Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde at dere ikke valgte å få flere barn? 

Anonymkode: 21645...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min vil ikke ha fler..

Anonymkode: 9165f...31d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte at det ble for mye ansvar og jeg hadde for lite støtte.

Anonymkode: b9254...1be

AnonymBruker
Skrevet

Tåler ikke svangerskap. 

Anonymkode: 1c8da...88c

AnonymBruker
Skrevet

Etter nr tre, kappa mannen strengen. Vi har bidratt nok til befolkningsøkning.

Anonymkode: 29de0...655

AnonymBruker
Skrevet

Fikk 2, men mannen var det tredje barnet så det var helt uaktuelt å få flere med han. Så ble det skilsmisse og etter det var det uaktuelt å få et "kjærlighetsbarn" eller attpåklatt med en ny mann. Mye lettere med kun 1 far å forholde seg til.

Anonymkode: ffa44...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Vi var enige om å stoppe etter det tredje barnet.

Anonymkode: e97c9...f4b

AnonymBruker
Skrevet

Var fornøyd etter nr. 3. Kjente i hele kroppen at det var siste svangerskap. Vil ikke utsette kroppen for påkjenningen flere ganger + at 3 barn er maks av hva vi har kapasitet til å følge opp. Vi var begge enige og mannen kappet strengen. 

Anonymkode: dd957...2b0

AnonymBruker
Skrevet

Alder først og fremst som gjør at vi stopper etter barn 3, men også tid, økonomi og overskudd. 3 er nok 🙂

Anonymkode: ac93a...d7a

Skrevet

Går gjennom mitt 2. hyperemesissvangerskap nå og orker ikke flere runder, så etter dette barnet (nr 2) er det stopp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Alder først og fremst som gjør at vi stopper etter barn 3, men også tid, økonomi og overskudd. 3 er nok 🙂

Anonymkode: ac93a...d7a

Hvor gamle var dere da dere fikk barn nr 3, og hvor gamle er dere nå? 

Anonymkode: f9ca4...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Har 2 og ønsker ikke fler. Vil ha tid, overskudd til å følge dem opp, og romslig økonomi. Hater også babytiden og orker ikke å gjøre det igjen. 

Anonymkode: d7346...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var helt ferdig etter jeg fikk nr 3 når jeg var 27 år. Blir 41 i år. En 19 åring, en 18 åring og en 14 åring. Har hatt plass til en til, men det frista aldri.

Anonymkode: dee6d...8a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har 2 og ønsker ikke fler. Vil ha tid, overskudd til å følge dem opp, og romslig økonomi. Hater også babytiden og orker ikke å gjøre det igjen. 

Anonymkode: d7346...c20

Samme her, babytiden er ja, dritt. 

Anonymkode: 2f958...e68

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 stk. Siste barnet fikk (eller vi oppdaget det) en sykdom som han vil ha resten av livet sitt, som også krever en del ekstra.. Da var han 2 år og vi tenkte litt på en til, men slo det fra oss. Vi visste heller ikke om det var arvelig eller ikke.  Så gikk tiden, og nå er vi fornøyde med 3 stk. 

Anonymkode: b573e...da1

AnonymBruker
Skrevet

Vi ville alltid ha tre. Nå har vi tre, og jeg bare føler meg ferdig. 

Jeg fikk sistemann da jeg var 29. 

Anonymkode: 94ce5...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Fødsel og babytid var så krevende at jeg kjente i hele kroppen at det var nok for meg med sønnen min 🩵 Så da stoppet jeg på én og det var en utrolig god avgjørelse. Etter babytida har alt blitt bare bedre og bedre og jeg ville ikke ødelegge det. Nå er han 15 og det går veldig bra ☺️

Anonymkode: 7d5ea...37a

Skrevet

Det er alt for slitsomt!  når man itillegg har krevende jobb og hus å ta vare på.

2 er absolutt max

Livet er så mye mer enn å kun passe barn

Skrevet

2 var nok. Steriliserte meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare sett for meg to stk. Var veldig dårlig i svangerskapene mine. Har to ekstrem premature barn. Ble gravid for tredje gang. Tok abort og mannen steriliserte seg. Aldri angret. Har i dag voksne barn og vi er fortsatt ung. 

Anonymkode: fb2c4...de5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...