Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei, lenge siden! :vinke:

Han er jo bare helt herlig han Jacoben din :hjerter:

Hva er sommerplanene deres da? Nå er det under to uker til jeg skal hjem på ferie, gleder meg noe helt enormt. Det skal soles, bades, sosialiseres, spises og soves :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Kjært barn har mange navn ja....og det beste du har skrevet noen gang må vel være "rufsetufsa". :hoho:

Ler hver gang jeg bare tenker på det navnet.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppene mine!

:vinke:

Dere er nå bra søte - ALLE SAMMEN! :kyss:

Dagene er travle her fortiden, siden jeg som sagt er alene med lilleprinsen det meste av tiden. I dag skal vi kjøre til Oslo også; bare jeg og han. Tenker jeg kjører i kveld, slik at han kan sove i bilstolen sin. Han ligger ganske godt i den og det blir jo mye enklere for meg hvis jeg slipper å stoppe ørten ganger! :) Men stoppe skal vi; skal bl.a levere mitt sand fleecetrekk til buggisen i Grimstad, og i Arendal skal jeg lempe av Mistralen jeg har solgt! ;)

Blir inne til fredag, da skal mamma og pappa sitte på ned igjen ettersom de skal i 70 årsdag her på lørdagen.

Så jeg blir nok borte litt og får heller hente meg inn igjen når vi kommer over neste helg... Da blir vi i Kr.sand til slutten av mnd før det er tid for FEEEERIE!!! :hoppe:

So long!

:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det en ny vogn nå heller? Siden mistralen er solgt?

Eller skal dere "bare" ha buggisen?

Ha en fin tur til Oslo i allefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til hjembyen!!!

Kanskje jeg også får treffe deg og lilleprinsen denne gangen om du skal hooke opp med Peony og MS...:sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja den har mange bra navn!! Liker ikke F ordet jeg heller! Snutta var bare såå kanonbra at jeg ler like godt idag!

Siden krigen brant er nok ikke nytt nei..har bare glemt å bruke det på lange tider!

Oisann...der gikk jeg glipp av nye bilder :grine: Typisk min uflax...Jaja satser på det kommer noen feriebilder etterhvert!

Kos dere massemasse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg jeg...travel, men sånn er det jo!

Er bare kjapt innom i kveld for å hoppe litt for gutten min som er 3 måneder i dag!

Tenk, nå har han vært hos oss i et kvart år allerede! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!

Jeg skal på hytta i Kr.sand i uke 38 og 39 i svangerskapet. Min jordmor her i Oslo ønsket da at jeg skulle finne en jordmor/lege som kunne ta en kontroll når jeg er der nede...

Har du noen å anbefale? Kan du i såfall sende meg en PM???

TUSEN TAKK :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Tre måneder?! Schteike! Tida går så fort! :overrasket:

Skjønner godt at det er slitsomt med såpass lange dager alene med lillegutt. Håper du har kost deg i Oslo og fått litt hjelp kanskje?!

Og så så jeg ikke før nå at jeg har gått glipp av bilder... :sur: Hehe. Må nok være flinkere til å besøke deg da vøttø! ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa!

Jeg skal på hytta i Kr.sand i uke 38 og 39 i svangerskapet.  Min jordmor her i Oslo ønsket da at jeg skulle finne en jordmor/lege som kunne ta en kontroll når jeg er der nede...

Har du noen å anbefale?  Kan du i såfall sende meg en PM???

TUSEN TAKK  :klem:

PM sendt! :)

Tre måneder?! Schteike! Tida går så fort! :overrasket:

Skjønner godt at det er slitsomt med såpass lange dager alene med lillegutt. Håper du har kost deg i Oslo og fått litt hjelp kanskje?!

Og så så jeg ikke før nå at jeg har gått glipp av bilder... :sur: Hehe. Må nok være flinkere til å besøke deg da vøttø! ;):sjenert:

Ja, tiden sier SVOSJ og borte er den! :overrasket: Lille Sigurd din har jo også blitt en hel måned gammel nå - og det er jaffal skummelt, han som jo ble født "i går"! :ler: Føles sånn!

Her er et av bildene dere gikk glipp av; men også dette forsvinner snart assa...

*poff*

---

I dag har jeg forresten raidet IKEA! :sjarmor: Kjøpt masse stoffer etc, så nå skal det snøggles! Dvs. at jeg skal begynne å sy vognposer til både nær og kjær! I første omgang til lilleprinsen selvsagt, men hadde tenkt til å sy en pose til Aurora også; datteren til en god venninne av meg. Gleder meg til å overraske dem! ;)

Ellers intet nytt å melde fra TT-heimen denne torsdagen. Vi turer sørover igjen imorgen, utpå ettermiddagen når min mor er ferdig på jobb. Gleder meg til å se mannen igjen altså; og jeg vet han gleder seg til å kose med prinsen sin! :hjerte:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink til å ta bilder, TeddyToria! Selv om motivet alltid er topp, så er du flink til å fange ham i gode situasjoner!

Det var dagens/nattens lille skryt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...