amio Skrevet 21. juni #41 Skrevet 21. juni Har kikket innom og er egentlig uimponert. Klønete UI, dårlig aktivitet og mye av den lille aktiviteten som er, er en eller annen nisse fra Nisseshit AS som babler om noe firmarelatert, og følgelig dørgende uinteressant. Det er jo mye det som gjør facebook uinteressant også, selv om Hudd riktignok ikke bruker "AI" til driten i tillegg. De skal ha for å ville fortrenge Facebook. Likevel, det er egentlig bare "sosialt medium + en eller annen gimmick", man har jo sett noen dusin sånne. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #42 Skrevet 21. juni amio skrev (2 timer siden): Har kikket innom og er egentlig uimponert. Klønete UI, dårlig aktivitet og mye av den lille aktiviteten som er, er en eller annen nisse fra Nisseshit AS som babler om noe firmarelatert, og følgelig dørgende uinteressant. Det er jo mye det som gjør facebook uinteressant også, selv om Hudd riktignok ikke bruker "AI" til driten i tillegg. De skal ha for å ville fortrenge Facebook. Likevel, det er egentlig bare "sosialt medium + en eller annen gimmick", man har jo sett noen dusin sånne. Er en reel sjanse de bak spotify kan lage en nordisk og europeisk spotifyBook. Opplever egentlig bare, som du, at hubb.no bare er et slags opprør mot Amerikanske facebook (uten å ha det nettverket som kreves for å lage noe levedyktig). Anonymkode: 78d9e...d37
AnonymBruker Skrevet 21. juni #43 Skrevet 21. juni amio skrev (3 timer siden): Har kikket innom og er egentlig uimponert. Klønete UI, dårlig aktivitet og mye av den lille aktiviteten som er, er en eller annen nisse fra Nisseshit AS som babler om noe firmarelatert, og følgelig dørgende uinteressant. Det er jo mye det som gjør facebook uinteressant også, selv om Hudd riktignok ikke bruker "AI" til driten i tillegg. De skal ha for å ville fortrenge Facebook. Likevel, det er egentlig bare "sosialt medium + en eller annen gimmick", man har jo sett noen dusin sånne. Er en reel sjanse de bak spotify kan lage en nordisk og europeisk spotifyBook. Opplever egentlig bare, som du, at hudd.no bare er et slags opprør mot Amerikanske facebook (uten å ha det nettverket som kreves for å lage noe levedyktig). Anonymkode: 78d9e...d37
AnonymBruker Skrevet 21. juni #45 Skrevet 21. juni Hatsumomo skrev (På 19.5.2026 den 19.26): Hvor lenge varer det at Hudd er uten reklame, bots osv? Kjenner jeg er ganske lei alt som skal lokke til seg - «se jeg er ny, bruk meg, jeg er fri for alt og så enkel å bruke.». Så bruker man det, blir vant med det, blir til og med avhengig. Så kommer det - reklame, bots, osv. Og tilslutt: nå må du betale for å beholde enkle ting det du er blitt vant med. Så må du betale Premium for å betale for å slippe reklame, så må du betale enda mer for beholde eget content/bilder/minner og fandens oldemor. Jeg orker ikke mer av det. Har det gamle for jeg må, orker ikke forholde meg til nye ting mer. Stoler ikke på at Hudd forblir reklamefritt, betalingsfritt etc. Ingenting blir det i lengden i denne verden. Så langt har de lovet på tru og ære at de aldri skal verken selge seg til store aktører eller begynne å spy ut reklame og bombardere oss med algoritmer. Enten kommer Hudd til å blomstre og nå maks potensiale som det nærmeste man kommer Meta uten å selge sjela til brukerne, eller så flopper det fullstendig og hele driten stenges og legges ned. Hudd kommer aldri til å bli en kynisk algoritmemaskin. Anonymkode: e426b...aac
Brukernavn84 Skrevet 22. juni #46 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så langt har de lovet på tru og ære at de aldri skal verken selge seg til store aktører eller begynne å spy ut reklame og bombardere oss med algoritmer. Enten kommer Hudd til å blomstre og nå maks potensiale som det nærmeste man kommer Meta uten å selge sjela til brukerne, eller så flopper det fullstendig og hele driten stenges og legges ned. Hudd kommer aldri til å bli en kynisk algoritmemaskin. Anonymkode: e426b...aac Enig, og det sier seg egentlig selv siden Hudd er norsk / europeisk. Fallhøyden for ulovlig deling av persondata er mye høyere her enn i USA.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå