Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Mornings! :)

Jaaada, det ble en lengre trilletur i går - koste oss skikkelig. Hadde med oss naboen, og da vi kom tilbake satt vi lenge ute på tunet og slikket sol, mens Jacob sov så godt atte! ;) Endte hele turen ut med årets første grillmiddag! DET var nammis det! :sikle:

Natten har gått greit, men siden 05.30 har ikke Jacob villet roe seg noe særlig, annet enn på pappas bryst...så da fikk han ligge der mens mamma sov i noen timer til! :) Nå er vi oppe og klare for en ny dag; Jacobs ellevte her hos oss! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange flotte bilder du har lagt ut siden sist jeg var innom. Er så nydlig atte.. Og jeg syntes ikke at magen din var stor og dissete jeg. Er jo ikke lenge siden det bodde en liten Jackob inni der jo

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen,

da har jeg lest gjennom alle seks sidene....også så fine de var. Alle de nydelige bildene (inkludert mammas mage ;)) av lilleprinsen :hjerte:

Det virker så uendelig lenge til det er min tur. Er jo i min 22. uke nå, men veeeeldig lenge igjen naltså :Nikke:. Likevel synes jeg absolutt at det er greit det er en stund til han skal flytte ut.

Koser meg med rapportene dine så du må bare fortsette! Også må jeg si tusen takk for positive og gode ord i dagboken min :klem:

Savner å ha deg på samme side som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin signatur :hjerte:

Tusen takk! :klem:

Grillmiddag! :):sikle:

Bra at pappaens bryst fungerte beroligende og at du fikk sove litt til. Ha en riktig fin dag!

Ja, det er kjempegodt at pappa´n bryst fungere beroligende...håper bare det går greit når han begynner på jobb igjen og ikke kan være oppe med meg på natta lenger! Det blir rart; for jeg er ikke akkurat noen engel og veldig tålmodig når jeg er trøtt... :sjenert: Merker lunta fort blir kortere da ja! :roll:

Hvordan få du til det bilde greine i signaturen????hallais forestten  :klem:

Jeg lager de i Photoshop Elements! ;)

Så mange flotte bilder du har lagt ut siden sist jeg var innom. Er så nydlig atte.. Og jeg syntes ikke at magen din var stor og dissete jeg. Er jo ikke lenge siden det bodde en liten Jackob inni der jo

:klem:

Det var jo koselig at du ikke synes magen min var så gal! :) Nei, det er slett ikke lenge siden Jacob bodde inni der, men jommen om jeg har vanskelig for å forstå at jeg virkelig har hatt plass til han! :lol:

Hei vennen,

da har jeg lest gjennom alle seks sidene....også så fine de var.  Alle de nydelige bildene (inkludert mammas mage  ;)) av lilleprinsen  :hjerte:

Det virker så uendelig lenge til det er min tur.  Er jo i min 22. uke nå, men veeeeldig lenge igjen naltså  :Nikke:.  Likevel synes jeg absolutt at det er greit det er en stund til han skal flytte ut.

Koser meg med rapportene dine så du må bare fortsette!  Også må  jeg si tusen takk for positive og gode ord i dagboken min  :klem:

Savner å ha deg på samme side som meg.

:kyss:

Det virker kanskje uendelig lenge til, men det går nok så fort atte (kanskje ikke de aller siste dagene akkurat...)! :tommel: Nå er det jo påske, vips er det 17. mai...så er det St. Hans og dere har bryllupsdag, før hele sommeren flyr og du til slutt har termin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg og Jacob besøk av Aurora og mamma´n hennes! Koselig! :)

Aurora veier nå godt over 4 kg, og det er jo helt sprøtt å se hvor stor hun er i forhold til Jacob - hun ble jo tross alt født 5 uker før termin og i teorien er de like gamle...ettersom jeg og mamma´n hadde termin med én dags mellomrom! Jacob er den lille plutten i forhold! :grine2:

Vi gikk en tur, trass i duskregn og jeg kjenner bare hvor herlig det er å trille, ikke minst røre på seg. Kiloene fra sv.skapet skal såvisst ikke få lov til å slå seg til ro på mitt legeme nei! :riste:

Ellers fulgte vi opp gårsdagens grilling og spiste T-bone steak til middag, med ris og grillet mais! :sikle: Koste meg med middag og Gilmore Girls mens Jacob lå og pludret i fanget mitt. Han har vært så våken i dag etter at vi kom hjem fra turen med Aurora og mamma´n kl. 18. Har ligget i to timer og bare kikket rundt seg; kjempefornøyd med tilværelsen. Han er jo bare til å spise opp!!! :hjerte:

Tror ikke jeg har susset og nusset og kost og klint med noen så masse før jeg! :ler2:

Som jeg har nevnt tidligere så er jo til og med mannen blitt helt tullerusk, ja mest mer tullerusk en meg...om mulig! :lol: Han koser med og titter på han i ett sett, må bort å se til han fjørten ganger hvis han sover og er der på et blunk hvis det kommer et knyst! :hjertesmil:

Men er det rart da!??

(Bildene er slettet...)

:hjerter_rundt:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åhh for en skjønn unge der har fått Teddy. :hjerter_rundt:

Har ingen problemer med å forstå at dere er litt tullerusk begge to!

Kjempefin signatur. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det siste bilde der var bare helt nydelig.. :hjerte:

Gleder meg ikke noe mindre til vi skal begynne å prøve neste år

(hvis vi klarer å vente så lenge da :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så vakker Toria!!!  :hjerter:

Og så fin signatur! Flink du er!

Ha en fortsatt fin kveld!  :klem:

Åhh for en skjønn unge der har fått Teddy. :hjerter_rundt:

Har ingen problemer med å forstå at dere er litt tullerusk begge to!

Kjempefin signatur. :Nikke:

Du, det siste bilde der var bare helt nydelig..  :hjerte:

Gleder meg ikke noe mindre til vi skal begynne å prøve neste år

(hvis vi klarer å vente så lenge da  :sjenert: )

Må jo bare takke og :bukke: så mye for komplimentene da... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gallery_7814_142_86590.jpg

Mamma og pappas hjerteknuser!

:hjerter_rundt:

:hjerter: Skjønn da!!

:ler: Ser ut som om han blir bokser, med str på de henda... Men er vel kanskje bare vinkelen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Bildene er slettet...)

---

Badet han nettopp igjen, i krembad og olje...så nå er han så herlig myk og god huden minner om silke! Men selve badet var ikke så populært i dag heller nei! :riste: Håper inderlig han blir mer glad i å bade - det som er så godt! :Nikke:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...