AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Syns det er finest med flatbrystet. Anonymkode: e19d6...72f 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai For å sitere en tidligere kjæreste av meg: "Ni av ti menn liker store pupper, den tiende mannen liker de ni andre mennene!" Men nei, vi er jo fullt klar over at sitatet over er ment som en vits, og at ikke alle heterofile menn er opptatt av store pupper. Likevel vet jeg, fordi jeg har mange kompiser, at de fleste menn foretrekker "normal" puppestørrelse fremfor helt flatbrystet. Samt at de fleste menn vil kikke litt ekstra på en over snittet barmfager kvinne uansett;) Anonymkode: a3f05...7ad 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Det viktigste er hvem puppene sitter på. Spiller ikke så stor rolle hvilken størrelse de har for min del. Selv er jeg mann og kan se for meg at det er mer praktisk å ha små pupper. Tenker da på ryggen og lignende. Anonymkode: 20520...5af 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Kvinner med store bryster der ofte vulgære ut. Kvinner foretrekker ikke-vulgær, men foretrekker vulgær. Anonymkode: d75ff...fcb
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Liker det som er proposjonalt med resten av kroppen - fyldigere kvinner kan gjerne ha store bryster - spebygde/slanke kvinner er svært attraktive med små pupper. Det er helhten som teller. Attraktiv flatbrystet: https://www.kk.no/underholdning/bekrefter-brudd-1/83298367 Anonymkode: a1e17...1a4 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Sammen med en puppeglad mann og jeg har nesten ingenting. Men som han sier, det er ikke puppene som betyr noe, det er personen. Tuller likevel om å fikse de, men da tror jeg at ting hadde forandret seg mellom oss. Jeg hadde kanskje blitt litt oppmerksomhetssyk, likt at andre menn så meg med andre øyne og han hadde nok slitt med å like det, kanskje blitt sjalu rett og slett. Nå liker vi hverandre for sånn som vi er og forholder oss til det. Hadde nok ditcha fyren om han klaget på puppene mine, at det var det viktigste liksom. Og samme tilbake, han hadde nok ditcha meg om jeg ville at han skulle bli mer muskuløs eller gro større penis. Ta meg som jeg er, sier jeg. Anonymkode: a781c...b62 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Finnes fine store og fine små, og mindre pene i begge størrelser. Liker best 70-c-70d, passe håndfull på ei som er petite. Anonymkode: fc0d7...0e3 1
Ingar-André Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai Vil du ha ett blodærlig svar? Dæ drit e ti, spela vel for fan'kji noko roll om døm he jur som ei ku eill e flatbrysta. Æ no fan ikkji puppom e æ ilag me. Mann, 37. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai Pupper er flott i alle størrelser og fasonger. Godt det er mye forskjellig. Livets krydder! Anonymkode: aa63a...c48 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai Dette blir akkurat som med dere kvinner og peniser: - Noen liker store peniser, mens andre liker små peniser. - Noen liker store bryster, mens andre liker små bryster. Anonymkode: f907c...d94 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai Det er bedre med små pupper enn med pupper som henger eller har rar form. Anonymkode: 8cf3c...75f 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #13 Skrevet 19. mai Jeg er fra naturens side utstyrt med nesten ingenting, temmelig flat. Likevel var jeg overrasket opp gjennom ungdomstid og yngre år hvor lett det var å få seg kjærester. Ingen som klagde på små pupper eller nesten-ikke-eksisterende pupper på meg. Da jeg var 16-17 trodde jeg at løpet var kjørt, for jeg hadde ikke utviklet noen pupper å snakke om på det tidspunktet, og tenkte at jeg aldri kom til å få noen kjærester sånn som dette brystpartiet så ut. Der tok jeg veldig feil, fikk kjærester omtrent med det samme jeg satte foten inn på videregående skole, og deretter fortsatte det opp igjennom årene. Ingen problemer med kjærlighetslivet pga bittesmå pupper her i hvert fall. Menn som velger dame omtrent ene og alene etter puppestørrelsen (store som mulig f.eks) må det være noe veldig galt med. Hvordan orker de? Det er jo ikke puppene de skal leve med, det er personen de henger på. Anonymkode: 92316...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai Om hun lar meg ta henne mellom puppene er det er fordel at de er store nok til det. Om hun ikke ser vitsen med å bli tatt mellom puppene er det samme for meg om de er små eller digge. Anonymkode: 11099...aa6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Jeg foretrekker en "håndfull". Litt å klemme på og litt å løfte på er flott. De må ikke være for store, heller, men utover det betyr ikke formen så mye. Anonymkode: 04a98...c6c
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai Liker best B-cup. Men flatbrystet er mye bedre enn hengepupper. Fasthet er mye viktigere enn størrelse. Anonymkode: f080b...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai Medium til små og struttende. For store er ikke noe fint, og helt flate er heller ikke noe å trakte etter da det ser ut som en ung gutt. Men de kan bli ganske så små før de blir for små. Anonymkode: 4714b...a18 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker dere menn kvinner som er flatbrystet eller store bryster? Diskuterte dette med en venninne. Hun mener at det er bedre å være flatbrystet enn å ha store bryster. Jeg er uenig da. Det beste hadde er vel å ha normal størrelse på brystene Anonymkode: 14711...5c6 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Om jeg i en eller annen hypotetisk situasjon med pistol mot tinningen måtte velge. Så hadde jeg valgt flat eller normal over store. Anonymkode: 74878...500
AnonymBruker Skrevet 19. mai #20 Skrevet 19. mai Jeg liker nok små bryster best, men det har ikke mye å si hvis resten klaffer. For meg er det egentlig ansiktet alt kommer an på. Anonymkode: 82728...56f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå