Gå til innhold

Dilemma


prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tristessa unplugged
Det lyser fake av materialet på begge. Kjøp heller en god kvalitetsveske uten designernavn enn en knockoff av elendig kvalitet.

Fullstendig enig med gjest, jeg ville enten spart pengene til en ekte, eller kjøpt en no-name veske av ekte skinn i stedet. Ingen ting er verre enn fakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, om det er designet du liker, så kjøp heller en designer inspirert veske. Jeg synes det er ille nok, men det er iallefall bedre enn en plastikkveske som blir utgitt for å være noe den ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min stil, men chloe var nok finest.. eller den virket litt møkkete også, spørs jo helt hva slags stil du har.

Gucci var veldig pen dame syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, om det er designet du liker, så kjøp heller en designer inspirert veske. Jeg synes det er ille nok, men det er iallefall bedre enn en plastikkveske som blir utgitt for å være noe den ikke er.

Det er designet jeg liker, er ikke viktig at det står Chloè på den. Har sett etter en slik veske men du får ikke en skinnveske til 1000,- i butikken i den str. som denne veska er. Nå har jeg kjøpt fra denne siden før og vet at kvaliteten på skinnet er god så det er absolutt ikke en plastikkveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...