AnonymBruker Skrevet 3. mai #41 Skrevet 3. mai Dere som spiser sjokolade?? Det er jo ikke en gruppe.. det er som å si.. «dere som åpner bildører».. «dere som vasker hender». Anonymkode: 1a3f3...71e
JimmyOlsen Skrevet 3. mai #42 Skrevet 3. mai Kjøper ikke sjokoladeplatene, men kjøper en Troika innimellom.
AnonymBruker Skrevet 4. mai #43 Skrevet 4. mai Jeg kjøper det egentlig ikke siden jeg får det noen ganger årlig som tilleggsgaver. Kjøper mindre sjokolade om jeg kjøper selv. Anonymkode: 46cff...52e
AnonymBruker Skrevet 4. mai #44 Skrevet 4. mai Jeg koser meg gjerne med sjokolade, men ikke i slike mengder at en pris på kr. 55,- har noen betydning for matbudsjettet. Anonymkode: 51750...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #45 Skrevet 4. mai Min sjokolade (70%) koster omtrent en hundrelapp for 65 gr, men vil jeg ha den kjøper jeg den ja. Anonymkode: 05edd...65b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #46 Skrevet 4. mai Kjøper flere om det er tilbud, men er det tomt hjemme så betaler jeg det det koster. Går to plater i måneden, og jeg kan avse 110 kr i måneden, selv om det var mye bedre pris før. Anonymkode: bb496...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. mai #47 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, en stor plate varer rundt 2 mnd, så det velter ikke lasset. Anonymkode: f76e2...0ed Om du sitter og bare ser på den varer den evig... Anonymkode: ad6d4...27a
AnonymBruker Skrevet 4. mai #48 Skrevet 4. mai Jeg er ikke så glad i sjokolade men om jeg hadde vært det hadde jeg kjøpt den uansett pris. Anonymkode: ae34e...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #49 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er ikke så glad i sjokolade men om jeg hadde vært det hadde jeg kjøpt den uansett pris. Anonymkode: ae34e...aa1 Jeg tror det er motsatt 😅 Jeg er ikke så glad i sjokolade, jeg spiser noen få biter et par dager i måneden, og det har aldri skjedd at jeg har spist opp en hel sjokoladeplate på en gang. Så for meg har det virkelig ikke så mye å si om det koster 30 eller 50 kroner, dette blir jo spist opp over lang tid. Kjæresten min spiser en sjokoladeplate i uka og ja, da betyr jo prisen mer og han handler alltid på salg/tilbud. Anonymkode: 5a133...1db
AnonymBruker Skrevet 4. mai #50 Skrevet 4. mai Mei88 skrev (På 3.5.2026 den 10.49): Å så er det ikke mange år siden, max halvannet- 2 ca år siden du fikk 5 for 100 Korrekt Ts Anonymkode: 92c26...b42
AnonymBruker Skrevet 4. mai #51 Skrevet 4. mai Jeg kjøper sjokolade som smågodt hos Europris på lørdager 11,90, evt. andre steder når de har til 9,90 pr. hg. Liker å variere, og der er det mye god sjokolade. Noen ganger er det jo 3 plater for 100,-, men det blir likevel dyrere, så kjøper ikke det da heller. 😊 Anonymkode: 37d86...ee9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå