Gå til innhold

Dere som spiser sjokolade....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som spiser sjokolade?? Det er jo ikke en gruppe.. det er som å si.. «dere som åpner bildører».. «dere som vasker hender».  

Anonymkode: 1a3f3...71e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ikke sjokoladeplatene, men kjøper en Troika innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper det egentlig ikke siden jeg får det noen ganger årlig som tilleggsgaver. Kjøper mindre sjokolade om jeg kjøper selv.

Anonymkode: 46cff...52e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg koser meg gjerne med sjokolade, men ikke i slike mengder at en pris på kr. 55,- har noen betydning for matbudsjettet.

Anonymkode: 51750...1ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min sjokolade (70%) koster omtrent en hundrelapp for 65 gr, men vil jeg ha den kjøper jeg den ja. 

Anonymkode: 05edd...65b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper flere om det er tilbud, men er det tomt hjemme så betaler jeg det det koster. Går to plater i måneden, og jeg kan avse 110 kr i måneden, selv om det var mye bedre pris før.

Anonymkode: bb496...a5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, en stor plate varer rundt 2 mnd, så det velter ikke lasset.

Anonymkode: f76e2...0ed

Om du sitter og bare ser på den varer den evig...

Anonymkode: ad6d4...27a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i sjokolade men om jeg hadde vært det hadde jeg kjøpt den uansett pris. 

Anonymkode: ae34e...aa1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er ikke så glad i sjokolade men om jeg hadde vært det hadde jeg kjøpt den uansett pris. 

Anonymkode: ae34e...aa1

Jeg tror det er motsatt 😅 Jeg er ikke så glad i sjokolade, jeg spiser noen få biter et par dager i måneden, og det har aldri skjedd at jeg har spist opp en hel sjokoladeplate på en gang. Så for meg har det virkelig ikke så mye å si om det koster 30 eller 50 kroner, dette blir jo spist opp over lang tid. Kjæresten min spiser en sjokoladeplate i uka og ja, da betyr jo prisen mer og han handler alltid på salg/tilbud.

Anonymkode: 5a133...1db

AnonymBruker
Skrevet
Mei88 skrev (På 3.5.2026 den 10.49):

Å så er det ikke mange år siden, max halvannet- 2 ca år siden du fikk 5 for 100

Korrekt

Ts

Anonymkode: 92c26...b42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper sjokolade som smågodt hos Europris på lørdager 11,90, evt. andre steder når de har til 9,90 pr. hg. Liker å variere, og der er det mye god sjokolade. 

Noen ganger er det jo 3 plater for 100,-, men det blir likevel dyrere, så kjøper ikke det da heller. 😊

Anonymkode: 37d86...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...