mommyaka Skrevet 18 timer siden #21 Skrevet 18 timer siden Barn nr 2 når jeg var 34...det holdt he he..men vi ville ikke ha flere, helse.. økonomi... boforhold etc
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #22 Skrevet 18 timer siden Klarte aldri å bli gravid igjen etter den første. Anonymkode: 9001f...843
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #23 Skrevet 18 timer siden Vi har flere barn enn alle som har svart hittil, og moren min påsto at jeg aldri kom til å bli ferdig med barn. Men etter det siste barnet var mannen og jeg skjønt enige om at nå var det nok. Elsker babyer og småbarn, men har aldri vært i nærheten av fristet til å få en til. Vi hadde fått det antallet vi ønsket oss, og nå var det stopp. Så moren min tok feil, hehe. Anonymkode: 17c7c...086
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Skrevet 3 timer siden Har 3 som jeg har fått over et stort tidsspenn (17 år mellom eldste og yngste). Skulle gjerne hatt flere, men mannen vil ikke ha flere, og vi begynner vel å bli i eldste laget. Drømmen hadde vært 4 eller 5 barn for min del. Anonymkode: f323d...9ec
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Skrevet 3 timer siden Har to, stopper pga alder, delvis økonomi og plass. Anonymkode: 90c79...bac
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva gjorde at dere ikke valgte å få flere barn? Anonymkode: 21645...231 Hahah ja.. nei det holdt med en 😅 Anonymkode: ba715...c70
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Skrevet 2 timer siden Skulle vel ha to, men så ble det tre 🥰 Ikke helt planlagt, skjedde under ammetåka, og dermed litt tull med p- piller. Men DA holdt det. Mannen tok strengen. De er voksne nå. Anonymkode: 0408f...802
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå