AnonymBruker Skrevet 14. mai #21 Skrevet 14. mai hvalstad45 skrev (1 time siden): Åh, det var akkurat som min opplevelse jeg nevner over her! Hadde aldri vært borti det før og forsto overhodet ikke hvorfor jeg ikke var bare rolig og forelska, men noe skurret så innmari. Jeg ante ikke at noen kunne ha SÅ problemer med å ta til seg andres følelser, være nær og snakke om ting uten at de var narcissister/drittsekker etc. Han fucka meg så utrolig psykisk ved den uforståelige og kald-varme væremåten sin. Men jeg håper jo nå at jeg lettere spotter det igjen som jeg kjenner til det. Stor klem, så skrekkelig å bli utsatt for. Ja jeg tror vi bare må holde fast ved at vi faktisk hadde de skurringa i magen som prøvde å si oss noe….. Sånn at vi neste gang er mer obs på signaler som egentlig var der, men som jeg overså fordi han virket så emosjonelt tilgjengelig i hva han sa og gjorde. Men det raknet fullstendig når livet skjedde. men enig med deg- det blåste meg av banen og brukte lang tid på å bare forstå hva som i all verden hadde skjedd. min eks er absolutt ikke narsisist. Men veldig skadelig for de som kommer ut for han. Anonymkode: 53cf7...0b7
AnonymBruker Skrevet 14. mai #22 Skrevet 14. mai Så trist å høre. Hva slags type forhold ser du for deg i den alderen? Anonymkode: 411c9...985
AnonymBruker Skrevet 15. mai #23 Skrevet 15. mai Hvis du legger opp til å diskutere enkelte temaer,så vil han avsløre seg selv. Typ, feminisme,politisk tilhørighet etc. Så må du også være klar i datingperioden hva du ønsker i en mann og hva du absolutt ikke tolererer. Anonymkode: 80419...7d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå