AnonymBruker Skrevet 21. mai #41 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2026 den 17.38): da håper jeg du bor på bygda Anonymkode: f93eb...c3c Har også flere barn enn andre her, men synes absolutt at det er mye lettere å bo sentralt midt i en storby. Barna klarer å dra alene på alt de vil av aktiviteter, og går/sykler til venner. Er forresten mye alene med dem også. Så bygda har vært krise! Anonymkode: c859b...23d 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:22 #42 Skrevet lørdag kl. 18:22 25 år og gravid med midd fjerde barn. Jeg skal ikke ha flere. Men jeg elsker tanken på å ha fire barn. Anonymkode: e5211...cc4 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:08 #43 Skrevet søndag kl. 18:08 Vi har 4, minste er 1 måned💕 Skulle gjerne hatt flere, men alder og det å klare å følge opp alle barna gjør at det nok blir stopp. Har sagt til mannen at hvis vi blir lottomillionærer blir det minst én til😄 Da kan jeg jobbe redusert, ha ulønnet perm osv. Anonymkode: 2b73b...cde
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:40 #44 Skrevet søndag kl. 18:40 Planen var hele tiden to. Men så la mannen meg for hat etter vi fikk nummer én. Det er 1 år siden. Jeg jobber med å akseptere at jeg ikke får noen fler. Hvis noen lurer på hvorfor er det fordi jeg ikke ønsker at mitt barn skal ha en steforelder, jeg er for gammel til å finne ny partner og bruke god tid på å bli ordentlig kjent. Jeg kjente jo ikke barnets far etter 10 år en gang, så.. Anonymkode: 5b113...2ef
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:44 #45 Skrevet søndag kl. 18:44 Både jeg og mannen kunne egentlig ønsket oss en til (er tidlig 30-årene og har to felles små+han har en tenåring fra før). Men vi har ikke plass i leiligheten til flere, og har ikke råd til å kjøpe eller leie noe større. Trist at det er pengene det står på, men sånn er det. Anonymkode: 2c964...271
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:46 #46 Skrevet søndag kl. 18:46 Tvillingsvangerskap er det verste jeg har vært med på i hele mitt liv, og babytiden var (bare) nesten like ille. Jeg skal aldri gjøre det der igjen. Mannen ble sendt sporenstreks for å kutte strengen for å beskytte meg i tilfelle jeg skulle komme på andre tanker senere. Men enn så lenge blir jeg nesten dårlig bare jeg ser en gravidmage. Når det er sagt, ønsket vi oss enebarn, så vi har allerede dobbelt så mange som vi planla for. Anonymkode: 608f7...3be
Lorieen Skrevet søndag kl. 18:46 #47 Skrevet søndag kl. 18:46 Har seks barn, fikk yngste da jeg var 41. Nå har jeg bidratt nok til folketallet.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:49 #48 Skrevet søndag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 20.16): Hvor gamle var dere da dere fikk barn nr 3, og hvor gamle er dere nå? Anonymkode: f9ca4...b9f Ikke meg du spør, men vi er i samme situasjon med 3 barn. Vi fikk første når jeg var 29 og nr 3 når jeg var 35. Mannen er 5 år eldre enn meg. Nå er yngstemann 9 år gammel og for å være 100 % ærlig så har vi dessverre ikke hatt det samme overskuddet til nr 3 som vi har hatt til de 2 andre. Hjelper heller ikke at mannen var 41 når sistemann ble født, han er definitivt ikke 30 år lenger. Så igjen, for å være 100 % ærlig, så burde vi ikke ha fått barn nr 3. Da først og fremst pga vår egen alder, men også fordi vi har null hjelp og avlastning. Barn nr 2 har i tillegg fått noen diagnoser med tiden, noe som gjør hverdagene mer krevende enn om vi hadde hatt 3 friske barn. Anonymkode: fc86c...d37 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:59 #49 Skrevet søndag kl. 18:59 Tøffe graviditeter, og tøff tid tilbake i jobb. Ammefri fungerer ikke i praksis så de månedene var et konstant kjør uten søvn, med enorme mengder stress og en følelse av at hverken jobben eller baby var tilfreds. Jeg hadde også hatt behov for ammefri lenge etter den betalte (frem til 1 år) ammefrien var over. Det hele resulterte i flere sykehusinnleggelser inkl. sykemeldinger med alvorlige brystbetennelser. I tillegg til manglende søvn og mye stress. Det å ha barn er også dyrt, vi har ingen og arve av... så må kjøpe alt selv. Vi kjøper mye brukt, men er fortsatt et stort pengesluk- spesielt ytterklær og bilsikring. Vi holder oss til to, da får de ett søsken begge to og vi kan forhåpentligvis ha råd til en ferietur i året og klare å få hverdagen til å gå opp. Jeg ønsker jo også å se disse barna vokse opp - og skal derfor ned i stilling når jeg er tilbake I jobb etter perm 2. Anonymkode: ffda0...676
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:13 #50 Skrevet tirsdag kl. 17:13 AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 20.16): Hvor gamle var dere da dere fikk barn nr 3, og hvor gamle er dere nå? Anonymkode: f9ca4...b9f Jeg ble nettopp 40 og har termin om et par uker, så tredjemann er ikke her helt ennå. Jeg møtte ikke mannen før jeg var godt over 30, og fikk første som 35-åring. Anonymkode: ac93a...d7a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:00 #51 Skrevet tirsdag kl. 18:00 vi har det veldig fint med de to barna vi har. i tillegg la jeg på meg 15kg per svangerskap og spedbsrnsperiode og sov ikke ordentlig på 4 år. hverken kroppen eller psyken har godt av flere barn. Anonymkode: f3ef1...718
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:07 #52 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Nok med en når man er alene. Ønsket lenge en til, men er glad jeg ikke fikk flere når jeg senere ble syk. Anonymkode: 26b51...efc
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:13 #53 Skrevet tirsdag kl. 18:13 10 år imellom de to jeg fikk. Greit å ha litt fritid som eldre også. Anonymkode: 4f827...325
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:15 #54 Skrevet tirsdag kl. 18:15 Vi hadde fått de to vi ønsket oss, og følte at det holdt. Har aldri angret. Anonymkode: 81eba...827
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:15 #55 Skrevet tirsdag kl. 18:15 Først og fremst alder, men også fordi livet ble som det ble. Tre er nok, hadde jeg vært yngre, så kanskje en fjerde, men da måtte de ha kommet tettere enn mine har. Anonymkode: e3024...585
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå