Gå til innhold

Hva har revolusjonert huden din?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette har hjulpet meg mde huden min. har blandingshud, dvs tørr hud med mye kviser.

-kosthold. Jeg har fått mindre urenheter etter jeg kuttet ut melkeprodukter, sjokolade og smågodt.

-sol, både ekte og solarium hjelper.

-trening hjelper, men må huske å tørke av svetten med en gang.

og hvis hadde klart å stresse og hadde bodd et sted med mindre luftforurensning og fuktigere inneluft hadde jeg nok ikke hatt problem med huden i det hele tatt. Det er de faktorene jeg har nevnt her som er avgjørende for om huden min ser bra ut, ikke all verdens av "vidunderkremer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

(1) At jeg sluttet å bruke pudder på daglig basis. Huden er mye mindre tørr.

(2) MD Formulations Facial Cream. Mindre tørr hud, og mindre underjordiske kuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser: BeautySkin Lyslampe med blått og rødt lys. Alle kviser borte etter 12 uker.

Decleor et eller annet balm om natten: gitt huden gløden tilbake og fuktigheten tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser: BeautySkin Lyslampe med blått og rødt lys. Alle kviser borte etter 12 uker.

Decleor et eller annet balm om natten: gitt huden gløden tilbake og fuktigheten tilbake.

hva koster sånn lyslampe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sensitiv hud som trenger fuktighet, men får stadig kviser. Det som har hjulpet mest på min hud er Ultracalming Cleanser fra Dermalogica(genial, den fjerner øyenskminke og man trenger ikke vann for å bruke den ) og Skin Smoothing Cream....Er blitt veldig avhengig!!!I tillegg til å ta alle b- vitaminene, c vitaminer og omega 3 i store mengder :)

Ellers bruker jeg foundation hver dag for å jevne ut hudtonen, men passer alltid på å bruke en som er bra for huden. Uten minerlalolje og annet svineri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Når jeg sluttet å stresse med kvisene mine ved å pøse på med mirakelkurer og heller sørget for å fukte huden godt og bruke mild rens så bedret huden seg enormt. Så det å bruke mindre produkter har revolusjonert huden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke gjør noe med huden, men bare lar det skure og gå så har jeg flekkevis fet, og flekkevis eksemaktig hud. Eksemen forverres også av melk. Får lett en del urenheter, småkviser og tilstoppede porer.

Så det som hjelper for meg er:

Hampsalve og fuktighetskrem fra Yaoh.

Jojobaolje.

Kutte ut melk og p-piller.

Spise lite sukker og tilsetningsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diane piller!

Huden min har aldri sett bedre ut.

De ble først lansert som p-piller, men hadde så god effekt på kviser, at det nå er blitt "kvisepiller som hindrer graviditet".

Endret av Rexina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MD Formulations Glycare Lotion har fjernet kvisene og minsket arrene. Det tok tid før den ga resultater, og den er verdt hver svindyre krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Tetracykliner

Ble tetracykliner igjen her og gitt, hjalp enormt for ti år siden og håper på samme virkning denne runden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blandingshud, men er veldig sensitiv.

Har prøvd alt merker, nevner Decleor, MD, Academie, Kanebo osv.

Fant løsningen i produkter fra Germaine de Cappuccini hos hudpleieren min. Fantastisk!! Den serien jeg bruker inneholder kamille som visstnok roer ned huden. Den er også helt grei på pris; betaler 850 for et sett med dagkrem, nattkrem, tonic og rens, hvilket jeg synes er helt ok. De er da også forholdsvis drøye i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanebos Inner Balance II. Etter en måned med både rense- og fuktighetsprodukter var jeg kvitt alle kjipe talgklumper. Hadde mye av disse. De er heller ikke kommet tilbake. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...