Shoegal Skrevet 1. juli 2006 #1021 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei, lenge siden! Han er jo bare helt herlig han Jacoben din Hva er sommerplanene deres da? Nå er det under to uker til jeg skal hjem på ferie, gleder meg noe helt enormt. Det skal soles, bades, sosialiseres, spises og soves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #1022 Del Skrevet 2. juli 2006 Kjært barn har mange navn ja....og det beste du har skrevet noen gang må vel være "rufsetufsa". Ler hver gang jeg bare tenker på det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1023 Del Skrevet 2. juli 2006 Hei snuppene mine! Dere er nå bra søte - ALLE SAMMEN! Dagene er travle her fortiden, siden jeg som sagt er alene med lilleprinsen det meste av tiden. I dag skal vi kjøre til Oslo også; bare jeg og han. Tenker jeg kjører i kveld, slik at han kan sove i bilstolen sin. Han ligger ganske godt i den og det blir jo mye enklere for meg hvis jeg slipper å stoppe ørten ganger! Men stoppe skal vi; skal bl.a levere mitt sand fleecetrekk til buggisen i Grimstad, og i Arendal skal jeg lempe av Mistralen jeg har solgt! Blir inne til fredag, da skal mamma og pappa sitte på ned igjen ettersom de skal i 70 årsdag her på lørdagen. Så jeg blir nok borte litt og får heller hente meg inn igjen når vi kommer over neste helg... Da blir vi i Kr.sand til slutten av mnd før det er tid for FEEEERIE!!! So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. juli 2006 #1024 Del Skrevet 2. juli 2006 God tur til Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. juli 2006 #1025 Del Skrevet 2. juli 2006 Blir det en ny vogn nå heller? Siden mistralen er solgt? Eller skal dere "bare" ha buggisen? Ha en fin tur til Oslo i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. juli 2006 #1026 Del Skrevet 2. juli 2006 God tur til hjembyen!!! Kanskje jeg også får treffe deg og lilleprinsen denne gangen om du skal hooke opp med Peony og MS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juli 2006 #1027 Del Skrevet 2. juli 2006 Kjempeknallgod tur og lykke til med kjøring i tosomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juli 2006 #1028 Del Skrevet 2. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #1029 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja den har mange bra navn!! Liker ikke F ordet jeg heller! Snutta var bare såå kanonbra at jeg ler like godt idag! Siden krigen brant er nok ikke nytt nei..har bare glemt å bruke det på lange tider! Oisann...der gikk jeg glipp av nye bilder Typisk min uflax...Jaja satser på det kommer noen feriebilder etterhvert! Kos dere massemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juli 2006 #1030 Del Skrevet 4. juli 2006 Gikk glipp av bilder jeg og! Men jeg vet jo hvor nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. juli 2006 #1031 Del Skrevet 4. juli 2006 Hei!!! Håper du koser deg i sommer-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. juli 2006 #1032 Del Skrevet 4. juli 2006 Håper du koser deg i sommer-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1033 Del Skrevet 5. juli 2006 Koser meg jeg...travel, men sånn er det jo! Er bare kjapt innom i kveld for å hoppe litt for gutten min som er 3 måneder i dag! Tenk, nå har han vært hos oss i et kvart år allerede! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 5. juli 2006 #1034 Del Skrevet 5. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. juli 2006 #1035 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei snuppa! Jeg skal på hytta i Kr.sand i uke 38 og 39 i svangerskapet. Min jordmor her i Oslo ønsket da at jeg skulle finne en jordmor/lege som kunne ta en kontroll når jeg er der nede... Har du noen å anbefale? Kan du i såfall sende meg en PM??? TUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. juli 2006 #1036 Del Skrevet 6. juli 2006 Tre måneder?! Schteike! Tida går så fort! Skjønner godt at det er slitsomt med såpass lange dager alene med lillegutt. Håper du har kost deg i Oslo og fått litt hjelp kanskje?! Og så så jeg ikke før nå at jeg har gått glipp av bilder... Hehe. Må nok være flinkere til å besøke deg da vøttø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. juli 2006 #1037 Del Skrevet 6. juli 2006 Hurra for 3 mnd!!!!Og god helg/fortsatt god ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1038 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hei snuppa! Jeg skal på hytta i Kr.sand i uke 38 og 39 i svangerskapet. Min jordmor her i Oslo ønsket da at jeg skulle finne en jordmor/lege som kunne ta en kontroll når jeg er der nede... Har du noen å anbefale? Kan du i såfall sende meg en PM??? TUSEN TAKK ← PM sendt! Tre måneder?! Schteike! Tida går så fort! Skjønner godt at det er slitsomt med såpass lange dager alene med lillegutt. Håper du har kost deg i Oslo og fått litt hjelp kanskje?! Og så så jeg ikke før nå at jeg har gått glipp av bilder... Hehe. Må nok være flinkere til å besøke deg da vøttø! ← Ja, tiden sier SVOSJ og borte er den! Lille Sigurd din har jo også blitt en hel måned gammel nå - og det er jaffal skummelt, han som jo ble født "i går"! Føles sånn! Her er et av bildene dere gikk glipp av; men også dette forsvinner snart assa... *poff* --- I dag har jeg forresten raidet IKEA! Kjøpt masse stoffer etc, så nå skal det snøggles! Dvs. at jeg skal begynne å sy vognposer til både nær og kjær! I første omgang til lilleprinsen selvsagt, men hadde tenkt til å sy en pose til Aurora også; datteren til en god venninne av meg. Gleder meg til å overraske dem! Ellers intet nytt å melde fra TT-heimen denne torsdagen. Vi turer sørover igjen imorgen, utpå ettermiddagen når min mor er ferdig på jobb. Gleder meg til å se mannen igjen altså; og jeg vet han gleder seg til å kose med prinsen sin! Endret 12. juli 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. juli 2006 #1039 Del Skrevet 6. juli 2006 Du er kjempeflink til å ta bilder, TeddyToria! Selv om motivet alltid er topp, så er du flink til å fange ham i gode situasjoner! Det var dagens/nattens lille skryt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1040 Del Skrevet 7. juli 2006 Enig med siste taler - du er flink med bilder, TT! God tur hjemover i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå