Gå til innhold

BV hentet barn på hotell


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Her står det om saken...

Altså; moren har gått til og fra og sjekket hele tiden, er det virkelig ingen som lar barnet sove på rommet mens de gjør andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til og fra HJEMME ja, når ungen sover i egen seng, og man er hos naboen... og knapt nok det. I kanskje max to timer.

Ikke på et fremmed sted, med en million mulige farer, gærninger, over gata i sju timer mens man pimper pils.

Jeg slutter aldri å forundre meg over hva folk kan finne på å gjøre mot barna sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg er enig med forrige, det er veldig stor forskjell på hjemme og ett fremmed sted, og det å være i samme hus som ungen og ute på pub. Hva om ungen hadde blitt så redd at den hadde gått ut for å lete etter mor, i Skippergata, midt på natta? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det muligens en del avisen ikke skriver om. Blandt annet at de fleste "hotellene" i skipperganten brukes til mye annet enn overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at barnets mor har et problem med rus og ikke ser sin rolle som omsorgsperson, men det skal jo ikke gå utover barnet. Når de bor på hotell i nærheten av Skippergata får det meg straks til å tenke på en hospitsplass utdelt av kommunen.

Jeg håper både mor og barn får hjelp. Hele saken er jo tragisk, så jeg håper BV klarer hjelpe barnet og barnets mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er hysterisk - men jeg hadde da aldri engang gått over til naboen mens min barn lå og sov hjemme. Det denne moren har gjort er under enhver kritikk og det er betryggende å vite at andre mennesker tok affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er hysterisk - men jeg hadde da aldri engang gått over til naboen mens min barn lå og sov hjemme. Det denne moren har gjort er under enhver kritikk og det er betryggende å vite at andre mennesker tok affære.

Helt enig med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Her står det om saken...

Altså; moren har gått til og fra og sjekket hele tiden, er det virkelig ingen som lar barnet sove på rommet mens de gjør andre ting?

Som de andre skriver så kan det ikke sammenl,ignes med å la barnet være alene på et fremmed hotell mens man er på en pub og drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Her står det om saken...

Altså; moren har gått til og fra og sjekket hele tiden, er det virkelig ingen som lar barnet sove på rommet mens de gjør andre ting?

Joda, det er det sikkert.

Men en det har med alderen på barnet å gjøre, samt hvor barnet er alene.

Å etterlate en treåring på et ukjent hotellrom er altfor drøyt, selv om hun er inne og kikker til barnet av og til. Synes reaksjonen var helt rimelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er hysterisk - men jeg hadde da aldri engang gått over til naboen mens min barn lå og sov hjemme. Det denne moren har gjort er under enhver kritikk og det er betryggende å vite at andre mennesker tok affære.

Signere denne jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da burde politiet hentet meg da jeg var liten også, for hvis vi var på hotell og jeg la meg tidlig gikk mor og far i baren og jeg sov på rommet, også sjekket de innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det er tydelig at barnets mor har et problem med rus

Hvordan i all verden klarer du å tolke DET utifra den artikkelen jeg la ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det ikke var faren som gjorde det, da kunne jeg ha skrevet om hvor egoistiske og dumme mannfolk var og kunne brukt mange røde ansikt-smilies som KG har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg "reddet" tre små barn i helgen da jeg var på hotell sammen med mann og barn. På naborommet lå det tre barn alene.

Da de begynte å vandre rundt hylende i korridoren og rope hjelp, sprang jeg ut og fant en baby og to små i barnehagealder alene hylskrikende og vettaskremte i gangene.

Foreldrene satt i baren på hotellet samen med massse andre folk........

At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da burde politiet hentet meg da jeg var liten også, for hvis vi var på hotell og jeg la meg tidlig gikk mor og far i baren og jeg sov på rommet, også sjekket de innimellom.

Vet ikke helt hva jeg synes om det, men det er ihvertfall bedre å sitte i hotellbaren på et disent hotell, fremfor å sitte på en pub i SKIPPERGATA, utenfor hotellet man bor, som også ligger i samme gate.,

Som de fleste vet, så er dette midt i horestrøket, fullt av tacky hospitser og pensjonater, mest kjent for å ha damer for Nigeria og menn som leier rom for en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør man da, når man er på hotell? Legger klokken åtte sammen med barnet?

1. Har med babycall

2. er på rommet med barnet

3. har barnet med seg sovende/vkent, alt ettersom hvor man skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...