Gå til innhold

klær i norge vs syden


Gjest bella32

Anbefalte innlegg

Gjest bella32

det er snart sommer og sydenferie igjen! og i den forbindelse har jeg et lite spørsmål til dere kvinner, uansett fasong...

når jeg er i syden går jeg i helt annerledes klær enn jeg tør i norge... f.ex i syden går jeg på gata iført en liten singlet og hotpants, fordi det er varmt og jeg vil ha farge. på gata i oslo ville jeg aldri ha tørt å gå kledt slik! ikke en gang om det var 25 grader. fordi jeg har så store pupper bl.a. er litt for bred over rumpa og har litt appelsinhud men i syden tør jeg... ikke her.... hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angora

Enig ja, vet akkurat hva du mener. Jeg bruker microshorts i syden, pluss topper som ikke skjuler mer enn strengt tatt brystvorta :overrasket: I Oslo ville jeg aldri brukt slike antrekk. Appelsinhuden min kommer aldri frem i lyset her til lands, mren i syden derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er grunnen til ast jeg hater syden..alle bleikfeite, ekle damer og menn som går rundt i minimalt med klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg ikke mer utfordrende i syden enn ellers, tvert om vil jeg si. Det kan nok ha sammenheng med at vi stort sett har reist til mindre turistifiserte steder hvor det ville føltes ubehagelig å skille seg ut fra lokalbefolkningen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg skjønner godt hva trådstarter snakker om! Avhengig av hvor man reiser selvfølgelig. Sist jeg var på et typisk sydlandsk turist-bade-sole-sted så jeg at "alle andre" gikk i butikken i bikinioverdel og shorts. Og det tok ikke mange dager før jeg gjorde det samme. Fordi det var vamt og behagelig å gå kledd slik og fordi man kunne gjøre det uten å vekke oppmerksomhet eller anstøt. Men det føltes litt snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hippopotamus

Jeg synes det er utrolig respektløst å presse sin egen "nakenhet" på lokalbefolkningen (og andre turister for den del).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...