Grace Skrevet 21. november 2007 #1301 Del Skrevet 21. november 2007 Gratulerer så mye med nr 2 på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 #1302 Del Skrevet 22. november 2007 Så fantastiske nyheter, TT!!!! Gratulerer masse med lyn fra klar himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. november 2007 #1303 Del Skrevet 22. november 2007 Næmmen, nummer to og greier! Så moro! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1304 Del Skrevet 22. november 2007 Takk for koselige gratulasjoner dere! Ja, jeg er jommen et sjeldent fjes - burde kanskje få gjort noe med det!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. november 2007 #1305 Del Skrevet 22. november 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. november 2007 #1306 Del Skrevet 23. november 2007 gratulerer så masse med lyn fra klar himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2007 #1307 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, jeg er jommen et sjeldent fjes - burde kanskje få gjort noe med det!? Det synes jeg absolutt. Jeg savner deg masse her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. november 2007 #1308 Del Skrevet 24. november 2007 GRATULERER så masse vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 2. desember 2007 #1309 Del Skrevet 2. desember 2007 Grattis her også! Det er så koselig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. desember 2007 #1310 Del Skrevet 19. desember 2007 Oioioi!!!!! Gratulerer så mye!!!!! Og riktig god jul og godt nyttår!!!! Stooor klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. januar 2008 #1311 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvordan går det med deg? Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. januar 2008 #1312 Del Skrevet 11. januar 2008 Heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2008 #1313 Del Skrevet 16. februar 2008 Titter innom på min nattevandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #1314 Del Skrevet 17. februar 2008 Takk for enda flere gratulasjoner og små spor! Ja, jeg laller nå rundt i min nye tilværelse som gravid snart tobarnsmamma... Det er så rart, nå kjenner jeg den lille hver dag, og hver gang kan jeg liksom ikke stoppe å forundre meg over at jeg er gravid - jeg blir nesten overrasket! Men det er jo bare koselig. Har kjent smått med liv siden uke 13 allerede faktisk, men denne gangen ligger altså morkaken bak mot at den lå foran sist samtidig som jeg jo vet hva jeg skal kjenne etter, så det ligger nok mye i det. Nå er jeg kommet 17 uker ut i svangerskapet og det er en liten fotballspiller i magen denne gangen også Lilleprinsen er fortsatt i barnehagen 100%, men i januar reduserte jeg stillingen min ned til 60% slik at jeg bare jobber tre dager i uken. Og det er veldig godt; jeg føler at jeg lever igjen, mer og mer. Jeg har mer overskudd, jeg får gjort ting i heimen, jeg får kost meg med symaskinen og strikkepinnene og har en mer avslappet hverdag. Så kan jeg heller jobbe mer i perioder hvor det trengs, men det er godt å vite at jeg bare har 60% å falle tilbake på hvis det blir for mye!! Ellers skjer det ikke så mye i denne hverdagen, det går liksom rundt med jobb, bhg, litt fritid, jobb osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #1315 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei -TeddyToria- Fulgte med deg i forrige svangerskap. Så utrolig koselig at du har enda en liten på vei :-D Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 17. februar 2008 #1316 Del Skrevet 17. februar 2008 Ellers skjer det ikke så mye i denne hverdagen, det går liksom rundt med jobb, bhg, litt fritid, jobb osv osv. Høres veeldig kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 18. februar 2008 #1317 Del Skrevet 18. februar 2008 Veit de kjønn denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #1318 Del Skrevet 6. juni 2008 Veit de kjønn denne gangen? Ja, nå vet vi kjønn - det blir en liten tulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 15. juni 2008 #1319 Del Skrevet 15. juni 2008 gratulerer med jente på vei! Det er herlig med nyfødting i hus igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1320 Del Skrevet 26. juni 2008 gratulerer med jente på vei! Det er herlig med nyfødting i hus igjen!! Å ja, det blir spennende... Jeg gruegleder meg; men mest av alt gleder jeg meg jo - selv om jeg er innstilt på en helt ny hverdag!! Har fått mailen din forresten, og skal svare på den altså, men kan jo si her at jeg gjerne gjør det GRATULERER SÅ MYE MED EI LITA JENTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå