iss Skrevet 16. april 2006 #121 Del Skrevet 16. april 2006 *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #122 Del Skrevet 16. april 2006 Åååååååååååååååå..... For en supersøt filmsnutt! Han er jo så tøøøøøøt at man kunne nussa han opp! *hvem er alle amerikanerne som prater i bakgrunnen?* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. april 2006 #123 Del Skrevet 16. april 2006 For en fin signatur du har fått deg!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. april 2006 #124 Del Skrevet 16. april 2006 Helt herlig han lille gutten din. Og har han "rappet" teppet ditt også? Ang de 25% (eller hvor mye det var) han var i minus i forhold til vekt som du fikk beskjed om før fødsel.. fikk du noe nærmere beskjed om hva det var.. for han var jo ikke så liten.. (var jo over 3 kg og er vel da ganske normal?).. er det i forhold til hva de trudde han skulle være utifra str på livmoren din eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 16. april 2006 #125 Del Skrevet 16. april 2006 aaaahhhhhh *lister meg stille ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #126 Del Skrevet 16. april 2006 *verpesjuk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 17. april 2006 #127 Del Skrevet 17. april 2006 :grine2: så goood han er Teddy!! det lille nyset og det laaange gjespet! *smelt* Komme på beøsk til kg-tante Izaria snart?? - jeg vil også pludre og kose med han! Eeeeelsker bildene du legger ut! Men savner bilde med deg og han på... Ha en fin dag mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 17. april 2006 #128 Del Skrevet 17. april 2006 Han er helt utrolig nydelig Blir ikke mindre babysyk av å titte inn her titt og ofte nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 17. april 2006 #129 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Teddytoria! Jeg har visst ikke vært så sktiv på kg idet siste, for dette hadde gått meg hus forbi! GRATULERER så utrolig mye med en skjønn liten gutt, han er virkelig kjempefin! Han har så utrolig flott uttrykk i ansiktet, skulle tro han var eldre!! Rart å tenke på at de er så ferdige og store når de kommer ut!! Du får nyte tida, og kose deg masse med gutten din. Tida går veldig fort, så ta masse bilder og sug til deg alle forandringer! Skal nok kikke inn her av og til ja! Klem fra Seterjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. april 2006 #130 Del Skrevet 17. april 2006 Han er så utrolig skjønn Er jo så det rasler i eggstokkene her i heimen når jeg ser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. april 2006 #131 Del Skrevet 17. april 2006 NYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG videosnutt Han er til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. april 2006 #132 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Helt utrolig nydelig med bilder og videoklipp. Ikke rart både pappa'n og mamma'n er borte og titter på nurket sitt! Kos dere i dag. Håper det er sol der du er også! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. april 2006 #133 Del Skrevet 17. april 2006 Nå har jeg kost meg med dagboken din og bilder og videosnutt og jeg blir jo bare helt :grine2: Til og med mannen måtte smile litt rørt av videoen Jacob er jo bare helskjønn, og som søndagsengels Leon, så er han liksom så gutt allerede nå! Og det høres ut som om G-mannen din har blitt reneste superpappaen, som kjempeflink fødselshjelper når Jacob kom til verden, avlaster for sliten mams, og som veldig stolt pappa som bare må gå og titte på vidunderet sitt hele tiden. Det må vel varme i hjerteroten Som Izaria gleder jeg meg veldig til å se lilleprinsen "live"! Er det bare meg, eller likner Jacob litt på den lille gutten fra La Vita e Bella? Og tusen takk for veldig søt bursdags-mms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2006 #134 Del Skrevet 17. april 2006 Så nydelig og god gutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. april 2006 Forfatter #135 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg har sagt det før, men sier det IGJEN... Dere er herlige; alle mann! Nå kom vi nettopp inn døren her hjemme etter nok en liten trilletur. Rakk akkurat å komme inn under tak igjen før himlen svartnet fullstendig og det haglet i vilden sky. Men nuh skinner solen igjen og det er ikke fritt for at jeg setter meg ut i solveggen med en god bok...hvis Jacob gidder å sove litt til da! Sov godt i natt også! *lettet* Måtte bare amme to ganger før vi stod opp og Jacob var våken i halvannen time, før vi la oss litt igjen. Deilig å kunne gjøre det, selv om jeg absolutt IKKE er glad i å legge meg igjen eller sove på dagen - blir så tung i hodet av det! Men han BÆSJER til den store gullmedalje altså. Tror snart ikke jeg skifter en eneste bleie som ikke er fullstappet med såkalt "Slottssennep" (eneste måten å beskrive det på). Også er han så morsom, for han lager skikkelig lyd når han gjør sitt fornødne. Stønner og blir helt illrød i trynet! Også fiser han som om det skulle vært fanden sjøl! Utrolig nok er det nesten bare sjarmerende! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, selv om jeg må innrømme at det å skifte alle disse bleiene slett ikke er noen drøm akkurat! :grine2: Nei, nå må jeg amme litt igjen snart tenker jeg, før jeg baker boller...og så skal huset vaskes. Får besøk av forloveren til mannen og sønnen hans i ettermiddag - de skal se fotballkampen mellom Start og RBK her sammen med oss! HEIA START Endret 17. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. april 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 17. april 2006 Som Izaria gleder jeg meg veldig til å se lilleprinsen "live"! Er det bare meg, eller likner Jacob litt på den lille gutten fra La Vita e Bella? ← Håper dere får se oss snart da! Vet ikke helt tid vi kommer innover enda, det er litt avhengig av diverse... Nå er det jo bryllup her til helgen, og så skal mamma og pappa reise til Milano mm. Men vi kommer!!! Og da håper jeg vi kan treffes vettu! Tør ikke svare mtp. La Vita e Bella, for den filmen har jeg faktisk ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. april 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 17. april 2006 aaaahhhhhh *lister meg stille ut igjen* ← Skulle ikke du holde deg unna her da!? :grine2: Neida...bare koselig at du titter innom så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2006 #138 Del Skrevet 17. april 2006 Men han BÆSJER til den store gullmedalje altså. Tror snart ikke jeg skifter en eneste bleie som ikke er fullstappet med såkalt "Slottssennep" (eneste måten å beskrive det på). Også er han så morsom, for han lager skikkelig lyd når han gjør sitt fornødne. Stønner og blir helt illrød i trynet! Også fiser han som om det skulle vært fanden sjøl! Utrolig nok er det nesten bare sjarmerende! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, selv om jeg må innrømme at det å skifte alle disse bleiene slett ikke er noen drøm akkurat! :grine2: Slottssennep! Utrolig bra beskrivelse!! Jeg synes også det er sjarmerende! Vi har festet "godlydene" til film, så det er mulig han blir litt flau når han ser det når han blir eldre :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. april 2006 #139 Del Skrevet 17. april 2006 Skulle ikke du holde deg unna her da!? :grine2: Neida...bare koselig at du titter innom så klart! ← Jo altså.... Men han er såååå nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 17. april 2006 #140 Del Skrevet 17. april 2006 Slottssennep............. Ja, den var god! For noen NYDELIGE øyne den lille prinsen har!! Blir helt forgapt!! Håper dere nyter tida - som av og til går så altfor fort!! Det er så rart at de små forandrer seg så utrolig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå