligheten din.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #27 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Liker pupper, en håndfull eller mer Anonymkode: fc5cf...cac
AnonymBruker Skrevet 20. mai #28 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Små pupper er finest. Anonymkode: 588ce...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #29 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Beste er å ikke bry seg. Bryster sier lite om hvem du er og betyr i praksis ingenting. Jeg har vært flat hele livet, til jeg fikk barn og fikk store. Og syntes vel små er mer pratisk. Utover det føler jeg lite annerlrdes med lite eller store Anonymkode: 77988...0e8
AnonymBruker Skrevet 20. mai #30 Skrevet 20. mai Jeg synes små pupper er penest, men takker ikke nei til store pupper heller. Anonymkode: f5311...c47
AnonymBruker Skrevet 20. mai #32 Skrevet 20. mai Store og myke, med heng og gyng. De har de beste koseegenskapene. Ren healing å begrave hodet mellom dem, når liksom hele verden er bare varme, myke pupper. Tror ikke jeg kan synes de kan bli for store. Anonymkode: 035bc...96b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #33 Skrevet 20. mai Elsker bryst, gjerne store. Og er glad i litt runde damer, så da vil man gjerne ha litt store bryst. Går helt greit om tyngdekraften har trekt litt i de, men helst ikke kjempelangt nedover. Anonymkode: 493f4...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #34 Skrevet 20. mai Det er mye som er viktigere enn puppestørrelsen. Personlighet, utstråling, kjemi. Anonymkode: 027be...65b 1
fisker1 Skrevet 20. mai #35 Skrevet 20. mai Kan si min mening, jeg liker små pupper.. heller nesten flat enn store mugger. Jeg synest det er mer sexy. Altså det er sexy med større pupper, mye morro med det og. Men jeg er igrunn en rumpe person😃
AnonymBruker Skrevet 20. mai #36 Skrevet 20. mai De minst intessante brystene og brystvortene sitter på de kvinnene som ikke liker at partneren liker å kjæle med de.. Så har du de kvinnene som har bryster og brystvorter hvor hun blir opphisset bare du ser på de, det er de kvinnene som menn elsker. Anonymkode: 550dd...26f 2
Hillbill Skrevet 20. mai #38 Skrevet 20. mai Damer er litt mer enn bare pupper, så i utgangspunktet er det knekkende likegyldig. Det er så mye annet som må på plass før pupper er et tema. Men om jeg isolert sett må velge mellom små eller store, så faller valget på små.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #39 Skrevet 21. mai Heller små og "perky" enn store som henger. Har aldri vært glad i utringing heller. Anonymkode: fee45...7b6 1
Even Tuell Skrevet tirsdag kl. 15:49 #40 Skrevet tirsdag kl. 15:49 Foretrekker egentlig små pupper. Store pupper blir liksom så mye. En håndfull er best. ... men det er likevel viktigst med personen de sitter fast på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå