@riel Skrevet 27. august 2006 #1141 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hei Teddy Så spennede lesning Høres ut som dere har hatt en hærlig ferietur Men skjønner godt at du er lei deg for at foreldrene dine skal selge hytta :icon_frown: Men det er jo veldig positivt at de har kjøt seg noe nærmere dere da For det betyr jo at J får tilbringe masse tid med besteforeldrene sine :rosasmil: Ønsker dere lykke til på babysvømmingen. Så får J bli vant med vannet til han skal plaske rundt i bassenget i Hellas Endret 27. august 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1142 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Teddy Så spennede lesning Høres ut som dere har hatt en hærlig ferietur Men skjønner godt at du er lei deg for at foreldrene dine skal selge hytta :icon_frown: Men det er jo veldig positivt at de har kjøt seg noe nærmere dere da For det betyr jo at J får tilbringe masse tid med besteforeldrene sine :rosasmil: Ønsker dere lykke til på babysvømmingen. Så får J bli vant med vannet til han skal plaske rundt i bassenget i Hellas ← Tusen takk snuppelure! Ja, det blir kjekt med babysvømming - håper jeg J er i allefall veldig glad i å bade, så jeg tenker det går bra jeg...selv om JEG ikke akkurat for å strippe ned i badetøyet sånn som jeg ser ut nå... Det er mine foreldre som betaler babysvømmingen også, nettopp med det i tankene at lillegutt på den måten kan bli skikkelig vant til vann, basseng og støy (les: flere unger som plasker ivei samtidig) - da blir det ikke så mye nytt når vi så kommer til Hellas! Håper alt er bra med deg og den lille familien din også! Takk for mailen du sendte...skal svare deg en dag, bare jeg greier å huske på deg og ha tid samtidig :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 27. august 2006 #1143 Del Skrevet 27. august 2006 Usj, jeg har glemt linken til den hjemmesida... Håper alt er bra med dere! ← Jeg har den linken på "mine favoritter" hvis du er hypp på en PM? Ja, guri land. Det stemmer! Det var jo bare koselig det; synes det var morsomt at de ville bruke monogrammet jeg laget Tiden flyyyyr og jeg skjønner ikke helt at jeg allerede har vært gift et år. Men livet er topp og alt er vel! Håper mammaen og pappaen din har det bra de også - ikke minst at det går godt med deg! ← Alle har det fint Moro at det skjer så mye med J! Leit med hytta, tror jeg hadde taklet noe sånt akkurat som deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #1144 Del Skrevet 28. august 2006 Hurra!!! Du er tilbake!!! Det var godt å lese et langt og fint TT innlegg igjen! Sondre er urolig idag så nå skriver jeg så det spruter her mens han tar seg en liten dupp... Føler så med deg ang salget av hytta....Det blør i hjertet sånne ting... Høres ut som dere har hatt en deilig ferie,er sånn det skal være! Men jammen meg godt at dere fant ut av det med de streptokokkene..er helt grusomt når de små blir syke Lurer på om lilleprinsen her brygger på noe idag...huff... Vi snakkes mer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #1145 Del Skrevet 28. august 2006 Så godt å se at du er tilbake igjen, TT. Har virkelig savnet deg. Jeg skjønner godt at du er lei deg over salg av hytta. Det er alltid vondt når kjære minner bare blir til minner for godt. Høres jo helt fjernt ut, men jeg hadde det sånn da mamma og pappa solgte campingvogna vi hadde brukt til hver ferie i mange mange år. Det gjør vondt langt inne i hjerterota. Det positive er jo at J får besteforeldrene sine nærmere da. Noe som blir gode minner for han når han blir større. Æsj, så ekkelt med den streptokokkinfeksjonen. Bra at dere fant ut det nå da sånn at dere er obs på det neste gang. Kusina mi er gravid i 31. uke og plages skikkelig med streptokokk B infeksjoner, så du er ikke alene om å ha det. Skummelt synes jeg. Bra at alt er OK med J. Han er nok en tøffing den store lille pjokken deres. Vaksinering går helt sikkert bra. Som regel mye verre for mor enn for barnet. Håper på å høre fra deg litt oftere framover nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 29. august 2006 #1146 Del Skrevet 29. august 2006 Slettet meg og registrerte meg på nytt i går, så måtte bare huke deg opp på mine innlegg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. august 2006 #1147 Del Skrevet 29. august 2006 Innom og kikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. september 2006 #1148 Del Skrevet 1. september 2006 God helg,Teddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. september 2006 #1149 Del Skrevet 1. september 2006 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2006 #1150 Del Skrevet 1. september 2006 Selvfølgelig er Hvaler paradis på jord Kan ikke selge hytta som ligger i paradis! Alle de følelsene du ramset opp er helt like dem jeg har Har titta etter deg i sommer, men ikke sett noen som ligner på lilleprinsen. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. september 2006 #1151 Del Skrevet 1. september 2006 Heia du! Innom for å si at jeg tenker på dere og vil ønske dere ei riktig så god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. september 2006 #1152 Del Skrevet 4. september 2006 Bare innom for å si at jeg har flytta (til ny dagbok altså). Håper å se deg innom etterhvert! Har babysvømminga starta? Hvordan er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. september 2006 #1153 Del Skrevet 5. september 2006 Må redde deg fra en tilværelse på side 2 Vil veldig gjerne møte deg og poden også. Peony og MammaSarius vet hvordan å få tak i meg når den tid kommer og du befinner deg i hovedstaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2006 #1154 Del Skrevet 6. september 2006 Ingen runde uten å komme innom min kjære nabo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #1155 Del Skrevet 8. september 2006 God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2006 #1156 Del Skrevet 8. september 2006 Håper alt står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1157 Del Skrevet 9. september 2006 Fy flate så dårlig samvittighet jeg har for at jeg stort sett aldri er innom her mer... Jeg får det bare ikke helt til å gå rundt - døgnet har såvisst altfor få timer Men vi lever og har det bra. Har akkurat begynt med grøt til prinsen nå, for han har ikke lagt så mye på seg i det siste. Han strekker seg derimot veldig godt, og kan vel mest bare betegnes som en lang, tynn ting Skjønnasen! Har hatt litt problemer med forstoppelse, men i dag eksploderte han for 2. gang ved egen hjelp, så det går seg vel til. Magen han små bare venne seg til den faste føden, og ikke bare mors søte melk Ellers er det ikke så mye å fortelle om siden sist. Joda, han ruller jo mer og mer, babler og hviner og later til å være en ytterst fornøyd og trygg liten tass...men ellers har det liksom ikke SKJEDD så mye mer i det siste. Han strekker seg over alt da, og har begynt å krype. Ikke krabbe, men liksom åle seg bortover og rundt på gulvet, på ryggen, med beina samlet og crawlende som en reke :grine2: Helt komisk. Og VIPS, så har han gått 360 grader rundt sin egen akse, eller befinner seg 1-2 meter fra opprinnelig plassering. Artig! Han forøvrig beynt å bære gullet i sjal. Hadde jo en BabyBjørn, men den fikk jeg bare vondt i ryggen av, så jeg ville prøve noe annet...for han elsker å bli båret. Og sjal har slått kjempegodt an, hos både liten og stor Gikk en tur i går, og etter å ha kikket nysgjerrig på alt som er, uten et kvekk, sovnet han tett inntil mammas bryst: GOD HELG JENTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. september 2006 #1158 Del Skrevet 9. september 2006 Så herlig han er Godt å høre at alt er bra med dere og at lilleprinsen har begynt å utforske verden. Nå skjer det noe nytt stadig vekk og du har en spennende tid foran deg, TT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 9. september 2006 #1159 Del Skrevet 9. september 2006 Der er du igjen, så koselig Kjenner godt igjen følelsen av at det ikke "skjer" noe, samtidig som om døgnet ikke strekker til. Og jeg har jo ikke barn engang! Så hvordan du har det, ja det kan jeg bare tenke meg til Gøy å lese om utviklingen til J! Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. september 2006 #1160 Del Skrevet 9. september 2006 Bære i sjal er noe av det koseligste som finnes! Og avataren din er SÅ skjønn! HVOR har du fått tak i den lua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå