Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Legger meg mellom 22.30 og 23, leser bok til jeg sovner (tar mellom 5 og 30 minutter), og våkner mellom 7 og 7.30. Sånn er det alle dager i uken. Er ufør og bor alene.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har prøvd det og det var bortkasta penger! Hjalp ikke en dritt. Sov ingenting.

Anonymkode: fd831...e15

Hvor mange mg tok du? Noen trenger en større dose. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobber 3 delt turnus, så jeg får ikke til noe særlig fast døgnrytme😅 etter kveldsvakt sliter jeg med å få lagt meg, blir fort midnatt før jeg får sove. I ukedagene må jeg uansett stå opp mellom 06 og 06:30 for å enten gå på dagvakt eller gjøre klar barna til skolen. Når jeg ikke har jobbet kveldsvakt legger jeg meg rundt 22:30 og sovner på 5 minutter. I helgene sitter jeg oppe litt og nyter kvelden etter barna har lagt seg, så mellom 00:30 og 01:30, sover da til halv 9-9.

Anonymkode: 5f0db...a91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner "leggerutine" ca 20.30 i hverdager. Dette fordi vi har to hunder som må luftes, så det tar litt tid før vi faktisk er i seng. Lyset slukkes mellom 21.30-22. Står opp 05 hvis jeg skal trene før jobb, 06 ellers. Mannen sover litt lengre, men alltid oppe før 07. 

I helgene er vi jo trøtte til samme tid 😅 Men vi liker egentlig å få med oss mest mulig av dagen og trives derfor med å stå opp relativt tidlig. Legger oss alltid innen midnatt, med svært få unntak i året. Ofte er vi så trøtte at det blir tur med hundene mellom 22-22.30 selv om vi tenkte å sitte oppe litt ekstra. Våkner alltid etter mellom 7-8,5 timer. Jeg sover dårligere og våkner som regel før mannen. Sniker meg da ut på en lengre tur med den ene hunden før de andre våkner, for hund nr 2 tåler ikke de samme turene lengre.

Har liksom hatt innebygd i meg så lenge jeg kan huske at jeg ikke må sove bort dagslyset 😂Er aldri morgengretten, våkner liksom klar for eventyr. Problemet er bare at jeg gjerne vil sitte oppe så lenge det er lyst også, så på sommeren ville det betydd 2-3 timer søvn enkelte netter. Liker det ikke, men tvinger meg altså i seng til fornuftig tid for å takle neste dag greit 😅

Anonymkode: f3428...514

AnonymBruker
Skrevet

Legger meg ca 21.30, men sovner ikke før mellom 23 og 01. Har en ny relasjon som må pleies, og vi kan ligge i timer og snakke sammen. 

Anonymkode: 4265e...ada

Skrevet

Legger meg rundt 22. Står opp 5.45. I helgene litt senere på begge. Sover sjelden lenger enn til 8. Syns folk sover veldig lite her inne😳

• Liker 1
Skrevet

Hverdager legger jeg meg rundt kl 23. Jeg står opp ca kl 06:50-07:00.

Helger legger jeg meg mellom midnatt og 01. Jeg står opp mellom kl 09 og kl 10. Vekkeklokka er alltid på, rett og slett for å være bevisst hva klokka faktisk er, at jeg holder en form for jevn rytme

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å stelle meg cirka kl. 21 hvis jeg ikke ser film eller har besøk /er på besøk. Leser par timer og våkner ofte før jeg må, omtrent kl. åtte. Legger jeg meg sent våkner jeg uansett tidlig, men hviler ofte litt  på ettermiddagen.

Anonymkode: cda40...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...