AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #1 Skrevet 16 minutter siden Noen her som har brukt det? Jeg har veldig mye fysiske symptomer, aktivering og fight flight. Har lite nytte av antidepressiva osv for å roe ned, så tenkte høre med legen om betablokker. Vil gjerne høre om erfaring med det. Og roer det ned et stresssa hodet og nervøs/angsfølelse ? Ikke i form av tankekjør og sånt men bare stress, (som jeg tror kommer av fight flight i kroppen) Anonymkode: 53193...54a
Kålrota Skrevet 14 minutter siden #2 Skrevet 14 minutter siden Jeg går på betablokkere pga hjertet og merker ingenting på stress. Det jeg merker er at det er vanskelig å få høy puls og at jeg blir veldig sliten.
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #3 Skrevet 6 minutter siden Kålrota skrev (6 minutter siden): Jeg går på betablokkere pga hjertet og merker ingenting på stress. Det jeg merker er at det er vanskelig å få høy puls og at jeg blir veldig sliten. Men da hadde du kanskje ikke høy fysisk stress aktivering fra før eller? Anonymkode: 53193...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå